Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere si reabilitare spatiu Scoala nr.1 pentru amenajare gradinita


Detaliu pentru invitatia numarul 350042
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Numar invitatie: 350042/08.07.2013
Denumire contract: Extindere si reabilitare spatiu Scoala nr.1 pentru amenajare gradinita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 0248213994, fax: +40 0248212166, persoana de contact: Dorel Zaharescu 0248/213994 int.239
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere si reabilitare spatiu Scoala nr.1 pentru amenajare gradinita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica se desfasoara in vedrea extinderii si reabilitarii spatiului de la Scoala nr.1 Pitesti pentru amenajare gradinita
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 106.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :2.000lei . Garantia de participare se constituie prin virament bancar , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, formasi pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire cel mai tarziu pina la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Aut.contr. are dreptul de a retine garantia de particip.ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat.situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278^1lit.?b?, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 1.141, 06 lei. Conf.art.278^1 alin.(2) aceste prevederi se aplica si in cazulin care contestatorul renunta la contestatie insa nu in urma adoptarii de catre aut.contractanta a unei masuri reparatoriiEchivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna exec. a contractului reprezinta6%din val.contractului, fara TVA.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. Art.90 alin.(1) din HGR nr.925/2006, cu modif. si complet.ult.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004, cu modif. si complet. ult., garantia de buna exec. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc.de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul nr.1. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.2. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte;
-Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.3. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.4. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tudor Pendiuc ?Primar, Cornel Constantin Ionica ?Viceprimar, Mariana Boncea Director Executiv ?Directia Economica, Floarea Orasanu -Sef Serviciu Contabilitate, Emilian Nechita Director Executiv ?Directia Tehnica si de Urbanism, Dorel Zaharescu- Sef Birou Investitii, Mihaela Stefanescu -Sef Birou Juridic, Marilena Sandu -Consilier Serviciul Contabilitate, Maria Gava -Inspector Biroul Investitii, Isabela Matei- Inspector Biroul Investitii, Aurelia Pavel -Consilier juridic, Biroul Juridic, Apostoliceanu Sorin -Consilier local, Avramescu Tiberiu Cristian -Consilier local, Banica Iuliu-Radu -Consilier local, CiopleasiMoise -Consilier local, DinescuGheorghe -Consilier local, DinuMircea- Consilier local, Fulga Sanda Cristina- Consilier local, GardinFlorin -Consilier local, GenteaCristian -Consilier local, Ionescu Anitte Michaelle -Consilier local, Malacu Gheorghe- Consilier local, Marinescu Silviu- Consilier local, Mosteanu Florentin Andrei- Consilier local, Neacsu Mariean -Consilier local, Perianu Radu Valeriu- Consilier local, Preda Marin -Consilier local, Prodanel Adrian Mihai -Consilier local, Tudor Mihail -Consilier local, Tudosoiu Dumitru -Consilier local, Zarnescu Nicolae Valeriu- Consilier local, Zidaru Laurentiu Marian ? viceprimar, Zoana Maria Gabriela- Consilier local.Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertantasociat/subcontractant/tert sustinator).- Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa siprezenta Formularul nr. 5 -completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoana care asigura sustinerea economica si financiara sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Persoane juridice/fizice romane : Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice (se va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleSe solicita o cifra de afaceri medie globala deminim200.000 lei.Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala, din cel multultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantului. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire - Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste informatii, demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind cifra de afaceri medie globala fiind indeplinita prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executatein ultimii5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante . Ofertantii vor prezenta cel putin un contract de lucrari executatein ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor si va prezenta recomandari in acest sens.Pentru contractele prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R pe fiecare an in parte., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de transport si alte mijloace de care dispune ofertantul pentru executarea lucrarii, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii, Sustinere capacitate tehnica si profesionalaCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. Prev. Art.180 si art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Certificarea sistemului de management de mediu din seria ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc.de atrib. precum si raspunsurile la sol. de clarificari vor fi puse la disp. operatorilor ec. in format electronic pe SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2013 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer