Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE SI MODERNIZARE PAVILION ADMINISTRATIV PARC MUNICIPAL REGINA MARIA


Detaliu pentru invitatia numarul 326605
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Local Baia Mare Serviciul Public Ambient Urban
Numar invitatie: 326605/14.05.2012
Denumire contract: EXTINDERE SI MODERNIZARE PAVILION ADMINISTRATIV PARC MUNICIPAL REGINA MARIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local Baia Mare Serviciul Public Ambient UrbanCod fiscal: R13962147, Adresa: Aleea Serelor nr.2, Baia Mare, Telefon: 0262225773, Fax: 0262226407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Serelor nr.2, Baia Mare, Romania, cod postal: 430233, telefon: +40 262225773, fax: +40 262226407, persoana de contact: Krisch Iacob
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Aleea Serelor nr.2, Baia Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE SI MODERNIZARE PAVILION ADMINISTRATIV PARC MUNICIPAL REGINA MARIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea si extinderea pavilionului administrativ din Parcul Municipal ?Regina Maria?, din Baia Mare.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 765, 809 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 15316, 18 lei. Pentru IMM care invoca dreptul de reducere cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004, se solicita depunerea declaratiei pe proprie raspundere, in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. Perioada de valabilitate a garant. de particip. trebuie sa fie cel putin egala cu 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Dovada constituirii garant. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garant. de particip. se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la deschiderea ofertelor; sau unei sume in numerar. Codul IBAN autoritate contractanta: RO38 TREZ 4365 010X XX00 0175, Trezoreria Baia Mare.In orice situatie, dovada constituirii garant. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garant. pt. particip., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garant. de buna exec. in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- ofertantului i-a fost respinsa, de catre CNSC , contestatia depusa de acesta, in procedura in cauza. In acest caz, suma pretinsa de autoritatea contractanta este 4.200lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, conform art.278^1 din OUG Nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5 % din pretul contractului, exclusiv TVA. Pentru IMM cuantumul garantiei de buna executie este de 2, 5% din pretul contractului, exclusiv TVA. Se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art. 90 alin.(3) din HG 925/2006 modificat prin art. I din HG 1045/2011 in vigoare de la 27 octombrie 2011.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaCerinta obligatorie : completarea Anexei nr.10A .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCerinta obligatorie: completarea Anexei nr.10.BCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul general consolidat precum si la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora).Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181lit.a), c)1 si d)din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre eventualii terti sustinatori.3. Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010. (Anexa nr. 65)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se solicita completarea Anexei nr.65 din Sectiunea FormularePrecizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.4. Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 ( evitare conflict de interese) (Anexa nr. 66)-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Precizari: a. Aceasta declaratie se solicita si eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt: Ghete Eleonora ? director executiv, Cozma Anisoara ? dierector executiv adjunct, Olteanu Tudor ? director adjunct.5. Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Anexa nr. 67)Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Toate documentele solicitate pot fi in formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, acesta este autorizat si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e)- h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economicPrecizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta este ca media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari fara a se lua in considerare anul in curs, sa aiba o valoare egala sau mai mare de 1500000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, UtilajeOfertantul trebuie sa demonstreze cel putin accesul la resursele tehnice pe care acesta o mentioneaza in cadrul Propunerii tehnice ca fiind utilizata pentru realizarea lucrarilor., PersonalOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal disponibil cel putin: Un sef de santier ? inginer in specialitatea constructii civile - absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv;Un responsabil tehnic cu executia (RTE) - inginer in specialitatea constructii civile - absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv;Un responsabil cu protectia muncii - inginer responsabil SSM (securitate si sanatate in munca);Un inginer specialist in instalatii sanitare si termice atestat ISCIR;Un inginer specialist gaz atestat ISCIR;Un inginer specialist in instalatii electrice atestat ANRE Standarde de asigurare a calitatii Certificarea sistemului calitatii va fi dovedita prin sistemul de management al calita?ii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor., Standarde de protectia mediuluiSe vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer