Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere si realizare racorduri canalizare menajera existenta , comuna Teliucu Inferior


Detaliu pentru invitatia numarul 334824
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TELIUCU INFERIOR
Numar invitatie: 334824/04.09.2012
Denumire contract: Extindere si realizare racorduri canalizare menajera existenta , comuna Teliucu Inferior
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TELIUCU INFERIORCod fiscal: 4727010, Adresa: str.Minei , nr.2, Teliucu Inferior, Telefon: 0254 738105, Fax: 0254 738253
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Minei , nr.2, Teliucu Inferior, Romania, cod postal: 337465, telefon: +40 254738105, fax: +40 254738253, persoana de contact: FELICIA HUMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Teliucu Inferior , str. Minei , nr. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere si realizare racorduri canalizare menajera existenta , comuna Teliucu Inferior
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de racorduri la canalizarea menajera existenta in cele doua sate . Se vor executa camine de racord din polietilena , camine de vizitare , , traversari parau , subtraversari de drum .
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 957, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 19.150 lei .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor .Garantia de participare se constituie prin : - Scrisoare de garantie bancara , in favoarea autoritatii contractante , Formular 16, din Sectiunea Formulare- Instrument de garantie emisin conditiile legii de o societate de asigurari , cu respectarea prevederilor art. 90 , 86 , alin.3 din H.G.R. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .- Ordin de plata in contul autoritatii contractante ? RO73Trez3675006000046, deschis la Trezoreria Hunedoara, cu conditia confirmarii acestuia decatre banca emitenta , cat si extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor- In cazul inaintarii unei contestatii in fata Consiliului National de Solutionarea Contestatiilor , in masura in care Consiliul respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului , conform prevederilor art. 278 , alin.(1) , lit. a din OUG nr. 34 / 2006 , suma de4738 lei .- I.M.M. ? urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50 % din cuantumul garantiei de participare . In vederea reducerii garantiei de participarela 50 % din valoare , se vor prezenta anexat garantiei de participare , dovezile privind calitatea de I.M.M.- Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 dinOrdonanta nr. 27/2006 ? Anexa A din sectiuneaFormulare )
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului , fara T.V.A.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie : - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , formular nr. 27 din sectiuneaFormulare- Retineri succesive din situatiile de plata . In acest caz , contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Hunedoara , unde va depuneo suma de 0, 5 % din valoarea totala a contractului , fara T.V.A. Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In situatia in care ofertantul omite sa prezinte unul din documentele de calificare solicitate , oferta sa va fidescalificata , fara a fi posibila completarea ulterioara a respectivelor documente .Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratiepe propria raspundere , semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma caindeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire . Documentatia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint , modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte , inclusiv daca au fost solicitate , diverse valori , cantitati , conform art. 11 , alin.(4) din H.G.R. nr. 925/2006 .In acest caz , ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinireacerintelor de calificare , atunci cand primestedin partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens , in termenul prevazut in respectiva solicitare , acesta fiind de minim 3 zile lucratoare , potrivit art. 11 , alin.( 5) din HGR nr. 925/2006 .In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico ? financiara si capacitatea tehnico ? profesionala vor fi indeplinite prin cumul .Declaratia privind eligibilitatea : Completarea , semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare , Formular 1 din sectiunea FormulareDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 2 din sectiunea FormulareCertificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat precum si plata taxelor locale eliberate de autoritatile legale competente , care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Certificatele fiscalevor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibilacertificata ? conform cu originalul ?Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original , in copie legalizata sau copie lizibila certificata ? conform cu originalul ? , insotite de traducere autorizata in limba romana .Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 .- Formular 5 .din sectiunea FormulareCertificat de participare la procedura cu oferta independenta , conform Ordinului 314/2010 - Formular 4 din sectiunea FormularePersoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei comunei Teliucu Inferior sunt : - Pupeza Daniel Gheorghe Sorin ? Primar- Modirca Mircea ?Viceprimar- Matei Sebastian Teodor - Secretar Cerinta 1 : Persoane juridice/fizice romane : Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , nu mai vechi de 30 de zile ( original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ? conform cu originalul ?) din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului care corespundeobiectului contractului care urmeaza a fi atribuit .Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii , sa solicite ofertantului declarat castigator transmiterea acestui document in original sau copie legalizata .Cerinta 2 : Persoane juridice/fizice straine : Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident , insotitede traduceri autorizate in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani inregistrati sa fiede minim 450.000leiPentru demonstrarea cerintei operatorii economici vor depune bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la organele competente , sau oricealte documentepe care operatorii economicile pot prezenta in sustinereacifrei de afaceri globale medie anualeNOTA : In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintaprivind cifra de afaceri globala medie anuala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati .IMM-urile vor prezenta : declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ? Formular anexa Adin sectiunea FormulareIn cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM-urilor , asociatianu mai beneficiaza de facilitatile IMM-urilor .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani .Lucrarile executate se vor confirma prin prezentarea unor certificate / documente emisesau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar .In cazul in care beneficiarul este un client privat si , din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia , demonstrarealucrarilor executate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente ., Experienta similara : Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta maxim 2 contracte de lucrari din care sa rezulte ca a executat categoriile de lucrari similare obiectului procedurii de achizitie , in valoare de minim 900.000 lei , fara T.V.A.Pentru indeplinirea cerintei , se vor depune copii dupa parti relevante ale contractelor / recomandari in copie conform cu originalul din partea beneficiarului ., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat , precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului .Ofertantul are obligatia implicarii cel putin a urmatorilor experti, dupa cum urmeaza : - responsabil tehnic cu executia , cu atestat in domeniul lucrarii care urmeaza sa fie executata , angajat al ofertantului / contract de prestari servicii cu ofertantulsau cu declaratie de disponibilitate, - responsabil cu controlul calitatii , angajat al ofertantului / contract de prestari servicii cu ofertantulsau cu declaratie de disponibilitate, - responsabil cu protectia munciiPentru personalul de conducere precum si pentru persoanele responsabilepentru executia lucrarilor ? se vor depune urmatoarele documente : - - CV-uri care vor purta numele si prenumele clar , semnatura in original a persoanei respective , -Copii dupa partile relevante ale contractelor de munca / colaborare, Informatii privind subcontractantii/ asociatiiSe solicita precizarea partii/ partilor din contract pe care urmeaza a le subcontractasi datele de recunoastere ale subcontractantilor declarati.In cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna , se va prezenta Acordul de asocieresemnat de catre parti , acesta urmand a fi legalizat , doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare , inainte de data semnarii contractului .Se solicita urmatoarele documente : - ¦Acord de asociere- ( Formular 15 )completarea unui formular cu asociatii , cu informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catreasociati si specializarea acestora.In cazul asocierii mai multor operatori economici numai criteriile de calificare privind situatia economico ? financiara si capacitatea tehnico ? profesionala , pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati . Certificarea conform standardului ISO 9001Certificatul Iso 9001 trebuie sa fie agrementat pentru domeniile care fac obiectul contractului pentru care se oferteazaPentrudemonstrarea indeplinirii cerintei privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare .In cazul asocierii unui grup de operatori economici , cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii , in conformitate cunatura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere ., Certificare conform standardului ISO 14.001/2001 pentru lucrari similare obiectului contractului .Certificatul Iso 14.001trebuie sa fie agrementat pentru domeniile care fac obiectul contractului pentru care se oferteazaPentrudemonstrarea indeplinirii cerintei privind standardele de mediu nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare .In cazul asocierii unui grup de operatori economici , cerintele privind standardele de mediuvor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii , in conformitate cunatura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP , atasata prezentului anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer