Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Extindere si reabilitare retea de canalizare menajera pentru comuna Suseni, jud. Harghita? .


Detaliu pentru invitatia numarul 335876
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SUSENI
Numar invitatie: 335876/20.09.2012
Denumire contract: ?Extindere si reabilitare retea de canalizare menajera pentru comuna Suseni, jud. Harghita? .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUSENICod fiscal: 4367701, Adresa: SUSENI 212 HARGHITA, Suseni, Telefon: 0266350004, Fax: 0266350077
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUSENI 212 HARGHITA, Suseni, Romania, cod postal: 537305, telefon: +40 266350004, fax: +40 0266350077, persoana de contact: Egyed Jozsef
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Suseni nr.212 Jud Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Extindere si reabilitare retea de canalizare menajera pentru comuna Suseni, jud. Harghita? .
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unei retele stradale de canalizare menajera in lungime totala de 23395 ml PVC si 964 ml PEHD care, 7 statii de pompare, 477 camine de vizitere si de 28 buc camine de spalare, 6 subtraversari drum si CF, lucrari de refacere a drumurilor pe portiunile afectate.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 625, 670 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie particip. 50.000 RON. Constit.cf.art 86 HG 925/2006, siart. 431 si 2781 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant. emis de o soc. bancara / de asig. in original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 15- OP in cont RO17TREZ3545004XXX000020 al Comunei SusenilaTrezoreria Gheorgheni .Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularul 16. Termenul valabilitate garant. min. 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a oferteisau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care CNSC respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 2781 alin (1) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din pretul contractuluiPoate fi constituita prin :1. Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17.2. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care se vatine cont de prevederile HG nr. 1045/2011.3. Lichiditati depuse la caseria PrimarieiSuseni.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006, Perioada de garantie a lucrarii : minim 24 luni de la data receptiei la terminarea lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia de eligibilitate Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.2Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 Inregistrarea de datoriirestantescadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei.In caz de asociere se indeplineste de catre fiecare asociatModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Documentele se prezinta in original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul?In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatNota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3 Evitarea conflictului de intereseIncadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori tertiin oricare din situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante Egyed Jozsef primar, Mihalydeak Ervin viceprimar, Kovacs Eva Ileana - secretarul comunei, Egyed Imre Andras - responsabil achizitii, Deak Anna contabil sef, membrii consiliului local? care aproba bugetul: Balint Attila, Elekes-Jo;zsa Marton, ElekesJo;zsef, Elekes-Kollo Tibor, Elekes-Kollo Marta, Egyed Marta, Gal Katalin, Gyorgy Zsolt, Gyulai Arthur, Horvath Dumitrina, Kovacs Levente, Marthy Barna, Mihalydeak Ervin, Molnar Vicentiu, Totpal Laszlo; ? care aproba bugetul, membrii comisiei de evaluare si eventualii experti cooptati(care vor fi numiti ulterior acceptarii documentatiei de atribuire)In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau eventual sustinator.4Participarea cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii Certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. ( un cod CAEN corespunzator constructiei de retele canalizare.Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inaintede transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, saprezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani intregi 2009, 2010 si 2011 sa fie de minim 10.000.000 lei.Se prezinta Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate.Persoanele juridice straine: bilantul contabil pentru anii 2009, 2010 si 2011, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parteIn caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: indeplinirea a cel putin unui contract sau cel mult doua contracte similare ca natura si complexitate, in valoare cumulata de minim 5000.000 lei. fara tva .Realizarea lucrarii va fi dovedita prin prezentarea Procesului verbal de receptie partiala, a PV de receptie la terminarea lucrarilor sau a PV de receptie finala, din care sa rezulte valoarea de executie receptionata.Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se prezinta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. (calculati de la data limita de depunere a ofertelor)In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor., 2 Capacitate profesionala - Informatii privind personalul. Declaratiaprivind personalul de spec. de care poate dispune ofertantul. Informatii privindstudiile, pregatirea profes. si calific. pers. responsabil pt exec.lucrarilor.- sef santier, cu diploma de inginer cu studii superioare de lunga durata in specialitatea de instalatii pentru constructiisau constructii edilitare, cu experienta profes. in domeniu, prin participarea la cel putin un proiect similar;
- manager de proiect atestat ( cu certificat emis de MECTS si Min. Muncii ) .- Respons. tehnic cu executia, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale in domeniul lucrarilor edilitare.- Resp. cu controlul calitatii, numit de conducatorul oper. econ, dovezi din care sa rezulte ca a participat la realizarea a cel putin unui contract similarCompletare Formular nr. 8 - efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 3. Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor anexa documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului, 4 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se vaprezenta un acord de asociere cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl. contractului.In cazul asocierii a doua sau a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? financiara si pentru capacitatea tehn. se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati, fiecare avand obligatia indeplinirii criteriilor de calificare in raport cu cota de participare an consortiu, 5Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Declaratieprivind partile din contract pe care op. ec. are intentia sa le subcontracteze cu datele de recunoastere ale subcontractantilor si acordul lorSubcontr. nuprezinta documente de calificare dar capacit. lor tehn- prof. si ec-fin. se ia in considerare., 6. Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, si de oterta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul invoca si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care acesta confirma faptul cava pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, ori cele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura , conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a) , c1 ) si d) din OUG nr. 34/2006. Prevederile art. 69 indice 1din OUG nr. 34/2006 se aplica si tertului sustinator. 1 Certificarea calitatii lucrarilorCertificat ISO 9001 din domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza, 1 Certificarea respectarii prevederilor privind protectia mediuluiCertificat SR EN ISO 14001 din domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Punctajulpentru pretul ofertei se acorda astfel: oferta cu pretulcel mai scazut primeste punctajul maxim =70 pct. Celelalte oferte: Oferta analizata/oferta cu pretul cel mai scazut x 70 pct.
Durata de executie
15
Descriere: Descriere criteriu: 2. Punctajul pentru durata de executie a lucrarilor se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta durata d(m) (cea mai mica durata de realizare a lucrarii: durata minima) se acorda 15 puncte;b) pentru alta durata d(n) (alte durate de realizare a lucrarii ofertate de participanti) se acorda punctajul astfel: P durata= (durata minima/durata(n) ) x 15 Atentie : Durata minima admisibila :6 luni . Oferta cu durata de executie mai mica de 6 luni nu va fi punctata suplimentar, Ofertele care nu se incadreaza in durata de executie maxima de 24 luni vor fi respinse ca neconforme.
Garantia lucrarii
15
Descriere: Oferta cu cea mai lunga perioada de garantie primeste punctajul maxim = 15puncte, Celelalte oferte : Oferta analizata / Ofertacu perioadade garantie cea mai lunga x punctajul maximNota : ofertele cu perioada de garantie sub 24 luni vor fi respinse ca neconforme. Ofertele cu perioada de garantie intre 2 ani si 10 ani se puncteaza conform celor indicate mai sus. Ofertele cu perioada de garantie mai lunga de 10 ani nu se puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare directa de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer