Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE SEDIU ADMINISTRATIV PRIMARIA MUN.URZICENI JUD.IALOMITA


Detaliu pentru invitatia numarul 327295
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL URZICENI
Numar invitatie: 327295/21.05.2012
Denumire contract: EXTINDERE SEDIU ADMINISTRATIV PRIMARIA MUN.URZICENI JUD.IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL URZICENICod fiscal: 4364942, Adresa: STR. CALEA BUCURESTI NR. 104, Urziceni, Telefon: 0243/256060, Fax: 0243/256060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALEA BUCURESTI NR. 104, Urziceni, Romania, cod postal: 925300, telefon: +40 243256060, fax: +40 243256060, persoana de contact: ELENA MANEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Bucuresti, nr.104, Urziceni, jud. Ialomita sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE SEDIU ADMINISTRATIV PRIMARIA MUN.URZICENI JUD.IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea corpurilor de cladiri ale Primariei ce are in prezent o supraf. construita de 342.60 mpExtinerea presupune executia unui singur corp de cladire cu o amprenta la sol de 57 mp
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 341, 363.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.000 lei.Mod de constituire conf art.86 al.1 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantie de participare cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cont Trezorerie RO64TREZ3935006XXX000051
Garantie de buna executie
5% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA.MOD DE CONSTITUIRE Garantia de buna executie se constituie sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante CONF. ART.90 AL.3 DIN HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea.Completare Formular nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.Completare Formular nr. 3 A1.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de ANAF, din care sa reiasa , ,lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, cf. art.9 alin.2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic - pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine..2. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica ? eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa , ,lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, cf. art.9 alin.2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxele si impozitele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic - pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine..3.Cazier fiscalDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 actualizataOfertantii/ofertantii asociati/subcontractanti/tert sustinator participanti la procedura trebuie sa completeze formularul anexat Formularul nr. 3 B.Lista persoanelorcu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante este anexata formularului 3 B: Sava Constantin, Iconaru Georgeta, Manea Elena, Oncescu Emil, Boitos Ilie, Dobre Constantin, Petcu NicolaeDeclaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica.Completare Formular nr. 4Certificatul privind participarea la licitatie cu oferta independenta completare Formular nr.16 Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicare sa contina informatii de identificare ale firmei, domenii de activitate, fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d) ? g) din Legea 26-1990, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conf. cu originalul, nu mai vechi de 30 zile, din care rezulta: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.Nota: In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSe vor prezenta urmatoarele documente: 1. Fisa de informatii generale2. Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competentePentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de de BNR/BCE pentru fiecare an in parte, Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 aniCerinte minime de calificare: - cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 209, 2010) trebuie sa fie de minima 600.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani? Formular nr. 6;Fisele de experienta similara vor fi insotite de informatii relevante din contract: valoarea contractului, durata de executie, data incheierii contractului, natura lucrarilor, procese verbale de receptie partiale, finale si la terminarea lucrarilor si cel putin o recomandare din partea beneficiarului.Ofertantul va face dovada: 1. Copii de pe parti relevante de pecel putin 1 contract cu obiect similar dus la bun sfarsit sau mai multe al carui obiect a fost executarea unor lucrari similare , care insumate sa aiba valoarea de minim: 300.000 lei;, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari ? Formular nr. 7., 3. Decl. privind efectivele medii anuale ale pers. angajat, precum si ale pers. resp. pentru indeplinirea contr. Se permite prez. unei declaratii de disponibilitate in acest sens- Dec. privind asigurarea pers. de specialitate pentru indeplinirea contr. de achizitie publicaAvand in vedere complexitatea proiectului, ofertantul va propune o echipa cu experienta in executia lucrarilor, astfel: - Sef lucrare ? inginer specialitatea const. civile, ind. si agricole, cu vechime minim 3 ani in specialitate.- Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilorce urmeaza a fi executate- Responsabil cu calitatea(CQ) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate (atestat sau decizie de numire)Ofertantul (personalul care executa lucrari de instalatii electrice si gaze naturale) trebuie sa fie autorizat ANRE pentru exec. lucrarilor de inst. electrice si instalatii gazeOfertantul trebuie sa dispuna de personal autorizat ISCIR pentru montare si punere in functiune, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul).Nu se accepta subcontractarea a mai mult de 50% din valoarea ofertata decat cu acordul beneficiarului Standarde de asigurare a calitatiiDocumente care sa ateste asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii serviciilor, ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de protectia mediuluiSe va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru totiasocia?ii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara, a) Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pret?-90 puncte se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi (justificat) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P(n) = Pret minim x nr. puncte alocate/Pret (o) (Rezultatul inmultirii dintre Pret minim si nr. Puncte alocate se imparte la Pretul ofertat.) unde: - punctajul ofertantuluiPret minim- pretul cel mai mic ofertat Pret (o)- pretul aferent ofertantului pentru care se calculeaza punctajul.
Durata de executie
10
Descriere: Componenta tehnica, b) Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de executie?- 10 puncte se acorda astfel: termen maxim de executie-8 luni peste care oferta este considerata neconforma, Termenul minim sub care oferta nu este punctata suplimentar este de 4 luni, a) Pentru cea mai scazuta durata de executie (justificata) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte durate de executie prezentate, punctajul se acorda astfel: D(n) = Durata minima x nr. puncte alocate/Durata (o) (Rezultatul inmultirii dintre Durata minima si nr. Puncte alocate se imparte la Durataofertata)unde: D(n) - punctajul ofertantuluiDurata minima - cea mai scazuta durata de executie propusa Durata (o)- durata de executie propusa de ofertantul pentru care se calculeaza punctajul
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SECTIUNEA DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer