Achizitie publica - Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov - proiect cu finantare nerambursabila POR Axa 3, cod SMIS 14524
Detaliu pentru invitatia numarul 357248
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357248/31.01.2014
Denumire contract: Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov - proiect cu finantare nerambursabila POR Axa 3, cod SMIS 14524
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Snagov (Primaria comunei Snagov)Cod fiscal: 5643775, Adresa: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Telefon: +40 213510642, Fax: +40 214910653
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov - proiect cu finantare nerambursabila POR Axa 3, cod SMIS 14524
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere si reamenajarea cladirii liceului, a cladirii internatului, respectiv salii de sport, precum si amenajare curte Liceu M Kogalniceanu. Toate aceste lucrari vor fi executate conform caietelor de sarcini si a proiectului tehnic.Valoarea maxima estimata de catre proiectantul de specialiate, pentru executia acestor lucrari este de14.216.789, 06 lei fara TVA.Aceasta suma include si ?Cheltuieli diverse si neprevazute? in cuantum de229.410, 00 lei fara TVA, conform Devizului General elaborate de catre proiectantul de specialitate.Astfel procentul de ?Cheltuieli diverse si neprevazute? este de 1, 64% din cei 13.987.379, 06 lei exclusiv TVA (diferenta dintre valoarea estimate a contractului si cota de ?cheltuieli diverse si neprevazute?).In cadrul contractului, conform proiectului elaborat de catre proiectantul de specialitate, vor fi executate urmatoarele categorii de lucrari: -organizare de santier: 894, 934.040 lei exclusiv TVA;
- lucrari de constructii terenuri de sport: 649.903 lei exclusiv TVA;
-lucrari amenajare spatii verzi: 923.431 lei exclusiv TVA;
-lucrari instalatii electrice: 1.590.594 lei exclusiv TVA;
-lucrari de anvelopare termica: 408.112 exclusiv TVA;
-lucrari de uzinare si montaj structure metalice de rezistenta: 836.789 lei exclusiv TVA;
-lucrari de constructii civile exclusiv instalatii: 4.362.306, 23 lei exclusiv TVA.
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 216, 789.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si se va incarca atat in SEAP cat si va fi depusa obligatoriu si la sediul A.C. in original pana la data limita de depunere a ofertelor. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*) din OUG 34/2006 actualizata. In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociati in numele intregii asocieri. Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 275.000 lei, respectiv echivalentul intr-o alta valuta luind in calcul cursul leu/valuta respectiva comunicat de catre BNR in ziua de 31.01.2014.Garantia de participare va fi valabila, in mod obligatoriu, pentru o perioada de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei?. Conform Art. 2781*) - (2) din OUG 34/2006 actualizata, ?prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.?
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta).Se va completa pe modelul formularului anexat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Se va completa pe modelul formularului anexat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3 Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va completa pe modelul formularului anexat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa pe modelul formularului anexat. Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 Se va completa, pe modelul formularului anexat, in mod obligatoriu atat de catre fiecare ofertant cat si de catre ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori, daca este cazul. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. - Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: OANCEA MARIAN ? PRIMAR;TOMA NICHITA ? VICEPRIMAR; DIMA NICULAE - SECRETAR PRIMARIE;DUMITRU ANA IULIANA - RESPONSABIL ACHIZITII PUBLICE;ENE RODICA - CONTABIL SEF ANDREI I. ION - CONSILIER LOCAL;ANDREI N. ION - CONSILIER LOCAL; DINU PETRUTA - CONSILIER LOCAL; GHEORGHE DANIEL - CONSILIER LOCAL;GHINEA STEFAN - CONSILIER LOCAL;MIHAI ADRIAN ? CONSILIER LOCAL;MANEA EUGEN -CONSILIER LOCAL;DUMITRU MIHAI - CONSILIER LOCAL;PUZDERICA STELIAN - CONSILIER LOCAL;STAN NICOLAE - CONSILIER LOCAL;STANCIU AURICA - CONSILIER LOCAL;ANGHEL MIHAI - CONSILIER LOCAL;VOICU ADRIAN - CONSILIER LOCAL;ZAHARIA DAN - CONSILIER LOCALCerinta nr. 6 Pentru persoane juridice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat. Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Alte documente? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor /candidaturilor sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile sau echivalent.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti. Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor. Aceasta mentiune nu priveste si certificatele fiscale carora li se aplica un alt regim, respectiv celedin care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita de la ofertantul declarat castigator prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2 Persoane juridice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂzata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta 3. Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei sau echivalent) pentru executie instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 KV, conform cerintelor Ordinului 24/2007 al ANRE.Dovedirea indeplinirii acestui nivel se va face in mod obligatoriu numai cu copie a acestui atestat, semnat si stampilat ?conform cu originalul? de catre societate, in termen de valabilitate la data-limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta 4. Ofertantul va face dovada ca este autorizat de catre de I.S.C.I.R. privind instalarea si punerea in functiune in conditii de siguranta a instalatiilor de ridicat (ascensoare), in conformitate cu ORDINUL Nr. 130 din 10 mai 2011 pentru aprobarea Metodologiei privind autorizarea operatorului responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR - operator RSVTI, emitent: Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de afaceri-Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub presiune si Instalatiilor de Ridicat (I.S.C.I.R) publicat in MONITORUL OFICIAL NR. 395 din 6 iunie 2011, Ordinul Ministrului Economiei, Comertului si mediului de afaceri nr.1404/2010.Dovedirea indeplinirii acestui nivel se va face in mod obligatoriu numai cu copia autorizatiei emisede catre I.S.C.I.R., semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre societate, in termen de valabilitate la data-limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, pentru partea din contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care pana la data limita de depunere a ofertelor operatorul economic nu a inregistrat bilantul contabil pentru anul 2013 acesta va prezenta orice alte documente pentrusustinereasi dovedirea cifrei de afaceri. Copia dupa bilant va fi semnata si stampilata de catre ofertanti pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2 Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului, cu o agentie de asigurare. Contravaloarea primelor de asigurare va fi suportata de catre ofertant din capitolul ?Cheltuieli indirecte?. In cazul in care operatorul economic este declarat castigator al procedurii si nu incheie si nu prezinta polita de asigurare inainte de semnarea contractului, incheiata conform cerintelor de mai sus, oferta sa va fi declarata inacceptabila, conform art. 36 alin (1) litera b) din HG 925/2006 actualizata. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 3 Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri pt. domeniul de activitate aferent pt. obiectul contractului, respectiv activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) egala sau mai mare decat 27.000.000 lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat. Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente pentru dovedirea indeplinirii acestei cerinte. Se vor lua in calcul cursurile medii anuale leu/valuta comunicate de BNR pentru anii 2011, 2012 si 2013. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 4 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces/ are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 2 luni, in valoare de minim 1.000.000lei.Ofertantii vor face dovada cu inscrisuri bancare prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului declarat castigator al procedurii sa prezinte, inainte de semnarea contractului, dovada imobilizarii acestei sume de 1.000.000 lei doar pentru asigurarea sustinerii executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentului contract.In cazul in care operatorul economic este declarat castigator al procedurii si nu prezinta inscrisurile bancare care sa dovedeasca imobilizarea acestei sume de 1.000.000 lei doar pentru asigurarea sustinerii executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentului contract, inainte de semnarea contractului, incheiata conform cerintelor de mai sus, oferta sa va fi declarata inacceptabila, conform art. 36 alin (1) litera b) din HG 925/2006 actualizata. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Alte informatii: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, pentru partea din contract pe care o va realiza. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei celor mai importante lucrari si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2 Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc experienta similara solicitata. Fisa va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 3 Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani a unei experiente similare in uzinare si montaj structuri de rezistenta metalice, executate in cel mult 2 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 800.000, 00 lei fara TVA; Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se vor prezenta obligatoriu certificate /documente prin care sa se confirme uzinarea si montajul de structuri de rezistenta metalice, in suma de minim 800.000, 00 lei exclusiv TVA.Certificatele/documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se accepta ca dovedirea experientei similare sa se faca si prin cumularea lucrarilor executate in cel mult 2 contracte, care sa cuprinda doua sau mai multe din categoriile de lucrari solicitate ca experienta similara (uzinare si si montaj srtructuri de rezistenta metalice, instalatii electrice, constructii de terenuri sportive, lucrari amenajare spatii verzi, lucrari de anvelopare termica, lucrari de constructii civile exclusiv instalatii). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat RON se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 4 Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani a unei experiente similare in executia de lucrari de constructii terenuri sportive, executate in cel mult 2 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 500.000, 00 lei fara TVA;Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se vor prezenta obligatoriu certificate /documente prin care sa se confirme executia de lucrari de constructiiterenuri sportive, in suma de minim 500.000, 00 lei exclusiv TVA. Certificatele/documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se accepta ca dovedirea experientei similare sa se faca si prin cumularea lucrarilor executate in cel mult 2 contracte , care sa cuprinda doua sau mai multe din categoriile de lucrari solicitate ca experienta similara (uzinare si si montaj srtructuri de rezistenta metalice, instalatii electrice, constructii de terenuri sportive, lucrari amenajare spatii verzi, lucrari de anvelopare termica, lucrari de constructii civile exclusiv instalatii). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat RON se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 5 Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani a unei experiente similare in executia de lucrari de bransamente electrice/instalatii electrice interioare, executate in cel mult 2 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.500.000, 00 lei fara TVA;Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se vor prezenta obligatoriu certificate /documente prin care sa se confirme executia de lucrari de bransamenteelectrice/instalatii electrice interioare, in suma de minim 1.500.000, 00 lei exclusiv TVA. Certificatele/documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se accepta ca dovedirea experientei similare sa se faca si prin cumularea lucrarilor executate in cel mult 2 contracte, care sa cuprinda doua sau mai multe din categoriile de lucrari solicitate ca experienta similara (uzinare si si montaj srtructuri de rezistenta metalice, instalatii electrice, constructii de terenuri sportive, lucrari amenajare spatii verzi, lucrari de anvelopare termica, lucrari de constructii civile exclusiv instalatii). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat RON se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 6 Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani a unei experiente similare in executia de lucrari de amenajare spatii verzi, executate in cel mult 2 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 900.000, 00 lei fara TVA;Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se vor prezenta obligatoriu certificate /documente prin care sa se confirme executia de lucrari de amenajare spatii verzi, in suma de minim 900.000, 00 lei exclusiv TVA. Certificatele/documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se accepta ca dovedirea experientei similare sa se faca si prin cumularea lucrarilor executate in cel mult 2 contracte , care sa cuprinda doua sau mai multe din categoriile de lucrari solicitate ca experienta similara (uzinare si si montaj srtructuri de rezistenta metalice, instalatii electrice, constructii de terenuri sportive, lucrari amenajare spatii verzi, lucrari de anvelopare termica, lucrari de constructii civile exclusiv instalatii). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat RON se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 7 Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani a unei experiente similare in executia de lucrari de anvelopare termica, executate in cel mult 2 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 400.000, 00 lei fara TVA;Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se vor prezenta obligatoriu certificate /documente prin care sa se confirme executia de lucrari de anvelopare termica, in suma de minim 400.000, 00 lei exclusiv TVA. Certificatele/documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se accepta ca dovedirea experientei similare sa se faca si prin cumularea lucrarilor executate in cel mult 2 contracte, care sa cuprinda doua sau mai multe din categoriile de lucrari solicitate ca experienta similara (uzinare si si montaj srtructuri de rezistenta metalice, instalatii electrice, constructii de terenuri sportive, lucrari amenajare spatii verzi, lucrari de anvelopare termica, lucrari de constructii civile exclusiv instalatii). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat RON se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 8 Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani a unei experiente similare in executia de lucrari de constructii civile exclusiv instalatii, executate in cel mult 2 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 4.000.000, 00 lei fara TVA;Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se vor prezenta obligatoriu certificate /documente prin care sa se confirme executia de lucrari de constructii civile exclusiv instalatii, in suma de minim 4.000.000, 00 lei exclusiv TVA. Certificatele/documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se accepta ca dovedirea experientei similare sa se faca si prin cumularea lucrarilor executate in cel mult 2 contracte, care sa cuprinda doua sau mai multe din categoriile de lucrari solicitate ca experienta similara (uzinare si si montaj srtructuri de rezistenta metalice, instalatii electrice, constructii de terenuri sportive, lucrari amenajare spatii verzi, lucrari de anvelopare termica, lucrari de constructii civile exclusiv instalatii). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat RON se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 9 Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Declaratia va fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti. NOTA: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 10 Pentru asigurarea optima a managementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are la dispozitie, pe toata perioada de implicare/implementare, un personal de conducere format din: ?minim 1 (unu) absolvent de studii superioare, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in specialitatea absolvita cu diploma de licenta si care a participat la minim un proiect/contract ca manager de proiect ? pentru functia de Responsabil (coordonator) contract; Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diploma studii superioare, contract de munca/contract de colaborare/ contract de prestari servicii, atestate si prin CV (prezentat in original) precum si declaratie de disponibilitate daca nu este salariat propriu prezentata in original. Documentele/atestatele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? minim 1 (unu) inginer constructor absolvent de studii superioare in constructii specializarea Constructii Civile, Industriale si Agricole, sau echivalentul acesteia, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in specialitatea absolvita cu diploma de licenta si care a participat la minim un proiect/contract ca Sef de Santier lucrari ? pentru functia de Sef Santier Constructii; Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diploma studii superioare, contract de munca/contract de colaborare/ contract de prestari servicii, si prin CV (prezentat in original) precum si declaratie de disponibilitate daca nu este salariat propriu (prezentata in original). Documentele/atestatele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? minim 1 (unu) inginer de retele electrice, absolvent de studii superioare tehnice, absolvite cu diploma de licenta, autorizat ANRE (sau echivalent) tip B ? pentru functia de Inginer Retele Electrice. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv autorizatia/atestatul si legitimatia. Documentele/atestatele si legitimatia solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice in Constructii specialitatea Cadastru/Geodezie, sau echivalent, cu experienta profesionala generala ca inginer in aceasta specialitate de minim de 5 (cinci) ani. Acest specialist trebuie sa faca obligatoriu dovada ca a participat la ridicarea si prelucrarea datelor topografice pentru executarea a cel putin un contract de lucrari? pentru functia de specialist topo. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diploma studii superioare, contract de munca/contract de colaborare/ contract de prestari servicii, atestate si prin CV (prezentat in original) precum si declaratie de disponibilitate daca nu este salariat propriu (prezentata in original). Documentele/atestatele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? minim 1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia), sauechivalentul acestuia, pentru lucrari de domeniul I ?Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere?, conform Ordinului 777/2003 al MLPTL ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Civile, Industrale si Agricole; Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diploma/certficat care sa ateste aceasta competenta dobandita si legitimatia.
Documentele/atestatele si legitimatia solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? minim 1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia), sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de domeniul II - "Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele", conform Ordinului 777/2003 al MLPTL ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii drumuri; Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diploma/certficat care sa ateste aceasta competenta dobandita si legitimatia. Documentele/atestatele si legitimatia solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? minim 1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia, sau echivalentul acestuia pentru lucrari de instalatii electrice, conform Ordinului 11/2013 al Presedintelui ANRE ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia lucrari de instalatii electrice; Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diploma/certficat care sa ateste aceasta competenta dobandita si legitimatia. Documentele/atestatele si legitimatia solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? minim 1 (un) absolvent studii superioare ? pentru functia de manager mediu. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv diplome studii superioare, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii, atestate care sa dovedeasca aceasta competenta si decizii /dispozitii interne de numire. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? minim 1 (unu) absolvent studii superioare ? pentru functia de manager calitate. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cuoriginalul?, respectiv diplome studii superioare, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii, atestate care sa dovedeasca aceasta competenta si decizii /dispozitii interne de numire. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? minim 1 (unu) absolvent studii superioare cu competente de responsabil securitate si sanatate in munca, ? pentru functia de responsabil securitate si sanatate in munca. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cuoriginalul?, respectiv diplome studii superioare, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii, atestate care sa dovedeasca aceasta competenta si decizii /dispozitii interne de numire. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., ? Conform prescriptiei tehnice ISCIR PT CR 4-2009 pentru asigurarea calitatii sudurilor executate si a prescriptiei tehnice PT CR 7-2010, ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii, pe toata perioada de implicare efectiva a acestuia in executia lucrarilor, a minim 1 Responsabil Tehnic cu Sudura la instalatii sub presiune si instalatii de ridicat (RTS) (sau echivalentul acestuia) - personal tehnic de specialitate, desemnat prin decizie interna, responsabil cu elaborarea si avizarea documentatiilor tehnice privind lucrarile de sudura in vederea aprobarii procedurilor de sudare ai de autorizare a sudorilor.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv copie diploma/certficat emisa de ISCIR, in termen de valabilitate, care sa ateste aceasta competenta dobandita. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 11 Pe langa cei 11 specialisti solicitati, operatorul economic trebuie sa asigure, pe perioada de implicare efectiva a acestora in executia lucrarilor, sudori autorizati ISCIR (sau echivalent) cu poanson. Astfel, conform prescriptiiilor tehnice PT CR 9-2011 si PT CR 7-2010 emise de ISCIR, pentru a putea executa sudurile la standardele de siguranta impuse, operatorul economic trebuie sa faca dovada asigurariia minim 1 (unu) sudor in metal calificat si atestat ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia, personal de executie calificat siatestat cu poanson.Dovedirea indeplinirii acestui nivel specific minim necesar pentru acest sudorcalificatsi atestatISCIR (sau echivalentul acestuia) cu poanson ? copii atestate/autorizatii ISCIR (sau echivalentul acestuia) si poansoanele acordate. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 12 Conform cerintelor din ?lista cu cantitatile de utilaje? parte a proiectului tehnic elaborat de catre proiectantul de specialitate, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil pentru executarea integrala a contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: a. Minim 1 autobetoniera transport beton.b. Minim 1 buldozer pe senile.c. Minim 1 echipament scarificare pt tractare pe senile (autogreder).d. Minim 1 echipament vibrare beton.e. Minim 1 macara/automacara.f. Minim 1 tractor pe senile.g. Minim 1 cilindru vibrator cu rulouri / valturi.h. Minim 1 autocisterna cu dispozitiv de stropire.i. Minim 1 troliu electric.j. Minim 1 grup termic de sudura.k. Minim 1 autolaborator mobil pt.verificari electrice pe auto.l. Minim 640 mp schela metalica tubulara de exterior .m. Minim 1 schela metalica autoridicatoare cu 3 castele lungime = 29m;h= 31m.n. Minim 1 placa vibratoare cu motor ardere interna.o. Minim 1 motopompa.p. Minim1 motocompresor mobil joasa presiune.q. Minim 1 incarcator frontal pe pneuri.r. Minim 1 elicopter m1-b (pentru sape).Se vor prezenta obligatoriu inscrisuri care sa dovedeasca forma de detinere a acestor echipamente/utilaje/autospeciale, respectiv acte de vanzare/cumparare, facturi, contracte leasing sau contracte/conventii de inchiriere sau alte forme de detinere. In plus fata de aceste inscrisuri se mai prezinta: - Inscrisurile se vor prezenta obligatoriu in original sau in fotocopie semnata si stapilata ?conform cu originalul?de care ofertanti.Se accepta completareaulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 13 Informatii privind subcontractantii Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care parti din contract urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti. Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens. In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art. 45 alin (2) din OUG 34/2006 actualizata. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Subcontractare este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: - fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinirea viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract; - ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi; - ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii; - subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor. La incheierea prezentului contract, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului /ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2) al art.190 din OUG 34/2006., In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii. In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta/candidatura comuna, alte oferte/documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La depunerea ofertelor/candidaturilor se va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte. Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de finalizarea contractului. Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului si se va preda autoritatii contractante. In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere ? model in sectiunea Formulare - care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare; - nominalizarea liderului de asociatie; - clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractelor subsecvente; - imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv. Neprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor. Cerinta nr. 1 Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor similare cu cele ale contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data-limita de depunere a ofertelor. Certificatul/certificatele se va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertanti. Certificatul/certificatele se va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertanti. Certificatul/certificatele trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii din contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. Nu se accepta completarea ulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/certificate. ATENTIE: Vor fidescalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au documente care sa dovedeasca finalizarea auditului la data-limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2 Ofertantii vor prezenta Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor similare cu cele ale contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data-limita de depunere a ofertelor. Certificatul/certificatele se va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertanti. Certificatul/certificatele trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerinteleprivind standardele de asigurare a managementului de mediu vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii din contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. Nu se accepta completareaulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/certificate. ATENTIE: Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au documente care sa dovedeasca finalizarea auditului la datalimita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile finisaje si instalatii executate
15
Descriere: Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile finisaje si instalatii executate
Durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie Alcu/fara geam termoizolant (usi si ferestre)
15
Descriere: Durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie Alcu/fara geam termoizolant (usi si ferestre)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 16:11