Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere si modernizare sistem centralizat de alimentare cu apa in localitatea Vitomiresti, Sat Dejesti, Judetul Olt


Detaliu pentru invitatia numarul 335429
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Vitomiresti-Judetul Olt
Numar invitatie: 335429/13.09.2012
Denumire contract: Extindere si modernizare sistem centralizat de alimentare cu apa in localitatea Vitomiresti, Sat Dejesti, Judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Vitomiresti-Judetul OltCod fiscal: 4394951, Adresa: sat Badeni com.Danicei, Danicei, Telefon: +40 249469368, Fax: +40 249469368
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Vitomiresti, judetul Olt, Vitomiresti, Romania, cod postal: 237545, telefon: +40 0249469314, fax: +40 0249469314, persoana de contact: PRIBOIANU CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Vitomiresti, judetul Olt, Vitomiresti, persoana de contact: PRIBOIANU CONSTANTIN, Secretariat-Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere si modernizare sistem centralizat de alimentare cu apa in localitatea Vitomiresti, Sat Dejesti, Judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului: ?Extindere si modernizare sistem centralizat de alimentare cu apa in localitatea Vitomiresti, Sat Dejesti, Judetul Olt? ce cuprinde: - 3 foraje cu adancimea de 300 m, cu cabina si echipamente hidraulice si electrice;
- retea de aductiune cu lungime de 120 m PEHD Pn10 De90 mm si 490 m PEHD Pn10 De110 mm- statie de clorinare pentru un debit Q=4, 86 l/s- rezervor de inmagazinare cu capacitatea de 350 mc;
- statie de pompare in distributie;
- retea de distributie prin pompare in lungime totala de 7943 m din PEHD, Pn 10 pozata in transee de 1, 20 m pe strat de nisip de 0, 10 m cu dimensiuni cuprinse intre De 50 mm la De 125 mm.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 480, 458 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 69.600 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Contul Autoritatii Contractante, in care poate fi virata suma reprezentand garantia de participare este RO14TREZ5065006XXX000250, deschis la Trezoreria Mun. Slatina Codul de inregistrare fiscala a Autoritatii Contractante: 4394951
Garantie de buna executie
In cuantum de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul retinerilor succesive contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante potrivit prevederilor art. 90 alin. 3 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 1Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?; Cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Formular 2-Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana in original.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 5;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Popescu Adam ? viceprimar, Chitan Cristina ? secretar, Aneta Bostinaru ? contabil, Priboianu Constantin ? Achizitii publice, Consilieri locali: Antonescu Daniel; Bostina Doru Constantin; Cojocaru Stefan; Dragusin Stefan; Ene Gheorghe; Marcu Marin; Petre Constantin; Popescu Adam; Pircalabelu Gheorghe; Tomescu Gheorghe; Urluescu Stefan Persoane juridice romane Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1 Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului ? lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Documentul sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Autoritatea contractanta, inainte de semnarea contractului va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine: Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, inclusiv pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului ? lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide. - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 6.900.000 leiDocumente relevante: -bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente aferente ultimilor 3 ani fiscali, Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , 6 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 870.114, 00 lei pentru lucrarea Extindere si modernizare sistem centralizat de alimentare cu apa in localitatea Vitomiresti, Sat Dejesti, Judetul Olt?Modalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 870.114, 00 lei si pentru o perioada de 6 luni. Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: un contract sau maxim trei contracte similare din care sa rezulte executarea de lucrari de alimentare cu apa, din care un contract in valoare de cel putin 3.480.000, 00 lei;Se vor prezenta obligatoriu: - contracte sau extrase din contracte in copie certificate confom cu originalul. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, caracteristicile tehnice ale lucrarilor, precum si pagina finala cu semnaturi. ;
- recomandare/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract in copie certificata confom cu originalul din care sa rezulte caracteristicile tehnice ale lucrarilor executate care sa demonstreze respectarea cerintei minime de calificare- Procese verbale de receptie pentru fiecare contract in copie certificata conform cu origi, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna (in proprietate/chirie/leasing /angajament ferm/orice altfel de documente legale) de: buldoexcavatoare; autobetoniere; autobasculante; instalatie foraj Hmin 250 m ; Aparat sudura PEHD., -Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. -Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere.-Pentru utilajele de transport se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dovada inspectiei tehnice periodice si trebuie sa fie in termen de valabilitate potrivit dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 81/2000 privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere inmatriculate in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si in categoria de folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.- Un sef santier ? studii superioare de lunga durata in doemniul -constructii civile, industriale si/sau agricole ? specializarea instalatii cu experienta profesionala dovedita ca sef de santier in domeniul lucrarilor de alimentari cu apa, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul IX Constructii edilitare si de gospodarie comunala;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- in domeniul lucrarilor de alimentare cu apa;, - un Inginer/subinginer- specializarea instalatii electrice experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Inginer/subinginer- specializarea instalatii sanitare experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un responsabil cu sanatatesi securitatea in munca - cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHD, Cerinte obligatorii: - Declaratii de disponibilitate - Formular 11- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime; Pentru RTE se va prezenta copia legitimatiei in termen de valabilitate- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 55, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA
Perioada garantiei oferita lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru ?Perioada garantiei oferita lucrarii? , se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 60 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ( 20 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, cuprinsa in intervalul specificat, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat. c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 60 luni
Termen de executie
25
Descriere: Punctajul pentru ?Termen de executie? se acorda astfel: a.pentru cea mai scurta perioada ( dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 24 luni) se acorda punctajul maxim alocat (25 puncte);b.pentru o perioada cuprinsa intre 12 si 24 luni se acorda punctajul astfel: P(n) = (termen minim/termen (n)) x punctaj maxim alocat. c) pentru o perioada mai mare de 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 12 luni nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordat fiind similar termenului de executie de 12 luni;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila prin intermediul operatorului SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer