Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere si reabilitare a centrului de criza Arad str. Udrea nr. 6


Detaliu pentru invitatia numarul 347798
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARAD
Numar invitatie: 347798/31.05.2013
Denumire contract: Extindere si reabilitare a centrului de crizaArad str. Udrea nr. 6
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARADCod fiscal: 17090393, Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad, Telefon: 0257210055, Fax: 0257210055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 decembrie 1918 nr.14, arad, Romania, cod postal: 310134, telefon: +40 257210055, fax: +40 257210055, persoana de contact: secretariat, camera 3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: directia generala de asistenta sociala si protectia copilului arad, str. 1 decembrie 1918, nr.14, compartiment achizitii publice camera 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere si reabilitare a centrului de crizaArad str. Udrea nr. 6
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea si reabilitarea de lucrari la centrul de criza Arad str. Udrea nr.6
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 991, 441.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
39828.82ron.Valab.: 90zile de la data limita stab.pt.dep.of.Constit.: -virament bancar;instrument de gar.(F.10)emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., in cuantumul si pt.per.prev.in docum.de atrib.;
-OP sau fila CEC, cu conditia conf.acestora de catre banca, pana la data deschiderii of.;
-numerar la casieria aut.contract.Contul pt.depunerea nr.RO59TREZ0215006XXX010304 la Trez.Mun.Arad.Dovada const.atasata la of.care va fi depusa la DGASPC ARAD str.1 Decembrie1918, nr.14, secretariat.gar.de part.se constit.pana la data limita de depunere a of., iar dovada const.se poate prez.pana cel mai tarziu la data deschiderii of.Reducere50%pentru IMM conf.L.346/2004repub.(f.1C).Aut.cont.poate retine gar.de part., of.pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta din urma se afla in sit.preva.la art.87(1)din OUG925/2006 cu modif.si complet.ult.In cazul de contestatii, si decizia CNSC este de a respinge contestatia ca nefondata, aut.contractanta va retine contestatorului din gar.de part.in raport cu val. estimata a co.4200lei+0.1%din ceea ce depaseste 420001lei, in conf.cu prev.art.278^1, lit.b)din OUG nr. 34/2006.Gar.de part.se restituie: -of.a carui oferta a fost castigatoare se restit.in 3zile luc.de la data contit.gar.de buna exe.;
-of.a caror of.nu a fost stab.castig.se ret.de aut.cont.dupa semnarea co.de ac.pub.cu of.carui ofertea a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile luc.de la data expirarii per.de valab.a ofertei.;
-in cazul in care aut.cont.se afla, cf.prev.art.209 din OUG, in sit.de a anula proc.de atrib., gar.de part.se restit.dupaexpirarea term.de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile luc.de la aceasta data;
-dupa primirea comun.prev.la art.206 din OUG of.ale caror of.au fost decl. necastigatoare au dreptul de a obtine elib.gar. inaintea expirarii per.prev.mai sus, daca transmit aut.co.o solicitare in acest sens.Data pt care se det.echiv.lei/alta valuta: curs BNR la data publicarii invit.de part.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie va fi 10%din pretul fara TVA al co.: Soc.care fac dovada ca sunt IMM, vor beneficia de o red.cu 50%.Gar.se va constitui cu instrument de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig.Gar.sa fie irevocabila.Gar.de buna executie se va constitui in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea co., indiferent de modalitatea de const.;gar.in limba romana, iar pers.straine o vor prezenta tradusa, autorizata.Forma de const.: printr-un instrument de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig.;prin retineri succesive din sit.de plata se va tine cont de prevederile HG 1045/2011.Procentul de 0, 5% se depune in contul deschis la Trez.Statului.Instrumentul de garantare: Acesta va fi prez.obligatoriu in original;Perioada de valab.a instrumentului de garantare tb. sa acopere si perioada de derulare a co.Posibilitatea de a beneficia de prev.L.346/2004, cu modif.si complet.ult.: In cazul in care contractantul(individual si/sau fiecare asociat)se incadreaza in IMM, va beneficia de reducerea acordata;Aut.cont.are dreptul de a emite pretentii asupra gar.de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii co., in limita prejud.creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin co..Anterior emiterii unei pretentii asupra gar.de buna executie, aut.cont.are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Benef.va elibera/restitui ofertantului Gar.de Buna executie dupa cum urmeaza: 70%din valoarea Gar.de Buna Executie in termen de 14 zile de la data incheierii P-V de Receptie la Terminarea Lucrarilor, dacanu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;restul de 30% din valoarea Gar.de Buna Executie, la expirarea per.de gar.a lucrarilor executate, pe baza p-v de receptie finala.Restituirea gar.se va face pe baza unei solicitari adresata in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1E din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.5 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire .Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Informatii despre conducerea executiva: Dr Edita Iuhasz ?director generalInformatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ec. Viorica Iancu ? compartiment achizitii publiceEc. Diana Jurca ? compartiment achizitii publiceCodreanu Mihaela ? sef serviciu compartiment de interventie in regim de urgenta in domeniul asistentei socialeGrapini Ioan ? contabilitateLavinia Flutur - inspectorEc. Valentina Pocola ? sef serviciu contabilitate-salarizareFlorin Popa ? sef serviciu juridicContras Petronela ? inspectorSerb Maria Madalina - inspectorModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 19 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local ? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice) - din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, decat daca a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras) lucrari care face obiectul procedurii de achizitie publica.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? sau alt document echivalent , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Autoritata contractanta solicita cifra de afaceri medie anuala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010;2011;2012) sa fie de minim 3800000 lei;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, la ofertantul castigator, sa-i solicite bilanturile contabile aferente anilor2010;2011, iar pentru anul 2012 se pot depune urmatoarele documente: rapoarte anuale, scrisori deaudit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare princare ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica-financiara?INFORMATII GENERALE? din care sa rezulte cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta profesionala specifica in domeniul RTE - cv-uri cu experienta profesionala; declaratii de disponibilitate pe perioada exercitarii atributiilor ce ii revin in cadrul contractului ;atestatul si legitimatia valabile la data limita de depunere a ofertelor, Sef santier experienta specifica in domeniul contructiilor si extinderilor cladirilor civile; cu experienta in supervizarea lucrarilor; cv-uri cu experienta profesionala; Copii ale co.de munca/colab.sau alte contracte de prestari servicii se permite.si prezentarea unui angajament si doar daca este declarat castigator va incheia contract individual de munca. Diplome care atesta specializarea;declaratii de disponibilitate pe perioada exercitarii atributiilor ce ii revin in cadrul contractului;diplome care atesta specializarea, 1 inginer respeonsabilCQ Diplome care atesta specializarea si copie atestat/decizie de numire, Ofertantul tr sa faca dovada executarii in ultimii 5 ani de activitate(experienta similara se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor) a max.3 contracte de lucrari de natura similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie minim 1000000 lei fara TVAdacao asociatie de operatori economici depune o oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se dem.prin luarea in cons. a res.tuturormembrilor asociatiei.la evidenta capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in cons.res.materiale si umane ale subcont.nom.in of.exclusiv pentru partea lor de implicare in ex.co., Experienta similara aferent fiecarui contract/contracte similar/similare, Declaratie privind efectivul mediu din ultimii 3 ani al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Ofertantii vor prezenta o lista cu personalul de executie necesar realizarii lucrarilor ce fac obiectul procedurii de atribuire.- In cazul in care ofertantul castigator a prezentat in cadrul ofertei depuse doar acceptul de colaborare, acesta va prezenta contractul de colaborare, cel mai tarziu la semnarea contractului., Se va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din caietul de sarcini;, Ofertantul va completa si prezenta o lista cuprinzand asociatii/ subcontractantii si acordurile de asociere/subcontractare, cu partea subcontractanta in exprimare valorica., Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta absolut toate documentele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire cu mentiunea ca situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se vor cumula., Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens ? Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu ISO14001 sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri conditia privind ISO 14001 trebuie indeplinita de fiecare asociat pentru parte de contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (finantare POR)
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer