Achizitie publica - Extindere solutie de protectie a instalatiei de alimentare cu energie electrica a echipamentelor la Unitatea de Imprimare Rapida
Detaliu pentru invitatia numarul 333551
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333551/10.08.2012
Denumire contract: Extindere solutie de protectie a instalatiei de alimentare cu energie electrica a echipamentelor la Unitatea de Imprimare Rapida
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEACod fiscal: 2540783, Adresa: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250737777, Fax: +40 250737620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195, telefon: +40 250737777, fax: +40 250737620, persoana de contact: Iulian Tomulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Generale a Finantelor Publice Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere solutie de protectie a instalatiei de alimentare cu energie electrica a echipamentelor la Unitatea de Imprimare Rapida
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere solutie de protectie a instalatiei de alimentare cu energie electrica a echipamentelor la Unitatea de Imprimare Rapida
II.1.6) CPV: 45311200-2 - Lucrari de conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 419.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Valoarea garantiei de participare se constituie in conformitate cu art. 85 din HG 925/2006 si este in suma de 3.500 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Nota 1: Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu prevederile legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru aceasta ofertantii trebuie sa depuna documentele necesare pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.774 lei, in cond. Art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art. 90 din HG 925 / 2006, cu modificarile aduse de HG 1045/2011. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie este irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaPrezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? - formular 3.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 1811.) Prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)? ? formular4.2.)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul.3.) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul.4.) Cazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza fapte, in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - formular 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUGnr. 34/2006.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Gogirnoiu Gheorghe, Capitanu Ion, Vlasceanu Veronica, Matulescu Carmen, Dragoi Daniela, Preda Valentin, Tomulescu Iulian, Colniceanu Maria, Angelescu Ion, Gidea Liviu, Petre Emilia, Busuioc Aurelian, Balasoiu Constantin.Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul.Pentrupersoane juridiceromane: - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu lucrarile solicitate.Persoane juridice straine: - pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica. Documentul se va prezenta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declarartie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - din care rezulta incheierea si indeplinirea, a unu sau mai multe contracte avand ca obiect lucrari similare., Experienta similaraRecomandari/acte constatatoareRecomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul derularii contractuluiau fost inregistrate neconformitati;, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului, Autorizare ANRE sau echivalent pentru proiectare instalatii eletrice de minimum 200 kw, Autorizare ANRE sau echivalent pentru executie lucrari instalatii eletrice de minimum 200 kw Certificarea sistemului calitatii ISO 14001 sau echivalent la comerciant si producator., Certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent la comerciant si producator.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 17:03