Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE SERA DE FLORI IN COMUNA CORNU, JUDETUL PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 84777
Autoritate contractanta
PRIMARIA COMUNEI CORNU
Cod de identificare fiscala: 2845680
Adresa: BDUL EROILOR NR.750, Cornu
Telefon: 0244 367461
Fax: 0244 367402
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: EXTINDERE SERA DE FLORI IN COMUNA CORNU, JUDETUL PRAHOVA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: EXTINDERE SERA DE FLORI SITUATA IN GRADINA PRIMARIEI + INSTALATII APA, ELECTRICE, GAZE
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 26.09.2007 15:02
Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CORNU, BDUL EROILOR, NR. 750, JUDETUL PRAHOVA, COD POSTAL 107180, TELEFON: 0244-367461
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Poate participa orice operator economic care isi dovedeste eligibilitatea, autorizatia de functionare, va face dovada capacitatii tehnice si profesionale si a situatiei economico-financiare pe baza caietului de sarcini si a fisei de date a achizitiei, va prezentadocumente privind plata obligatiilor de plata la bugetul de stat si bugetul local, va intocmi declaratii pe propria raspundere privind inexistenta unei incompatibilitati de participare la procedura de cerere de oferta.Respectarea cerintelor tehnice din caietul de sarcini.
De luni pana vineriintre orele 9-15 la sediul Primariei Cornu, tel.0244-367461, fax: 0244-367402. Costul documentatiei este de 300 RON si se achita la casieria institutiei.
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
Observatii: nu a fost depusa nici o oferta
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer