Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE SEDIU-PRIMARIA CERNA, JUDETUL TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 347843
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CERNA (PRIMARIA COMUNEI CERNA)
Numar invitatie: 347843/03.06.2013
Denumire contract: EXTINDERE SEDIU-PRIMARIA CERNA, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CERNA (PRIMARIA COMUNEI CERNA)Cod fiscal: 4794052, Adresa: COMUNA CERNA, JUDETUL TULCEA, Cerna, Telefon: +40 0240575511, Fax: +40 0240575511
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CERNA, JUDETUL TULCEA, Cerna, Romania, cod postal: 827045, telefon: +40 240575511, fax: +40 240575511, persoana de contact: NASTASE PESU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA CERNA, JUDETUL TULCEA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE SEDIU-PRIMARIA CERNA, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM LISTELOR DE CANTITATI SI CAIETE DE SARCINI ATASATE. VALOAREA ESTIMATA reprezenta valoarea C+M fara cheltuieli de diverse si neprevazute.Contractul consta in extindere sediu si asigurarea utilitatilor strict necesare deoarece in sediul existent acestea nu exista, extindere sediu si utilitati strict necesare pentru infiintarea Serviciului Public Comunitar de Evidenta Populatiei si spatiu pentru amenajarea arhivei. , in conformitate cu Proiectul tehnic si Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaSolicitat: 3.300 lei. Cu declaratie tip IMM: 1.650 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurariGarantia de participare se va vira in contul RO25TREZ6425006XXX000059 deschis la Trezoreria Orasului Macin.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante. Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit.b, din OUG 34/2006"- avand in vedere valoarea estimata se va aplica art.278.1(1)- lit.b, din OUG 34/2006 ; Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumulsolicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Dacuantumul garantiei de buna executiei este 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Se va aplica prevederile art.90 alin.(3) din HGnr.925/2006 si HGR 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fisa de date1. Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 din Sectiunea IVNote: a.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic.in cazul depunerii unei oferte individuale comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori , fiecaresustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cf. prev. art.19 si 20 din Legea nr. 279/2011, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate indeplinesc cerinta minima de calificare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 din Sectiunea IVPersoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinitobligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale invigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care saateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum sitaxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 din Sectiunea IVOfertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 BIS din Sectiunea IV5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgentaa Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului deadministratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, rudasau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus dinprocedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt presedintele autoritatii contractante, respectiv Primarul, si presedintelecomisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluareIn sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrulautoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire : Musat Neculae, Sopu Petre, Dumitrache valentin, Chita Veronica Vanghelina, Pesu Nastase, Ruja Alexandru, Harboceanu Gheorghe, Preja Anastase si Topan Dumitru. Cerinta nr. 1Fisa de datePersoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.Cerinta obligatorie: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul RegistruluiComertului.INFORMATIILE CUPRINSE IN CERTIFICATUL CONSTATATOR TREBUIE SA FIE REALE/ACTUALE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.-denumirea operatorului economic si toate-datele de identificare;
-codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Cerinta nr. 2Persoane fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente. Valabilitate pentru anul in curs.Cerinta nr. 3Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatilecompetente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatieipersonale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.fisa informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012) Cerinta minima de calificare rezultata din activitatea desfasurata: cifra de afaceri medie globala sa fie de minim 331.700 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. 2. bilant contabil la 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani (Formularul), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si trebuie sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.2. Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formularul );3. Se vor prezenta : -o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (formularul ) ;
-informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau alcarui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii ;
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.4. experienta similara - cerinta minima de calificare - un contract similar de minim 165.850 lei.5.UTILAJE-autobasculanta-incarcator frontal-automacarasau angajament ferm de la un tert6. resurse umane - Cerinte minime de calificare: -1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul constructiilor-1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor-1 Sef de santier - inginer minim 3 ani III.2.3.b) Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediuluiCerinta nr. 2Standarde de asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatiiaplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta copie legalizata sau in copie conforma cuoriginalul dupa Certificatul ISO 9001 sau echivalent..Cerinta nr.1Standard de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului demanagement al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.Se va prezenta copie legalizata sau in copie conforma cuoriginalul dupa Certificatul ISO 14001 sau echivalent.Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarearespectarii cerintelor mentionateModalitatea de indeplinirePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
TERMENUL DE EXECUTIE-ZILE
10
Descriere: Termenul de executie (maxim 180 zile, minim 90 zile):
Perioada de garantie pentru lucrarile executate-LUNI
10
Descriere: Perioada de garantie pentru lucrarile executate (maxim 60 luni, minim 24 luni):
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer