Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 339883
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Snagov (Primaria comunei Snagov)
Numar invitatie: 339883/21.11.2012
Denumire contract: Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Snagov (Primaria comunei Snagov)Cod fiscal: 5643775, Adresa: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Telefon: 4910642, Fax: 4910653
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Romania, cod postal: 077170, telefon: +40 213510642, fax: +40 214910653, persoana de contact: Dana Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Snagov - com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Romania, cod postal: 077170, persoana de contact: Dana Gheorghe
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari pentru obiectivul "Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov"
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 393, 099.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata, respectiv 307.861, 98 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire - Formular 18 si anexaPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor)..Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: virament bancar in contul RO89TREZ4215006XXX000290 deschis la Trezoreria Ilfov; scrisoare de garantie bancara Formular 14; scrisoare emisa de societate de asigurare. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Scrisoarea de garantie trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta in ORIGINAL si va fi depusa odata cu acesta. ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse. In masura in care CNSC va respinge eventualele contestatii, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278 ind 1 lit.c din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta: 25.11.2012
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala fara TVA a contr. Gar de buna executie se const. printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, gar de buna executie se poate const. si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se vor aplica prevederile art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr. 1045/2011. Daca oper. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in cat. IMM, gar de buna executie se const. in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categ. IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar de buna exec conform prev art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Se va completa si prezenta Formularul nr. 1, se va prezenta Cazierul judiciar pentru operatorul economic; se va prezenta Cazierul fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va prezenta certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si prezenta Formularul nr. 2 semnat de catre ofertant si se vor prezenta certificatele constatoare in copie conform cu originalul, stampilate si semnate de catre reprezentantul legalOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mentionam ca persoanele cu atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Oancea Marian ? primar, Anghel Mihai ? viceprimar, Stanciu Emanuela? consilier juridic, Maican Nicolae ? consilier achizitii, Gheorghe Daniela ? consilier achizitii, Ghinea Cristina ? sef birou urbanism, Dima Nicolae ? secretar primarie, Ene Rodica? contabil sef, precum si consilierii locali: Andrei I. Ion, Andrei N. Ion, Anghel Mihai, Dinu Petruta, Gheorghe Daniel, Ghinea Stefan, Lixandru Cristian Marius, Manea Eugen, Pavel Sile, Puzderica Stelian, Stan Nicolae, Stanciu Aurica, Toma Nichita, Voicu Adrian, Zaharia Danut Vasile.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Formularul 14- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691.Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Formularul nr. 13.nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; activitatile specifice domeniului obiectului contractului trebuie sa fie autorizate conf. art.15 din legea 359/2004.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conform cu originalul, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fieegala sau mai mare decat suma de: 20.000.000, 00Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010 si 2011 si bilanturile contabileNota: a.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.b..In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatoruleconomic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe careautoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., Cerinta nr. 2Informatii privind accesul la resurse financiareDovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 2.886.206, 00 lei, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 3 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic., Cerinta obligatorie: Ofertantul va completa o Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului .Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Lista principalelor prestari de contracte similare in ultimii 5 ani.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului.Ofertantul va face dovada: Derularii in ultimii cinci ani acel mult 3 contracte de executie de lucrari de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulatasa fie egala cu: 15.000.000 lei., Cerinta 2.Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari, Cerinta 3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Continuare cerinta 3Declaratie privind asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Avand in vedere complexitatea proiectului, ofertantul va propune o echipa cu experienta in executia lucrarilor, astfel: ?1 sef de santier cu studii de inginerie - constructii si o experienta profesionala de cel putin 5 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii;?1 inginer/subinginer instalatii pentru constructii?1 responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MLPTLpentru domeniul I - Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; cu vechime minima 5 ani?1 responsabil cu calitatea (C.Q.)?1 coordonator in materie de securitate si sanatate in munca, angajat al ofertantului sau al caruiangajament de participare a fost obtinut., Continuare cerinta 3Pentru personalul responsabil cu realizarea contractului se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: -curriculum vitae?declaratii privind disponibilitatea pentru proiect in original, semnata si datata;?acte calificari (copie);
- diplome studii de profil (copie).- copie carte de munca (se vor accepta si copii dupa conventii/acorduri de colaborare), Cerinta 4.Informatii privind subcontractantiiDeclaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul).Nu se accepta subcontractarea a mai mult de 30% din valoarea ofertata. Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contract trebuie sa prezinte toate documentele solicitate la sectiunile V.1 si V.2. Documente care sa ateste asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ISO 9001:2008 in domeniul aferent obiectului prezentului contract.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii., Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: Durata de executie a lucrarii (exprimata in luni), conform specificatiilor din caietul de sarcini
Garantia lucrarii
20
Descriere: Garantia lucrarii (exprimata in luni), conform specificatiilor din caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer