Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE SCOALA GENERALA LOPADEA NOUA , COM. LOPADEA NOUA , JUD. ALBA


Detaliu pentru invitatia numarul 350220
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Lopadea Noua (Primaria Lopadea Noua Jud. Alba)
Numar invitatie: 350220/10.07.2013
Denumire contract: EXTINDERE SCOALA GENERALA LOPADEA NOUA , COM. LOPADEA NOUA , JUD. ALBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Lopadea Noua (Primaria Lopadea Noua Jud. Alba)Cod fiscal: 4561995, Adresa: Lopadea Noua, nr.283, Lopadea Noua, Telefon: +40 0258875245, Fax: +40 0258875245
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lopadea Noua, nr.283, Lopadea Noua, Romania, cod postal: 517395, telefon: +40 0258875245, fax: +40 0258875245, persoana de contact: Aurica Felicia Alexa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA LOPADEA NOUA , STR. PRINCIPALA , NR.283 , JUD. ALBA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE SCOALA GENERALA LOPADEA NOUA , COM. LOPADEA NOUA , JUD. ALBA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE EXTINDERE SCOALA GENERALA LOPADEA NOUA , CONF. CAIETULUI DE SARCINI, LISTEI DE CANTITATI SI P.T. , CU MENTIUNEA CA , DIN CANTITATEA TOTALA DE MATERIALE NECESARE , EXISTA IN STOC, MATERIALE IN VALOARE64.110 lei fara TVA.MENTIONAM FAPTUL CA EXISTA MOMENTAN FONDURI IN VALOARE DE 229.839 LEI FARA TVA. Valoarea achizitiei , estimativ 709.677lei fara TVA , d.c. lucrari de constructii si instalatii 653.959 lei fara TVA , iar32.698 leifara TVA , reprezinta diverse si neprevazute , in procent de5 %din lucrari de constructii si instalatii , (valoare inscrisa de proiectant in devizul general) , iar 64.110 lei , fara TVA reprezinta contravaloarea materialelorexistente instoc .
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 709, 677 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da1. Cuantumul garantiei de participare este de 12.000 lei Data la care se va face echivalenta garantiei de participare din lei in euro este datapublicarii invitatiei de participare, la cursul comunicat de BNR.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenullimita de depunere a ofertei3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Garantia departicipare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de osocietate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Primariei Lopadea Nouab)prin virament bancar in contul: Primaria comuneiLopadea Noua , cont IBAN RO79TREZ0045006XXX000522 deschis la Trezoreria Aiud. Codul Fiscal al Institutiei este 4561995c)Ordin de plata vizat de banca, in contul Autoritatii Contractante4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila Instrumentul de garantaretrebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitatecu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpapersoanei garantate. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta ointreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului Nr. 16 - completat. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iarC.N.S.C.respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1din OUG 34/ 2006.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie este de 10 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantiebancara (formular 15), prin orice alt instrument de garantare sau prin retineri succesive (conform art. 90 din HG 925/2006). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, uncont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibilastfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea Tertul sustinator nutrebuie sa se incadreze in situatiile care determina excluderea din procedura conform prev. art. 180 din OUG 34/2006Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a) c1 si d) - Completare Formularul Nr.2 - Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 3 Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 - Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69¹ din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006. Tertul sustinator si subcontractantii nu trebuie sa seincadreze in situatiile care determina excluderea din procedura conform prev. art. 69¹ din OUG nr 34/2006. Persoanele cu functii de deciziedin cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Indreiu Marian Catalin? primar , Kiss Arpad- viceprimar , Budai Hajnal ? contabil , Bolea Ana - secretar , Alexa Felicia- consilier , Molnar Gheorghe- consilier , Szabo Magalena- consilier, Szabo Imola -referent, Iuga Ioan-referent , Cerinta nr.4 Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale -Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv celelocale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantuleste rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele si trebuie sa rezulte din ele lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formularul Nr.4 Persoane juridice / fizice romane: prezentare Certificat Constatator emis de ORC de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isiare sediul din care sa rezulte denumirea operatorului economic, datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul social, structuraactionariatului, reprezerntantul(ii) legal (i), domenii de activitate. Datele inscrise in Certif constat sa fie reale/actuale la data limita dedepunere a ofertelor. Acesta se depune in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe locul intai va prezenta, la solicitarea autoritatiicontractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pt verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCPersoane fizice/juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestarea ori apartenenta dpv profesional. Acesta sedepune in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 1.200.000 lei exclusiv TVA . Conversia cifrei de afaceri se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza;Anul 2010:4.2099 lei, Anul 2011 - 4, 2379, Anul 2012-4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., 2.Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare ( similar canatura sicomplexitate cu cele prevazute in caietul de sarcini) in valoare cumulata de cel putin 610.000 lei fara TVA , in baza a cel putin 1 contract . Fisele de experienta similara vor fiinsotite de certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indicabeneficiarii, valoarea si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fostefectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fostduse la bun sfarsit Pentruechivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Informatii privind subcontractantii. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta , inainte de incheierea contractuluiSe solicita depunerea Declaratiei privind partea/partile din contract pe care ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze , cf. prev. art. 188 alin. 3, lit. g , din OUG 34/2006, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului -se solicita asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului - pentru experti/personal de specialitate propus , ofertantul va prezenta: - acte doveditoare privind studii superioare si/sau atestate , etc.- dupa caz., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistemde Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR ENISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante inraport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea simentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cucerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte deactivitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer