Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere spital Faurei - Compartiment Primiri Urgente


Detaliu pentru invitatia numarul 347774
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL FAUREI
Numar invitatie: 347774/31.05.2013
Denumire contract: Extindere spitalFaurei - Compartiment Primiri Urgente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL FAUREICod fiscal: 4343052, Adresa: STRADA REPUBLICII, NR. 38, Faurei, Telefon: +40 239661424, Fax: +40 239661424
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere spitalFaurei - Compartiment Primiri Urgente
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se realizeaza cladire Compartiment Primiri Urgente(CPU), alipita pe partea din fata actualului spital orasenesc Faurei.In cazul ofertelor operatorilor economici straini, se va face echivalenta leu/alta valuta la cursul stabilit de BNRinainte cu 5 zile de data limita depunerii ofertelor.Valoarea estimata a contractului include si suma stabilita de proiectant pentru cheltuieli diverse si neprevazute de 64302lei(fara TVA)
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 288, 502 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 12000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din H.G.nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul constituirii garantiei pentru participare cu OP, depunerea se face in contul ORASUL FAUREI: RO28TREZ1535006XXX000156 Faurei.Formular2In cazul ofertelor operatorilor economici straini, se va face echivalentul leu/alta valuta la cursul stabilit de BNRinainte cu 5 zile de data limita depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10% din pretul ofertat fara TVA si se constituie conform art.90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.Daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune initial 2% din valoarea ofertata.Garantia se constituie nu mai tarziu de 15zile de lasemnarea contractului.Formular3
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, original.Conditie de calificare: ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratia pe propria raspundere(Formular4)/Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, original.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Formular53) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.Formular6.4)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", original.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.Formular7.5)Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat de stat, original/copie legalizata/copie vizata "conform cu originalul".Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.6)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, original/copie legalizata/copie vizata "conform cu originalul".Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.7)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1(conflict de interese) din OUG34/2006, original.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat /subcontractant/tert sustinator.Formular8.Persoane cu functii de decizie, persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Voinea Ionel -primar, Cosoreanu Virgil-viceprimar, Topala Claudia-sef contabil, Barac Petrisor Sabin-secretar, Georgescu Alexandru-resp.achizitii, membrii Consiliului Local Faurei-Paraschiv Marilena, Craciun Gheorghe, Ghergus Adrian, Condruz Eugen, Petcu Iulia, Gologan Gabriel, Petrovici Gabriela, Sterian Stefan, Irimia Niculae, Gheorghica Chirita, Gheonea Gheorghe, Cristea Anton.8)Acord de asociere(daca e cazul), original.Formular9.9)Declaratie incadrare in categoria IMM(daca e cazul), original.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.Ofertantii din categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% la cifra de afaceri, garantia de participare, garantia de buna executie, conform art.16 din Legea 346/2004.Formular10. 1)Pentru persoane juridice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca domeniul de activitate corespunde obiectului contractului, original/copie legalizata/copie vizata "conform cu originalul".Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.2)Pentru persoanele juridice straine: -Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).-Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Documentele se prezinta in original/copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Se transmit de fiecare ofertant/ofertant asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bonitate/acces la resurse.Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de creditpentru minim 2 luni de derulare a contractului, in valoare de 204033lei.Modalitate de indeplinire: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces lafinantare in suma de____ si pentru o perioada de______ luni.(original, copie legalizata/copie conform cu originalul), Cifra de afaceri.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cuvaloarea estimata a contractului in suma de1288502lei.Declaratie privind cifra de afaceri, original, Formular12.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrate laorganele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documenteechivalente, original/copie legalizata/copie vizata "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1(unul)sau cel mult 3 contracte lucrari constructii similare duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani cu o valoare cumulata de cel putin 644251 lei fara TVA, (reprezentand 1/2 din valoarea estimata a contractului).Se prezinta(original/copie legalizata/copie vizata "conform cu originalul") parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor delucrari, proces/procese verbale de receptie partiala, procese verbale la terminarea lucrarilor sau procese verbale receptie finala.Numarul de ani pentru demonstrarea experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.In caz ca ofertantul subcontracteaza lucrarea va transmite o declaratieprivind partile din contract indeplinite de subcontractanti si specializari, Formular11., Utilaje/dotariDeclaratie privind utilajele/dotarile de care poate dispune (proprii, inchiriatesau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea contractului, original, Formular13., Personala)Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune pentru executia lucrarii, original.Declaratia va include cel putin: responsabil tehnic cu executia(RTE)atestat, muncitori calificati pentru domeniul lucrarilor contractului.b)Angajamente/acorduri de participare(original), contracte de colaborare(original/copii legalizate/copii "conform cu originalul?), in cazul ca ofertantulnu are angajate astfel de persoane.c)Certificat de atestare profesionala pe domeniul contractului eliberat deMinisterul Dezvoltarii pentru RTE, valabil la data limita depunerii ofertelor, acte de studii, pregatire profesionala, calificare ale personalului deconducere si persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, original/copii legalizate/copii vizate "conform cu originalul?. Acte normative care impun obligativitatea obtinerii atestat RTE: Legea10/1995, HG925/1995, Ordin MLPAT 777/2003. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, original/copie legalizata/copie vizata "conform cu originalul".Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In caz de asociere, fiecare asociat va prezenta certificat pe specialitatea lucrarii efectuate.Nu se accepta sustinere cu certificatele tertilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer