Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere si remodelare functionala a sediului Universitatii Nationale de Arte Bucuresti - Etapa A - Lucrari de consolidare, reabilitare si dotare tehnologica cladiri existente: corpurile C2, C3 si spatiile tehnologice aferente - Consolidare Casa Robescu


Detaliu pentru invitatia numarul 352426
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
Numar invitatie: 352426/09.08.2013
Denumire contract: Extindere si remodelare functionala a sediului Universitatii Nationale de Arte Bucuresti - Etapa A -Lucrari de consolidare, reabilitare si dotare tehnologica cladiri existente: corpurile C2, C3 si spatiile tehnologice aferente - Consolidare Casa Robescu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Nationala de Arte BucurestiCod fiscal: 4602033, Adresa: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 213147331, Fax: +40 213147331
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010773, telefon: +40 213147331, fax: +40 213147331, persoana de contact: Tache Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010773, telefon: +40 213147331, fax: +40 213147331, biroul achizitii publice / persoana de contact: Tache Stanciu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere si remodelare functionala a sediului Universitatii Nationale de Arte Bucuresti - Etapa A -Lucrari de consolidare, reabilitare si dotare tehnologica cladiri existente: corpurile C2, C3 si spatiile tehnologice aferente - Consolidare Casa Robescu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consolidare, restaurare si conservare corpurile C2 si C3, amenajare corpspatii tehnologice. Corpul C2 (casa Robescu) este monument istoric clasa B, cod B-II-m-B-18131, pozitia 393 din Lista Monumentelor Istorice / anul 2010Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i) este de 20%, respectiv 1.718.411, 40 lei
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 310, 468.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
154.657, 03 RON (1, 5% din valoarea estimata, fara TVA a contractului) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. - Garantia trebuie sa fie irevocabila. - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Garantia de participare poate fi constituita si prin depunerea sumei la casieria Universitatii Nationale de Arte- Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertei- se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006- Garantia de participare se va constitui pana la data limita de depunere a ofertelor, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor (a se vedea Art. 86 alin (6) din HG nr. 925/2006)- Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta moneda, va fi cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.? Avand in vedere art. 43^1 din OUG nr. 34/2006, perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Da. 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Mod de constituire: conform art. 90 / HG 925 / 2006, garantia de buna executie poate fi constituita prin orice fel de instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari In cazul in care se va conveni constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive la situatiile de plata, vor fi respectate prevederile art 90 alin. (3) din HG 925 / 2006 si prevederile HG 1045 / 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG 34/2006 - - Conf. art. 69^1/OUG 34/2006 Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a)cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.- Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii societatii, asa cum este/sunt mentionat/ati in Certificatul Constatator si care semneaza ?declaratia privind eligibilitatea?.Persoane care aproba/semneaza documente in legatura / pentru procedura de atribuire: RECTOR - prof. univ. dr Catalin BalescuDirector economic - ec. Marcela ConstantinDirector tehnic - dr. ing. Adrian Cristescu / presedinte al comisiei de evaluare a ofertelorSef birou achizitii publice / membru comisie evaluare oferte - ec. Tache StanciuSef serviciu tehnic / membru comisie - sing. Georgeta DamalanSef birou financiar contabil / membru comisie - ec. Petruta FluierasDirector juridic si contencios / membru comisie - cs. j Flavia ManteaArh. Andrei Serbescu / membru specialist cooptat in comisia de evaluare a ofertelor 1. Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va prezenta acest certificat.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat (pentru ofertantii persoane fizice autorizate/persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului propuse de ofertantii persoane juridice)- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau extras de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul si/sau raport de audit/raport al cenzorilor, sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferentobiectului contractului supus procedurii de achizitie publicaBilantul contabil sau extras de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul si/sau raport de audit/raport al cenzorilor, sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind cifra mediede afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului supus procedurii de achizitie publicaDocumentele se vor prezenta in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine se cer traduceri autorizate si legalizate ale documentelor, la un notar public din Romania;, - In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.In acest caz, sustinatorul va trebui sa indeplineasca conditiile mentionate la pct III.2.1 a) din fisa de date a achizitiei.Va fi prezentat documentul ce atesta acordul incheiat intre ofertant si sustinatorul financiar, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Declaratie/angajament pe propria raspundere privind incheierea unei asigurari privind acoperirea riscurilor ce ar putea aparea pe parcursul derularii contractului de lucrari-Angajamentul ofertantului privind incheierea la momentul semnarii contractului de lucrari, a unei asigurari care va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte peroane fizice/juridice;
- Suma asigurata va fi cel putin egala cu valoarea ofertei;
-Angajamentul ofertantului privind mentinerea asigurarii incheiate pana la receptia la terminarea lucrarilor executate;
-Angajamentul de a incheia asigurarea cu o firma autorizata, conform prevederilor legale in vigoare., Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani indomeniul de activitate aferent obiectului contractului (pentru care exista documente financiar - contabile depuse si inregistrate conform prevederilor legale in vigoare), de minimum 17.184.114, 00 lei, sau echivalent in Euro, calculata la cursul de schimb mediu anual stabilit de BNR, pentru ultimii 3 ani;Cifra medie de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMM conform Legii 346/2004);In cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la valoarea cifrei de afaceri.Formular - "Fisa de informatii generale", NOTA: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea economico-financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare., Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la, sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentrgu a realiza cash-flow de executie a lucrarii in cuantum de minim 400.000, 00 RON pentru o perioada de minim 6 luniScrisoare din partea unei unitati bancare din care sa rezulte faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, depozite bancare, linii de credit) cu valoare cel putin egala cu 400.000, 00 RON, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri - original semnata si stampilataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Cel putin un contract similar (care implica consolidare - restaurare imobil monument istoric) derulat anterior, cu valoare de minim 5.000.000, 00 RON exclusiv TVA
Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRPrezentare formular C3 completat
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita dedocumente din care sa rezulte valoarea, perioada si locul executarii si in care se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, beneficiarii lucrarilor persoane fizice /juridice, calitatea in care a participat la indeplinirea contractului, procentul indeplinit de executant, Lista cu subcontractantii, informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractarea nu va diminua raspunderea executantului privind modul de indeplinire a contractului. Achizitorul nu va accepta ca subcontractantii delarati de executant sa subcontracteze la randul lor parti din lucrarile ce le au de executat.Formular D - lista cu subcontractanti(informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze)In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere., Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Formular F, Personal specializat - specialisti / experti pentru restaurare arhitecturala si consolidare-restaurare structuri istorice cu atestate de specialist/expert emise de Ministerul Culturii si Cultelor pentru urmatoarele domenii: domeniul 4 - consolidare/restaurare, structuri istoricedomeniul 6 - conservare/restaurare pictura muraladomeniul 9 - conservare/restaurare decoratii piatra, stucatura si/sau ceramica, dupa cazAtestatele MCCPN vor fi prezentate in copie marcata "conform cu originalul"Va fi prezentata deasemenea copie de pe contractul de colaborare intre specialistii atestati si executant sau declaratie pe propria raspundere de la fiecare specialist atestat privind participarea efectiva la derularea acestui contract (nominalizat in clar) pentru ducerea la bun sfarsit a lucrarilor specifice de restaurare, Personal specializatVor fi prezentate documente ce atesta califificarile pentru urmatoarele categorii de personal: - sef santier - experienta minim 3 ani- RTE - atestat MCCPN in domeniile 4 (consolidare/restaurare, structuri istorice)si E (executare lucrari, in functie de domeniu)- CQVor fi prezentate CV-uri cu semnatura in original, copii de pe documente de studii, atestate, sau orice alte documente ce pot demonstra ca persoanele respective indeplinesc cerintele pentru indeplinirea contractului.Pentru seful de santier se soicita experienta de minim 3 ani in aceasta functie., Dovada ca ofertantul dispune de utilaje, echipamente si instalatii necesare ducerii la indeplinire a contractuluiFormular F completat Certificare ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru domeniul ce face obiectul prezentei proceduri, Certificare ISO 14001:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
termen de garantie
20
Descriere: termen de garantie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 01.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 17:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer