Achizitie publica - EXTINDERE SEDIU-PRIMARIA CERNA, JUDETUL TULCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 347843
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347843/03.06.2013
Denumire contract: EXTINDERE SEDIU-PRIMARIA CERNA, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CERNA (PRIMARIA COMUNEI CERNA)Cod fiscal: 4794052, Adresa: COMUNA CERNA, JUDETUL TULCEA, Cerna, Telefon: +40 0240575511, Fax: +40 0240575511
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CERNA, JUDETUL TULCEA, Cerna, Romania, cod postal: 827045, telefon: +40 240575511, fax: +40 240575511, persoana de contact: NASTASE PESU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA CERNA, JUDETUL TULCEA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE SEDIU-PRIMARIA CERNA, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM LISTELOR DE CANTITATI SI CAIETE DE SARCINI ATASATE. VALOAREA ESTIMATA reprezenta valoarea C+M fara cheltuieli de diverse si neprevazute.Contractul consta in extindere sediu si asigurarea utilitatilor strict necesare deoarece in sediul existent acestea nu exista, extindere sediu si utilitati strict necesare pentru infiintarea Serviciului Public Comunitar de Evidenta Populatiei si spatiu pentru amenajarea arhivei. , in conformitate cu Proiectul tehnic si Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaSolicitat: 3.300 lei. Cu declaratie tip IMM: 1.650 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurariGarantia de participare se va vira in contul RO25TREZ6425006XXX000059 deschis la Trezoreria Orasului Macin.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante. Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit.b, din OUG 34/2006"- avand in vedere valoarea estimata se va aplica art.278.1(1)- lit.b, din OUG 34/2006 ; Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumulsolicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Dacuantumul garantiei de buna executiei este 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Se va aplica prevederile art.90 alin.(3) din HGnr.925/2006 si HGR 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Cerinta nr. 2Persoane fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente. Valabilitate pentru anul in curs.Cerinta nr. 3Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatilecompetente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatieipersonale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.fisa informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012) Cerinta minima de calificare rezultata din activitatea desfasurata: cifra de afaceri medie globala sa fie de minim 331.700 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. 2. bilant contabil la 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani (Formularul), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si trebuie sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.2. Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formularul );3. Se vor prezenta : -o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (formularul ) ;
-informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau alcarui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii ;
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.4. experienta similara - cerinta minima de calificare - un contract similar de minim 165.850 lei.5.UTILAJE-autobasculanta-incarcator frontal-automacarasau angajament ferm de la un tert6. resurse umane - Cerinte minime de calificare: -1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul constructiilor-1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor-1 Sef de santier - inginer minim 3 ani III.2.3.b) Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediuluiCerinta nr. 2Standarde de asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatiiaplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta copie legalizata sau in copie conforma cuoriginalul dupa Certificatul ISO 9001 sau echivalent..Cerinta nr.1Standard de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului demanagement al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.Se va prezenta copie legalizata sau in copie conforma cuoriginalul dupa Certificatul ISO 14001 sau echivalent.Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarearespectarii cerintelor mentionateModalitatea de indeplinirePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
TERMENUL DE EXECUTIE-ZILE
10
Descriere: Termenul de executie (maxim 180 zile, minim 90 zile):
Perioada de garantie pentru lucrarile executate-LUNI
10
Descriere: Perioada de garantie pentru lucrarile executate (maxim 60 luni, minim 24 luni):
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 13:56