Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere si reabilitare constructie sediul primariei Tureni, in comuna Tureni, judetul Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 328686
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TURENI (CONSILIUL LOCALTURENI)
Numar invitatie: 328686/05.06.2012
Denumire contract: Extindere si reabilitare constructie sediul primariei Tureni, in comuna Tureni, judetul Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TURENI (CONSILIUL LOCALTURENI)Cod fiscal: 4378840, Adresa: Loc.Tureni, str.Principala, nr.243, jud.Cluj, Tureni, Telefon: 0728-209466, Fax: 0264-310009
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere si reabilitare constructie sediul primariei Tureni, in comuna Tureni, judetul Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere si reabilitare constructie sediul primariei Tureni, in comuna Tureni, judetul Cluj
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 599, 322 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10000 Lei; Perioada de valabilitate a garantiei de particip. este de 90 zile de la data limita de depunere a oferetelor. Se va constitui prin virament in contul RO78TREZ2195006XXX001857?Trez. Turda, Beneficiar: Comuna Tureni, cod fiscal 4378840-se prezinta OP in copie sau sub forma unui instrum. de garant. emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari- Formular 3 in original.Garantia de particip. se va returna de autorit. contractanta conf. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006. Ofertantul pierde garantia de particip, atunci cand se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.87, alin.1.In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia se vor aplica prev.art.278¹ din OUG 34/2006 cu toate modif.ult. Ofertantii care doresc sa benefic. de preved. Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile tuturor operat. economici implicati? Formular 4.
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec. este de 10% din val. contractului fara TVA si se constit. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari (Form.25), care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit. contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 ? modif. de HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu art 92, alin 4 din HG 925/2006? modif. de HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 10.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 11.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3) Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 9A.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant.4) Candidatul va prezenta o , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular 11A, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Manaila Daniela ElenaViceprimar ? Colosvari IleanaInspector ? Rad MariaSecretar ? Sumandea Vasile DariusConsilier ? Nemes Corneliu TraianConsilier ? Farkas FranciscAcest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul).5) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.6) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.Certificatele constatatoare se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile.La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.Aceste documente se vor prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat .Nota: Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, va fi acceptata si o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. 1) Se va prezenta certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC din care sa rezulte : - obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: -obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure: inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.2) Se vor prezenta atestate/autorizatii emise de organele competente: - Autorizatie ANRE pentru executarea instalatiilor electrice pentru constructii civile de tip Be valabil la data depunerii ofertelor in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Autorizatie destinata executiei sistemelor de distributie a gazelor naturale, eliberata de catre Autoritatea Nationalade Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Avand in vedere termenul maxim de executie a lucrarilor de 6(sase) luni iar plata se va face in maxim 24 de luni calendaristice in functie de disponibilul existent la banca si de sumele alocate in bugetul local al comunei Tureni, autoritatea contractanta solicita ca ofertantul castigator sa demonstreze ca detine resurse financiare suficiente pentru finalizarea lucrarii (minim 480000 lei pe perioada de executie a lucrarii): conturi, acces la linii de credit, angajamentul bancilor cu privire la acordarea unor credite.Modalitatea de indeplinire-Declaratii bancare, situatia fluxului de trezorerie sau alt document relevant din care sa rezulte asigurarea lichiditatilor necesare pentru realizarea contractului in cazul in care oferta este declarata castigatoare., Cerinta nr. 2Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economiciMedia cifrei de afaceri globale pe cel mult ultimii trei de cel putin: 1.100.000 leiOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formular12-Informatii generale din sectiunea III ?Formulare?al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului2. Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume - bilan? contabil/extras de bilan?/raport de audit/raport al cenzorilor etc., vizate si inregistrate de organele competente si anexele la acestea, in copie lizibila conformata cu originalul prin semnatura persoanei imputernicite si stampila societatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum sidatele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Cerinta nr. 4: Modalitatea de indeplinireFormularul 23 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si anexa aferenta acestuiaFormular 24 ? acord de subcontractareFormularul 11A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- Subcontractantii declarati in documentele deofertare nu pot fi schimbati pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilordecat cu acordul beneficiarului si din cauze bine motivate., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, cel putin un contract cu lucrari similare, cu valoare de min. 590.000 lei, fara TVA.Modalitatea de indeplinireFormular 14 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Formular 15- Experienta similara pentru contractul prezentate ca si exp. similara.Copii de pe parti relevante ale contractului prezentat ca si exp. similara, PV receptie la terminarea lucrarilor sau PV receptie finala (daca este cazul), recomandare (Form.17) din partea beneficiarului din care sa reiasa ca lucrarileau corespuns din punct de vedere calitativ si au fost executate in termen, ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei., Cerinta nr. 2Utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Modalitatea de indeplinire1) Se va completa Formular 22 -Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2) Ofertantul trebuie sa demonstreze cel putin accesul la resursele tehnice pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizata pentru executia lucrarilor., Cerinta nr. 3Personalul de specialitate si experti: Sef santier - studii superioare in specialitatea constructii civile si industriale. Experienta minim 3 ani in specialitate; RTE cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate;CQ cu decizie numire in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate;1 persoana cu studii superioare instalatii electrice autorizat ANRE grad minim II B;1 persoana cu studii superioare instalatii sanitare si termice;1 persoana sudor autorizat ISCIR pentru tevi din poletilena de inalta densitate (PE-HD);Persoana cu atestat A.N.R.E. pentru executie, verificare si revizia instalatiilor de utilizare a gazelor naturale;Responsabil SSM/ serviciu extern SSM., Cerinta nr. 3: Modalitatea de indeplinirePentru personalul solicitat se vor prezenta: 1.Form. 19 (Decl. privind informatiile de personal);2.CV in original din care sa reiasa pozitia propusa in contract(Formular 21 si anexa la formular);3.Copii diplome, adeverinte, autorizatii, certificate;4.Extras REVISAL;5.Angajament pt personalul care nu este angajat al operatorului economic. Daca este declarat castigator operatorul. va incheia contract colaborare sau alte forme de angajament autentific.;6.Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui cu personal avand cel putin calificarea celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei Cerinta nr. 1Certificat de atestare ISO-9001 Sau echivalent, care sa ateste existenta sistemului de management de calitate conform standardului mentionat in domeniul de activitate.Nu se accepta ? in curs de certificare?.Acest Certificat se va prezenta in copie lizibila, semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecte un standard de management de mediu ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 90 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P financiar (n) = [pret minim / pret (n)] x 90pret (n) = pretul ofertei ?n, ,
Perioada de garantie acordata lucrarii
10
Descriere: Punctajul se va acorda tinand cont de termenul de garantie dupa cum urmeaza: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim de 10 puncte; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x 10 Nota: Perioada de garantie acordata lucrarii reprezinta perioada maxima ce poate fi acordata de catreofertant, fata de perioada prescrisa in documentatia de atribuire, tinand cont de calitateamaterialelor folosite, performanta utilajelor si a calitatii executiei lucrarilor. Pentru perioade mai mici de 24 luni nu se va acorda punctaj, iar pentru perioade mai mari de 120 de luni se va acorda punctajul maxim. Daca durata maxima de garantie ofertataeste mai mare de 120 de luni, in formula de calcul de la punctul b) durata maxima a garantiei ofertata se va considera 120 de luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer