Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE SI REAMENAJARE U.P.U.-S.M.U.R.D.


Detaliu pentru invitatia numarul 324808
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 324808/23.04.2012
Denumire contract: EXTINDERE SI REAMENAJARE U.P.U.-S.M.U.R.D.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: 0262-275904, Fax: 0262-275904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?Dr.Constantin Opris? Baia Mare ? BAIA MARE, str.George Cosbuc nr. 31, jud.MARAMURES, cod postal 430031, la Registratura.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?Dr.Constantin Opris? Baia Mare ? BAIA MARE, str.George Cosbuc nr. 31, jud.MARAMURES, cod postal 430031 la Capela spitalului.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE SI REAMENAJARE U.P.U.-S.M.U.R.D.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executie de lucrari necesare pentru obiectivul ?Extinderea si reamenajarea Unitatii de Primire Urgente ? S.M.U.R.D.?, in concordanta cu normativele si standardele recomandate pentru unitati de primire urgente: Ordin MS nr. 1706/2006, NP 015/1997, ISO 9001-9014 etc. - serviciide proiectare pentru intreaga locatie siexecutialucrariloraferenteextinderiilocatiei.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 963, 709.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Se solicita garantie de participare in valoarede 40.000, 00RONModalitatea de constituire a garantiei de participare: - conform prevederilor art.85 si art.86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari).- Garantia trebuie sa fie irevocabila ;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.- Conform art. 87, alin. (1) din HG 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.- Dovada constituirii garantiei de participare va fi anexata la plicul cu documentele de calificare. In cazul in care ofertele depuse nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, ofertele respective vor fi respinse, in conformitate cu art. 33, alin. (3), lit b) din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate achita un cuantum de 50% din valoarea stabilita si pentru asta trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 10%, fara TVA, care se aplica pe valoarea contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind eligibilitatea - - completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.- DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE181 DIN OUG 34/2006 - - completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3- se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul general consolidat, fara datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv: - certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;
- certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 - - completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3- Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 - - se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din sectiunea 3 Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in oricare din formele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator executarii serviciilor si lucrarilor care fac obiectul acordului cadru.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 (trei) ani (fara anul in curs) sa fie minim 5.300.000 leiIn cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ?facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.(In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani- Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani de catre ofertant a unei experiente similare de min. 1 contract de servicii proiectare constructii similare de cel putin 70.000 lei (exclusiv TVA)., - Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.- Executia de lucrari similare de constructie cu cele ale obiectului contractuluicare urmeaza a fi achizitionat de min. 1 contractin valoare de cel putin 2.600.000 RON (exclusiv TVA) in ultimii 5 ani. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna (in asociere), atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselortuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita inmod cumulativ., - Demonstrarea faptului ca ofertantul dispune de personalul operationalnecesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., - Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa in cantitatea si la termenele impuse de procesul de executie utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloace de transportnecesare pentru derularea in bune conditii a lucrarilor., - Informatii privind subcontractantii: - a se completa declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006;
- nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor., Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului., Angajament privind asigurarile.Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazulatribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipiselepentru plata primelor curente. Se va prezenta certificatul ISO 9001, sau echivalent in domeniul aferentobiectului prezentului contract. In cazul uneiasocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii, Standarde de asigurare a protectiei mediului1.Declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de servicii.2.Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP / DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer