Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov - proiect cu finantare nerambursabila POR Axa 3, cod SMIS 14524


Detaliu pentru invitatia numarul 349192
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Snagov (Primaria comunei Snagov)
Numar invitatie: 349192/26.06.2013
Denumire contract: Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov - proiect cu finantare nerambursabila POR Axa 3, cod SMIS 14524
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Snagov (Primaria comunei Snagov)Cod fiscal: 5643775, Adresa: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Telefon: 4910642, Fax: 4910653
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Romania, cod postal: 077170, telefon: +40 213510642, fax: +40 214910653, persoana de contact: Marius Ionita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Romania, cod postal: 077170, telefon: +40 213510642, fax: +40 214910653, persoana de contact: Marius Ionita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice ale administratiei locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov - proiect cu finantare nerambursabila POR Axa 3, cod SMIS 14524
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie: Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov - proiect cu finantare nerambursabila POR Axa 3, cod SMIS 14524Valoare estimata fara cheltuieli diverse si neprevazute: 15.163.689, 06 lei fara TVA. Cheltuieli diverse si neprevazute: 229.410, 00 lei fara TVA din total valoare estimata.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 393, 099.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 303.273 lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: virament bancar in contul RO89TREZ4215006XXX000290 deschis la Trezoreria Ilfov; scrisoare de garantie bancara Formular 10; scrisoare emisa de societate de asigurare. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Scrisoarea de garantie trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta in ORIGINAL si va fi depusa odata cu acesta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse. In masura in care CNSC va respinge eventualele contestatii, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278 ind 1 lit.c din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Se va completa si prezenta Formularul nr. 1, se va prezenta Cazierul judiciar pentru operatorul economic; se va prezenta Cazierul fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va prezenta certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si prezenta Formularul nr. 2 semnat de catre ofertant si se vor prezenta certificatele constatoare in copie conform cu originalul, stampilate si semnate de catre reprezentantul legalOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mentionam ca persoanele cu atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Oancea Marian ? primar, Anghel Mihai ? viceprimar, Gheorghe Daniela ? consilier achizitii, Marius Ionita-expert cooptat, Mihail Ioan Bogdan - expert cooptat, Grigore Vasile - Director liceu, Ghinea Cristina ? sef birou urbanism, Dima Niculae ? secretar primarie, Ciurtin Gabriela? contabil, Ene Rodica-Contabil Sef, precum si consilierii locali: Andrei I. Ion, Andrei N. Ion, Anghel Mihai, Dinu Petruta, Gheorghe Daniel, Ghinea Stefan, Lixandru Cristian Marius, Manea Eugen, Pavel Sile, Puzderica Stelian, Stan Nicolae, Stanciu Aurica, Toma Nichita, Voicu Adrian, Zaharia Danut Vasile.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Formularul 14- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691.Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Formularul nr. 13.nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatiiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in forma prezentata mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata (daca acesta l-a depus in copie conform cu originalul), inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Prezentarea Autorizatiei emisa de I.S.C.I.R. privind instalarea si punerea in functiune in conditii de siguranta a instalatiilor de ridicat (ascensoare), in conformitate cu ORDINUL Nr. 130 din 10 mai 2011 pentru aprobarea Metodologiei privind autorizarea operatorului responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR - operator RSVTI, EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI-INSPECTIA DE STAT PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE SI INSTALATIILOR DE RIDICAT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 395 din 6 iunie 2011, Ordinul Ministrului Economiei, Comertului si mediului de afaceri nr.1404/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare autorizatie.Cerinta nr.3Autorizatie ANREModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Autorizatiei A.N.R.E. tip B, conform Ordinului nr. 90/2009 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de: 30.327.000, 00 lei. Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2010, 2011 si 2012. Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente). Nota: a.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. b.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., Cerinta nr. 2 Informatii privind accesul la resurse financiare Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in cuantum de 4.135.000, 00 lei pentru o perioada de 3 luni de la data semnarii contractului. Suma respectiva va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract si poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate., Cerinta nr.3 Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 1. Se va prezenta Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani si Fisele de experienta similara ce vor fi insotite de documente/certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul va face dovada derularii in ultimii cinci ani a cel mult 3 contracte de executie de lucrari de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie egala cu 15.000.000, 00 lei fara TVA., Cerinta nr.2 Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing, contracte/ conventii de inchiriere sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului in raport cu corelarea functionarii utilajelor cu volumul de lucrari (listele de cantitati) cuprinse in proiectul tehnic si in caietul de sarcini.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in copie conform cu originalul dovada detinerii utilajelor, instalatiilor, echipamentelor, (taloane/ facturi/contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere pe perioada contractului de executie) pentru utilajele siechipamentele de constructii necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor proiectului si formularului nr.5., Cerinta nr.3 Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile acestora.Prezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. Prezentarea angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persone avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate in cadrul echipei proiectului care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate mai sus, cu exceptia situatiei in care persoana respectiva indeplineste conditiile fiecareia dintre functiile alocate in cadrul proiectului si doar daca in cadrul calendarului de executare a contractului activitatile alocate diferitelor functii ale acesteia nu s-ar putea suprapune. b.In sensul prevederilor de mai sus, Autoritatea contractanta poate solicita operatorului economic clasat pe primul loc prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca., Continuare cerinta nr.3 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie o echipa de proiect formata cel putin din specialistii mai jos indicati, fiecare dintre acestia avand obligatia de a face dovada studiilor superioare in domeniul constructiilor, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, precum si indeplinirea urmatorele cerinte specifice: -1 sef de santier cu studii de inginerie - constructii si o experienta generala de cel putin 5 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect; - min. un Manager de proiect ? cod COR 242101 sau echivalent. Cerinte: absolvent de studii superioare, certificat in managementul de proiect in urma absolvirii unor cursuri recunoscute (CNFPA sau echivalent), sa fi participat in cel putin un proiect similar., Continuare cerinta nr.3 -1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MLPTL/MDRT (in conformitate cu Ordinul 364/2010 al Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de atestare tehnico-profesionala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabililor tehnici cu executia si expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale- publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 335 din 20.05.2010); -1 responsabil cu calitatea (C.Q.) -1 coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (atestat in conf cu prevederile HG nr.1425/2006, Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 actualizata, HG nr. 300/2006), angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut. -minim un Inginer constructii cod COR 214206, specialitatile structuri si instalatii termice si ventilatie, sanitare, electrice; -Personal de specialitate (fierar betonisti, dulgheri, zidari, tamplari, zugravi - vopsitori, tinichigii, sudori atestati ISCIR, instalatori instalatii sanitare, termice si ventilatie, electrice si gaze naturale). Pentru personalul de specialitate de mai sus se poate prezenta doar copie dupa Registrul de evidenta a salariatilor din care sa rezulte personalul muncitor si specializarea acestora iar Formularul 7 se va cmpleta pentru personalul care nu este anagajat al ofertantului., Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii. Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006, declaratia privind calitatea de participant la procedura, formularul 1, formularul 2. Informatii privind partea/partile indeplinite de subcontractanti cu datele de identificare ale acestora si specimen de semnatura, Acordul de subcontractare cu declararea procentului/partii de implicare. Cerinta nr.1 Documente care sa ateste asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ISO 9001:2008 in domeniul aferent obiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii., Cerinta nr.2 Certificatul ISO 14001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii (exprimata in luni)
15
Descriere: Termenul de executie acceptat al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 6 luni si maxim 11 luni. Termenul de executie ofertat sub termenul minim accepat nu se va puncta suplimentar iar peste termenul maxim precizat oferta va fi declarata neconforma.
Garantia lucrarii (exprimata in luni)
15
Descriere: Garantia lucrarii este intre: Min 6 -max 36 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer