Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE SI MANSARDARE PRIMARIE GALDA DE JOS


Detaliu pentru invitatia numarul 346785
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Galda de Jos (Consiliul Local Galda de Jos), Jud. Alba
Numar invitatie: 346785/16.05.2013
Denumire contract: EXTINDERE SI MANSARDARE PRIMARIE GALDA DE JOS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Galda de Jos (Consiliul Local Galda de Jos), Jud. AlbaCod fiscal: 4561928, Adresa: Galda de Jos, Principala, 90, Galda de Jos, Telefon: 0258846032, Fax: 0258846032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Galda de Jos, Principala, 90, Galda de Jos, Romania, cod postal: 517285, telefon: +40 0258846032, fax: +40 0258846032, persoana de contact: Floare Giorgiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Galda de Jos, Principala, 90, Galda de Jos, jud Alba, Romania, cod postal: 517285
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE SI MANSARDARE PRIMARIE GALDA DE JOS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se prevede extinderea cladirii prin mansardare dar ?i pe orizontala, imbunata?irea accesului ceta?enilor in incinta ?i recompartimentarea func?ionala a sediului primariei la parametri optimi. Valoarea estimata a lucrarilor este de 1043283 lei fara TVA, din care 91168 lei reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 043, 283 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 19000 lei Data la care se va face echivalenta garantiei de participare din lei in euro este data publicarii invitatiei de participare, la cursul comunicat de BNR. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei 3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Garantia departicipare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Primariei Galda de Jos b)prin virament bancar in contul: Primaria comunei Galda de Jos , cont IBAN RO25TREZ0025006XXX000163 deschis la Trezoreria Alba Iulia. Codul Fiscal al Institutiei este 4561928 c)Ordinde plata vizat de banca, in contul Autoritatii Contractante 4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpapersoanei garantate. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului Nr. 16 - completat. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C.respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara (formular 15), prin orice alt instrument de garantare sau prin retineri succesive (conform art. 90 din HG 925/2006). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 10 zile dupa semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile care determina excluderea din procedura conform prev. art. 180 din OUG 34/2006 Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a) c1 si d) - Completare Formularul Nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006 Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 - Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006. Tertul sustinator si subcontractantii nu trebuie sa seincadreze in situatiile care determina excluderea din procedura conform prev. art. 69¹ din OUG nr 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Raica Romulus ? primar Pastrav Tudor - viceprimar Voica Angela Elena ? contabil Pastiu Maria - secretar Frincu Horea Amos - consilier FarkasAttila Giula - consilier Francu Sever Sabin - consilier Goia Traian - consilier Giorgiu Liviu - consilier Borza Florian - consilier Frincu Emil - consilier Goia Ana Nicoleta - consilier Valea Ioan - consilier Goronea Spiridon ? consilier Neag Ioan ? consilier Cutean Catalin Nicolae ? consilier, Giorgiu Floare presedinte comisie evaluare, Popa Razvan, Sibisan Emil - membri ai comisiei de evaluare, Iuonas Flavia - membrude rezerva comisia de evaluare Cerinta nr.4 Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantuleste rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si trebuie sa rezulte din ele lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formularul Nr.4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr.6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formularul Nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice / fizice romane: prezentare Certificat Constatator emis de ORC de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul din care sa rezulte denulirea operatorului economic, datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul social, structura actionariatului, reprezerntantul(ii) legal (i), domenii de activitate. Datele inscrise in Certif constat sa fie reale/actuale la data limita de depunere aofertelor. Acesta se depune in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe locul intai va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pt verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCPersoane fizice/juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestarea ori apartenenta dpv profesional. Acesta se depune in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul va prezenta cifra de afaceri care vizeaza activitateadin cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCESe lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fiprezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (bilantul contabilsau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente, Cerinta nr. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCENivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea dincel mult ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 1.900.000 lei exclusiv TVA).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2.Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani minim uncontract de executie lucrari similare in valoare de cel putin 950000 lei, fara TVA, de natura, complexitateacelor prevazute in caietului de sarcini. Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, valoarea si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitFisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de bunaexecutie.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestiasunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si loculexecutiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cunormele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Cerinta nr. 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr. 4. Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelelor de conducere in ultimii 3 ani.Personal necesar - nivel minim: 1 Manager de Proiect cu experienta in domeniul studiilor de minim 3 ani; 1sef santier Studii superioare tehnice cu profil ingineresc(constructii civile si industriale) finalizate prin diploma de licenta sauechivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 1 an, 1 inginerinstalatii studii superioare tehnice cu profil ingineresc(instalatii pentru constructii) finalizate prin diploma de licenta sau echivalentsi o experienta in domeniul studiilor de minim 1 an; 1 inginer instalatiielectrice studii superioare tehnicecu profil ingineresc(energetic) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta indomeniul studiilor de minim 1 an, detinere de atestat ANRE min gr II B; 1Responsabil tehnic cu executia (RTE) Detinerea atestatului de specialitatepentru domeniul Costructii civile si industriale; 1 Responsabil cu controlultehnic al calitatii in constructii in domeniul: constructii civile, decizia denumire/atestare ca responsabil cu asigurarea calitatii in domeniulconstructiilor civile si industriale;Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezentaobligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel depersoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul., Cerinta nr. 5. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe careurmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele deidentificare ale acestora - cerinta obligatorie.Pe parcursul derulariicontractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante, Cerinta nr.6: Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura prezentand o oferta comuna.In cazul asocierii mai multor operatorieconomici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitateade exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fieindeplinite de fiecare asociat in parte, celelalte cerinte privind capacitateaeconomico-financiara si tehnica se vor considera indeplinite prin cumul.Ofertantii vor prezenta un acord de asociere care trebuie sa contina cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat, imputernicirea liderului asociatiei in raport cu autoritatea contractanta.Asocierea se va legaliza numai daca oferta comuna este declarata castigatoare Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistemde Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante inraport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cusemnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea simentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cucerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte deactivitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita dedepunere a ofertelor .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer