Achizitie publica - Extindere Scoala Generala Nr.1 S.Ilyes Lajos Sovata
Detaliu pentru invitatia numarul 331011
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331011/04.07.2012
Denumire contract: Extindere Scoala Generala Nr.1 S.Ilyes Lajos Sovata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sovata (Primaria Oras Sovata)Cod fiscal: 4436895, Adresa: Str.Principala nr.155, Sovata, Telefon: 0265/570218, Fax: 0265/570524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Scoala Generala Nr.1 S.Ilyes Lajos Sovata Str.Principala nr.196/A, Sovata, Romania, cod postal: 545500, telefon: +40 265/570734, fax: +40 265/570734, persoana de contact: Kovacs Rozalia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sovata Str.Principala Nr.196/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere Scoala Generala Nr.1 S.Ilyes Lajos Sovata
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de investitie ?Extindere Scoala Generala Nr.1 S.Ilyes Lajos Sovata
II.1.6) CPV: 45214210-5 - Lucrari de constructii de scoli primare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 501, 167 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 lei .Perioada de valabilitate :120 zile de la data limita de depunere a ofer. Per. de valab. si numele procedurii pentru care se constituie vorfi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare. Garantia de participare se constituie in lei.Gar. de part. se const. conf. art 86 din HG 925/2006 . Date pentru const. gar. de part.: RO55TREZ 4825006XXX000030 ? TREZORERIA SOVATA . Dovada constit. gar. de part. se va prezenta in original.In temeiul art. 278^1din OUG 34/2006 , in cazul form. unei contestatii respinse de catre CNSC , aut.contract. va retine contestatoruluidin garantia de part. suma de4281 lei .Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie , fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: conf. art.90 din HG 925/2006 , sauretineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale .In cazul variantei?retineri succesive?, op. ec. vadeschide un cont la dispozitia aut. contr. conf. prev.H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Restituirea gar. de buna executie se va face in conformitate cu prevederileart. 92 din Hotararea nr. 925/2006 .In cazul ofert. din categoria IMM(care prezintadocum. in acest sens prev. in Legea nr. 346/2004) gar. de buna executie se constit. in procent de 50% din cuantumul precizat in docum. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Decl privind eligibilitatea (neincadrarea in sit prev la art.180 din OUG 34/2006)Cerinta oblig: Compl Formular 1 Note: a.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are oblig de a demonstra indepl cerinteic.in cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre terti sustinatori , fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Decl priv neincadrarea in sit prev la art. 181 din OUG 34/2006 Cerinta oblig: 1.Compl Formular 22.1.Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: A.Certif fiscal eliberat de Dir de Impozite si Taxe Locale al unit admin teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste plata oblig fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.B.Certif de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.Nota: Vor fi excluse ofertantii care figureaza cu obligatii restante la bugetul de stat sau la bugetul local , cu exceptia cazuluiin care s-a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, in acest caz se vor prezenta extrase de contdoveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copie conform cu originalul .C. Certif de cazier fiscal al ofertantului- valabil la data depunerii ofertelor -in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2.2Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conf cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Doc vor fi prezentate in in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, , insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Note: a. Cerintele formulate pentru sit prev la art.181 lit.a), c1), d)din ordonantase solicita a fi indeplinite de catre tertul sustinator..b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociatDeclaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Completare Formular 3Personalul de decizie : Peter Ferenc - Primar, Hajdu Maria - Sef Serv Financiar, Director ? Kovacs Rozalia, Cons. juridic Primaria Oras Sovata? BarthaEva , Orban Dionisie ? Comp. Achizitii Primaria Oras Sovata, Lengyel Anna ?Comp.Programe finantare Primaria Oras Sovata, Kovacs Csaba - membru Consiliul Local, Kupas Janos ? membru Consiliu Local, Szitas Agneta ? membru consiliu administrativ Sc.Gen. 1 S.I.L. Sovata .Certif de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: Compl Formular 4Decl priv calitatea de participant la proceduraCerinta oblig: -Compl Formular 5In cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestoraCerinta oblig Compl Formular 6In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006 Certif const eliberat de Of Nat al Reg Comertului val la data deschiderii ofertelor ? in orig, copie leg sau copie lizibila cu mentiunea ?in conf cu orig? cu semn si stampila op economic .Ofertantul va dovedi ca are in obiectul sau de activ si defasoara autorizat activ care face obiectul prez achizitii si nu are inscrise urmatoarele mentiuni : falimente , condamnari , abuz de incredere , fals , uz de fals , concurenta neloiala , abateri (cf. documentatiei eliberate de catre ORC), suspendarea temporara a activitatiioperanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractuluiPers juridice straine vor prezentaDoc edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident.Doc oficiale depuse de pers juridice straine vor fi prezentate in orig , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila operatorului economic , insotite de traduceri autorizate in limba romana. Doc prez trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Note: a.Doc priv cap de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul /tertii sustinator/sustinatori.b.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.000.000 lei.Fisa de informatii generaleBilanturile contab. pt. ultimii 3 ani vizate si inregistrate la organele competente, in copie, semnate si stampilate de catre op. econ. , cu mentiunea?conform cu originalul?;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl priv principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada exec in ultimii 5 ani : -lucraride natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul contractului, cu o val cumulata de min 500.000 lei, fara TVAFisa de inf priv exp similaraSe vor prez : copii de pe partile relevante ale contr care este luat in calcul (pag din contr. din care sa rez partile contr. , ob contr , durata contr , pretul contr , pag finala cu semnaturi) semnate si stampilate conform cu originalul , copii dupa PV de receptie la termin. lucr.sau alte doc echiv.Prez cel putin o recomandare, Res tehn ? se solicitaindepl cerintelor min inscrise in formularDecl priv echip utilaj mijl de transp cerinta minima: excavator spatii deschise- Excavator spatii inguste- Incarcator frontal- Camioane si basculante- Baze de productie- Laboratoare, Res umaneSe solicitaprez echip nominalizate ptr acest contr avand ca min comp: - un coord proiect/ manager de proiect : ing constr licentiat , cu vechime min de 5 ani, atestat ca manager de proiect, avand exp in coord a cel putin unei lucr de o valsimprezentului- un sef santier : ing constr licentiat, cu vechime min de 5 ani- un devizier : absolvent al unei scoli tehncu exp in folos progr de deviz cel putin 3 ani- un resp tehnic cu exec : ing constr licentiat, atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie exec (val la data deschiderii ofertei)-un resp cu contr tehnic de calit: ing abs al unei fac de prof tehnic (cu durata de 5 ani si dipl de ing / licenta)cu o exp de min 5 ani- responsabil in materie de securitatea muncii (SSM) , responsabil PSIDecl priv efectivul mediu anual al pers angajat al cadrelor de condDecl de disponibilitate, membrii echipeiCopii dupa carti de munca sau doc dovedi Certificat de implementare a sistemului de management al calitatiiPrez Certif de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent, Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii de mediuPrezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii de mediu potrivit standardului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiaraDescriere criteriu: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? ? P1 - se acorda astfel : a) pentru pretul minim ofertat care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 80 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : P1 n = (pret minim/pret n) x 80 ; pret n = pretul ofertei n
Durata garantiei de buna executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare? P2- Durata garantiei de buna executie? se acorda astfel : Pentru oferta cu cea mai mare durata de garantie se acorda20 puncte , pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula : P2 n = (Durata n /Durata maxima ) x 20, unde Durata maxima ? cea mai mare durata de garantie dintre toate ofertele ; Durata n = durata ofertei n;Durata de garantie va fi exprimata in luni calendaristice. Vor fi respinse ofertele a caror durata de garantie este mai mica de 60 luni. Nu vor fi punctate suplimentar ofertele cu o durata de garantie mai mare de 120 luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la sediul autoritatii contractante sau de pe site-ul www.e-licitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 10:41