Achizitie publica - ?Extindere si copertina fatada sudica aerogara la R.A. AEROPORT TRANSILVANIA TIRGU MURES?
Detaliu pentru invitatia numarul 337643
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337643/18.10.2012
Denumire contract: ?Extindere si copertina fatada sudica aerogara la R.A. AEROPORT TRANSILVANIA TIRGU MURES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211/ 1253, fax: +40 265268718, persoana de contact: Carmen Patran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Tirgu Mures, str. Primariei nr.2,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Extindere si copertina fatada sudica aerogara la R.A. AEROPORT TRANSILVANIA TIRGU MURES?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract prevede Extinderea si copertina fatada sudica aerogara la R.A. AEROPORT TRANSILVANIA TIRGU MURES.Valoarea estimata a contractului este :1.646.877 - 1.729.683leiNOTA: ? Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor lucrari similare ce vor fi achizitionate ulterior. Cuantumul garantiei de participare, precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare s-au raportat la valoarea estimata ce nu cuprinde valoarea eventualelor lucrari similare care vor fi achizitionate ulterior .?Incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile conform (art. 36 lit. e) si lit. e1) din H.G. nr. 925/2006 se va face prin raportare la valoarea estimata fara eventualele lucrari similare ce vor fi achizitionate ulterior
II.1.6) CPV: 45213331-2 - Lucrari de constructii de cladiri aeroportuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 729, 683 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :32.937, 54lei.Valabilitate: 120 de zile de la termenul lim de depunere a ofertelor.Forma de constituire : - virament bancar in contul A.C. RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trez. Tg. MS, cod fiscal: 4322980sau- instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc asig. Se va constitui conform art.86 alin.(1), din HG 925/2006, cu modif. si completarile ulterioare, trebuie sa prevada ca va fi irevocabila ( se va prezenta in original) si ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin (3), lit. ?a?, ?b? din HG 925/2006.Dovada efectuarii viram bancar se realizeaza prin prezentarea in original al OP cu viza bancii. Instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Instrumentul de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul AC de a retine garantia de participare sau o parte din garantia de participare, conform: ? art.87, alin. (1) din HGR nr.925/2006;? art.278^1 , alin. (1) din OUG nr.34/2006;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, AC va retine din garantia de participare suma de 5.426, 87 lei.Instr de garantare va avea continutul minim prevazut de Formularul nr.26.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006 ) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original : o declaratie pe proprie raspundere cu nrmediu anual de salariatipe anul2011 si cifra de afaceri pe anul 2011, atasat garantiei de participare Formular nr.22.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului fara T.V.A.- modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin (3) din HG 925/2006;sau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art.90, alin(1) din HG 925/2006. Garantia de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , devine anexa la contract siva fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin(3), lit.?a?, ?b?, din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art.92 alin (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 formularul nr.2;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 formularul nr. 3;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de terti sustinator, daca este cazul.3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.Certificatele trebuie sa prezinte situatia NU ARE datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr.4;5. Declaratia privind calitateade participant la procedura formularul nr.5;6. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa formularul nr.6 . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: - Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedin?i: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului; Viorel Iosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Marton Katalin, Director executiv Directia Tehnica; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice; Oarga Marieta sef serviciu Urmarirea Lucrarilor.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedin?i: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke, Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Ilyes-To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Mora Akos Daniel, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan, Urcan Ionas Florin, Iacob Letitia.In conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire formular nr.1.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul.Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original / copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice /fizice, straine- Se vor prezenta documentecare sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Autoriza?ie in termen de valabilitate de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana ca agent aeronautic autorizat pentru astfel de lucrari, baza legala pentru aceasta cerin?a fiind Reglementarea aeronautica civila romana privind autorizarea aerodromurilor civile RACR-AD-AADC editia 1/2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Lista principalelor lucrari executatePrezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, raportat la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2Experienta similara1. Prezentarea unui numar de maxim doua documente prin care sa se confirme execu?ia, in calitate de contractant sau subcontractant, in ultimii 5 ani a unor lucrari similare in valoare de minim 1.646.877 lei faraTVA.2. Prezentarea Fiselor privind experienta similara pentru lucrarile similare prezentate vor fi insotite de copie/copie legalizata/copie conforma cu originalul dupa documentul/informatiile din contract necesare pentru demonstrarea cerinte, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, aferent contractului de executie a lucrarii prezentat ca ?i experienta similara/ document constatator sau Certificarea de buna executie., Continuare cerinta nr.2 Aceste documente vor contine obligatoriu cel putin date referitoare la: -tipul lucrarilor executate;
- obiectul contractului si a actului aditional si codul CPV- durata contractului/perioada in care s-a realizat contractul;
-valoarea contractului;
-respectarea/nerespectarea termenelor din graficul de executie, asumate la incheierea contractului., Cerinta nr.3 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiCerinta minima de calificarePrezentarea unor documente care atesta detinerea (dotarea proprie / inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a urmatoarelor utilaje: autocisterna cu dispozitiv de stropire;repartizator- finisor; autogudronator;automacara;compactor static;convertizor sudura (inclusiv cons. energie electrica);excavator;macara de fereastra;mai mecanic;ma?ina de taiat rosturiUtilajele solicitate vor demonstra capacitatea Ofertantului de a finaliza in bune conditii Lucrarile. Lista furnizata este considerata minima necesara pentru executarea contractului iar accesul la acest tip de echipamente specifice trebuie certificat odata cu calificarea unui ofertant., Cerinta nr.4 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrariSe va face dovada asigurarii personalului de specialitate, raspunzator direct de indeplinirea contractului dupa cum urmeaza: a.a)Sef santier (responsabil de lucrare) ? absolvental unei Facultati de Constructii (inginer sau subinginer)b) Responsabil tehnic cu executia (inginer sau subinginer)atestat in oricare din specialitatileenuntate ladomeniului de constructii I ( conform Ordinului 777/2003, cap.3 art.9) Constructii civile, industriale, agrozootehnice?., Continuare cerinta nr.4c) Responsabil cu controlul tehnic de calitate - O persoana autorizata sau numita sa desfasoare activitatea de control tehnic de calitate (inginer sau subinginer).Situatiile de lucrari vor fi semnate si stampilate, pe langa celelalte semnaturi, de responsabilul tehnic cu executia si de responsabilul cu asigurarea calitatii.d) Topograf ? o persoana cu studii de specialitateOfertantul nu va putea inlocui nici un membru din echipa prezentata pe parcursul executiei contractului decat cu acordul Autoritatii Contractante., Cerinta nr.5Declaratie pe proprie raspundere privind personalul muncitor de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, respectiv: - montator construc?ii metalice- sudor electric- asfaltator- betonist- dulgher construc?ii- instalator, Cerinta nr.6 Tert sustinator (daca este cazul)- In conformitate cu prevederile art.190, alin(2). In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180si art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006- Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006, Cerinta nr.7 -Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)- Acord de subcontractare- Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006, Cerinta nr.8 - Informatii privind asociatii (daca este cazul)- Acordul de asociere- Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe SEAP (www.e-liciitatie.ro) sau de la sediul Autoritatii contractante, Tg. Mures, str. Primariei nr.2, cam 76
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 08:31