Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE SI MODERNIZARE CLADIRE EXISTENTA, SEDIU ADMINISTRATIV S.C. APASERV SATU MARE S.A.


Detaliu pentru invitatia numarul 340219
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APASERV SATU MARE S.A.
Numar invitatie: 340219/28.11.2012
Denumire contract: EXTINDERE SI MODERNIZARE CLADIRE EXISTENTA, SEDIU ADMINISTRATIV S.C. APASERV SATU MARE S.A.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPASERV SATU MARE S.A.Cod fiscal: RO16844952, Adresa: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare, Telefon: +40 261706058, Fax: +40 261721056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare, Romania, cod postal: 440210, telefon: +40 261706058, fax: +40 261721056, persoana de contact: Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - Satu Mare, str. Gara Ferastrau nr.9/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE SI MODERNIZARE CLADIRE EXISTENTA, SEDIU ADMINISTRATIV S.C. APASERV SATU MARE S.A.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructia care gazduieste sediul administrativ SC APASERV SA se afla in intravilanul Municipiului Satu Mare pe str. Gara Ferestrau nr. 9/A alaturi de mai multe constructii in proprietatea societatii.Obiectul prezentului contract este: Modernizarea cladirii existente, respectiv sediul administrativ (corpul A) care are unregim de inal?ime P+1E ?i Extinderea sediului administrativ cu un corp de cladire (corpul B) care va avea un regim de inaltime P+1E+M.
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 427, 084 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP = 48500 lei. GP se va constitui in lei. Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 3 zile. Per de valabilit a GP: 90 de zile, de la data limita de dep a ofertelor. Dovada constit GP trebuie sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pentru deschid ofertelor (nu se va pune in nici unul din plicurile interioare). In conf cu art.86 din HG 925/2006, GP se va constitui cu : a) Viram bancar, sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o societ bancara, ori de asigurari, care se prez in original, in cuantum si pentru per preciz mai sus. GP treb sa fie irevocabila. b) Ordin de plata, cu cond confirm acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschid ofertelor. In cazul unei asocieri Instrum de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertantul care se incadr in categ IMM si doreste sa benef de prev art. 16 din Legea nr.346/2004, resp reduc cu 50% a cuantum GP, va prezenta o Decl din care sa rezulte ca se incadr in categ IMM (modelul de Decl se gaseste in Anexa 1 la Legea 346/2004). Decl va fi anexata actului care dovedeste constituirea GP. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, reducerea se aplica daca fiecare din membrii asocierii se incadreaza in mod individual in categoria IMM. In cazul in care GP se va constitui printr-un instrument de garantare, acesta se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie pentru participare - Formularul nr.13. In conf cu art.278^1, alin.(1), lit.b) din OUG nr.34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine din GP in raport cu val estim a contractului de achizitie publica suma de 6.207, 08 lei. Contul in care se poate depune garantia de participare: Cod IBAN: RO98BTRL03101202217787XX, Banca Transilvania Satu Mare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Garantia de buna executie se va constitui in Lei. Modul de constituire a garantiei de buna executie : In conformitate cu art.90, alin.(1) din HG nr.925/2006, garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru toata durata de prestare a contractului.Se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie de buna executie - Formularul nr.17 din sectiunea III Formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl Certif de particip la licit cu of.indep ? Form 1, se va dep.in orig. Decl priv calit de particip la proced ? Form 2 se va dep in orig; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez Decl.Inf.gen.ofertant ? Form 3, se va dep.in orig ; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez acest docum. Decl priv eligibilitatea ? Form 4 ? se va dep.in orig ;a) Certif.de cazier judic al comp, valabil la data prez acestuia - in orig sau copie lizibila semnata si stampilata de reprez legal, cu ment ?conform cu originalul?; In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prez aceasta Decl si docum solicitat la pct.a); Pt. Op econ straini ? Docum edificat - se vor depune in orig sau copie lizibila semnata si stampilata de reprez legal, cu ment ?conform cu originalul?si traduc autoriz in limba romana.Decl priv neincadr in sit prev la art.181/OUG nr.34/2006 ? Form 5, se va dep in orig ; a)Certif.de atest fiscala priv indepl oblig de plata la bug de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna ant. celei in care se depune oferta, b)Certif.priv plata impozit si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna ant. celei in care se depune oferta, se vor depune in copie lizibila, semnata si stampilata de reprez.legal cu ment.?conform cu originalul?, pt.pers straine - docum edificat, se vor depune in orig sau copie lizibila semnata si stampilata de reprez legal, cu ment ?conform cu originalul?si traduc autoriz in limba romana; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez ac Decl si docum solicitate la pct.a) si b).In cazul in care exista tert sustinator, pers care asigura sustinerea va completa Decl din care treb sa reiasa ca nu se afla in sit prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d).; AC va exclude din proc de atrib a contr orice ofertant care se afla in oricare din sit prev la art.181/OUG 34/2006. Decl.priv neincadr la art.69^1 din OUG nr.34/2006 ? Form 6, se va dep.in orig; Pers.cu functie de decizie: Leitner Ioan, Gyongyosi Stefan, Blasko Iosif, Salajan Monica, Huber Iosif, Mate Kinga, Vilcu Mihaita, Nemes Loredana, Adunarea Generala a Asociatilor a autoritatii contractante. In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, trebuie sa prez ac Decl. AC va exclude din proc de atrib a contr orice ofertant care se afla in oricare din sit prev la art.69^1 din OUG nr.34/2006. Certificatul constatator, valabil la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare, valabile la data depunerii acestora, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta ca executant in contracte similare: Realizarea, in calitate de Executant, a cel putin 1contract de executie construc?ii civile si industriale a carui valoare sa fie de minim 2.000.000 lei.Se vor atasa documente suport, din care sa reiasa similaritatea contractului: Certificate de buna executie, emise sau contrasemnate de beneficiari: (autoritati contractante sau clienti privati) din care sa reiasa obiectul contractului, valoarea contractului., Declaratie privindpersoanele responsabile pentru executia lucrarilor, Declaratie si Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care o parte din contract va fi subcontractata, ofertantul va preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001, sau un document (certificat) echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene - pentru ofertant, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardului SR EN ISO 9001 trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei., Certificat privind implementarea sistemului de management al mediului SR EN ISO 14001 sau un document (certificat) echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene - pentru ofertant, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardului SR EN ISO 14001 trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer