Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere si modernizare gospodarire de apa


Detaliu pentru invitatia numarul 348555
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL AIUD
Numar invitatie: 348555/14.06.2013
Denumire contract: Extindere si modernizare gospodarire de apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL AIUDCod fiscal: 24920627, Adresa: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Telefon: +40 0258861021, Fax: +40 0258863575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 0258861021, fax: +40 0258863575, persoana de contact: MIRCEA MIIHET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AIUD str. Morii nr.7-9 jud ALBA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere si modernizare gospodarire de apa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere si modernizare gospodarire apaLucrari C+M 350195 leiOrganizare de santier 7023 leiDiverse si neprevazute ? 7% respectiv 24400 leiTotal general 381618 lei
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 381, 618 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 7000 lei. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 60 de zile de la data primirii ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86 alin. ( 1 ) dinH.G.925/2006;In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341, deschis la Trezoreria Aiud.Garantia de participare se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. 2 din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr.9 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP , in situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/52006 iar in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusade operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, ca nefondata autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestatar , in conformitate cu prevederile art.278?1 alin.( 1 ), lit. b din OUG 34/2006.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei de participare, echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile lucratoare.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie este de 10% din valoareafara TVA a contractului, exclusiv T.V.A.Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor HG 1045/2011 pentru modificarea si completarea HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006. (formular nr. 1)Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 dinO.U.G. nr.34/2006. ( formular nr. 2 )Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. ( formular nr. 3 ) Persoanele cu functiede decizie: Nazare Valentin, Mihet Mircea, Ovidiu Marginean, Boc Viorica, Inceu Mihai, Toma Florin, Florea Victor.Certificatului de participare cu oferta independenta. ( formular nr. 4 ) Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de ORC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, respectiv codul CAEN corespunzator obiectului contractului. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. Certificatul constatator va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Se vor atasa in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrarec)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa) ;d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment, sau suspendare temporara a activitatii )
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri a ofertantului globala (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiat trebuie sa fie in valoare de minim 700000 lei.Ofertantii vor utiliza ratele de schimb valutare medii anuale stabilite de Banca Nationala a Romanei ? www.bnr.roOperatorul economic are obligatia de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare (anexate formularului 5) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii cinci ani maxim 2 contracte similare cu o valoare cumulata de minim 350000 lei fara T.V.A.Se vor depune: 1 - Formularul 7 ? Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2 ? Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile de buna executie vor indica beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale di domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul trebuie sa dispuna de un minim de resurse umane considerate ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) astfel: a) Sef santier (absolvent al unei institutii de invatamant superior in domeniul de specialitate instalatii in constructii cu diploma de licenta) cu experienta pe pozitie similara.b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul instalatii de apa potabila conform Legii 10/1995c) Responsabil tehnic cu calitatea , cu experienta pe o pozitie similara in minim 1 contract similar.Se vor atasa: Formularul nr. 8 ? Informatii generale privind angajatii.? Curriculum Vitae (model european) pentru specialistii angrenati in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor precizate.Se vor prezenta diplomele, autorizatiile, certificatele detinute de specialistii angrenati in contract, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul care face obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin certificatul vor prezenta documente/dovezi care confirma respectarea standardului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer