Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE SECTIA UPU SI ACCES AMBULANTE LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI


Detaliu pentru invitatia numarul 357367
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Numar invitatie: 357367/07.02.2014
Denumire contract: EXTINDERE SECTIA UPU SI ACCES AMBULANTE LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASICod fiscal: 3233078, Adresa: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Telefon: 0242-313834, Fax: 0242-313834
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SECRETARIATSTR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania, cod postal: 910071, telefon: +40 0242313834, fax: +40 0242313834
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SALA SEDINTESTR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE SECTIA UPU SI ACCES AMBULANTE LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE EXTINDERE SECTIA UPU SI ACCES AMBULANTE LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI conform listecantitati si memorii anexate. Valoarea estimata a contractului este de 2.706.587 lei din care suma de cheltuieli diverse si neprevazute este de 270.658, 7 lei reprezetand 10% din valoarea estimata.
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 706, 587 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 35.000 lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: virament bancar sau orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit.B, din OUG 34/2006 sau nu constituie garantia de buna executie. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Echivalenta in lei/valuta pentru garantia de participare se va face la cursul leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Se vor aplica prevederile art.90 alin.(1)- (3)sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din HG nr.925/2006. Se vor aplica deasemenea prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/20061.3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , original /copie conform cu originalul .1.4.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat , original /copie conform cu originalul .Ptr. punctele 1.3. si 1.4. in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.1.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura1.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta1.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.Persoanele cufunctie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Dr.Nistor Mihai - Manager- Dr.Chiru Mariana - Director Medical- Ec.Dohot Oprisan Nicu - Director Financiar ? Contabil 2.1. Prezentare in original sau copie conform cu originalul a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial si informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte urmatoarele: ? obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;? sediul actual al societatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 3.1.fisa informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani :2011, 2012, 2013. Cerinta minima de calificare rezultata din activitateadesfasurata: cifra de afaceri medie globala sa fie de minim 2.700.000 lei.- pentru bilantul la anul 2013 vor fi admiseorice alt document in sustinerea cifrei de afaceri3.2.bilantuL contabil la 31.12.2012.3.3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art.181, lit.a^1, c1) si lit.d, art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.1.Fisa privind experienta similara (Formular 8) in executia unor astfel de lucrari din care se rezulte indeplinirea: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin uncontract de lucrari similare insotit de certificari de buna executie.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit4.2. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii4.3.Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conduceri in ultimii 3 ani(Formular 10), 4.4.Informatii referitoare la personalul de specialitate (Formular 11): Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putinspecialitatile: - Responsabil tehnic cu executia (RTE) - atestat in conformitate cu prevederile legale, atestatul valabil la termenul limita de depunere alofertelor;
- Inspector protectia muncii ?cu studii superioare atestat eliberat in conformitatea cu prevederile legale minim 3 ani vechime in specialitate;
- Responsabil santier ? cu studii superioare;
- In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, art.181 lit a, c(1) si d si art.69^1, cu toate modificarile si completarile ulterioare;4.5. Informatii privind subcontractantii 4.6. documente din care sa rezulte ca ofertantul are implementat si mentinut la nivelul entitatii un sistem de calitate (ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2014 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer