Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Extindere spital, cabinete de specialitate in oras Sovata, jud.Mures?


Detaliu pentru invitatia numarul 335513
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Sovata (Primaria Oras Sovata)
Numar invitatie: 335513/17.09.2012
Denumire contract: ?Extindere spital, cabinete de specialitate in oras Sovata, jud.Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sovata (Primaria Oras Sovata)Cod fiscal: 4436895, Adresa: Str.Principala nr.155, Sovata, Telefon: 0265/570218, Fax: 0265/570524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala nr.156, Sovata, Romania, cod postal: 545500, telefon: +40 265/570933, fax: +40 265/570933, persoana de contact: Bordi Janos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Principala nr.156, Sovata, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Extindere spital, cabinete de specialitate in oras Sovata, jud.Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere spital, cabinete de specialitate in oras Sovata, jud.Mures inclusiv realizarea instalatiilor sanitare, electrice si de incalzire
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 449, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de part 8000 lei . Per de val 90 zile de la data limita de dep a of Per de val si numele proced ptr care se const vor fi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constit gar de part Gar de part se const in lei Gar. de part. se const. conf. art 86 din HG 925/2006 . Date ptr const. gar. de part.: RO75TREZ 4825041XXX000830 ? TREZORERIA SOVATA . Dov const gar de part se va prez in orig In temeiul art. 278^1din OUG 34/2006 , in cazul form. unei contestatii respinse de catre CNSC , aut.contract. va retine contestatorului din gar de part. suma de 4229, 87 lei . Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 . Of care nu sunt insotite de dovada const gar de part vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar de buna ex 10% din val contr de ex fara TVA. Modul de const a gar de buna ex conf. art.90 din HG 925/2006 , sau retineri succesive din sume datorate ptr facturi part si finale . In cazul variantei ?retineri succesive?, op. ec. va deschide un cont la disp aut. contr. conf. prev. H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Rest gar. de buna ex se va face in conf cu prev art. 92 din Hot nr. 925/2006 . In cazul ofert. din categ IMM (care prez docum. in acest sens prev. in Legea nr. 346/2004) gar. de buna ex se constit. in procent de 50% din cuantumul precizat in docum. de atrib
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Decl priv eligibilitatea (neincadr in sit prev la art.180 din OUG 34/2006)Cerinta oblig: Compl Formular 12 Decl priv neincadrarea in sit prev la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta oblig: 1.Compl Formular 22.1. Pers juridice romane trebuie sa prezA.Certif fiscal elib de Dir de Imp si Taxe Loc al unit adm terit de pe raza careia societ are sediul social, care sa ateste plata oblig fata de bug local in luna ant celei in care se depun of - in orig , copie leg sau copie lizibila cu ment ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila op ecB.Certif de atestare fisc elib de org de admin fisc al unit administrativ terit de pe raza careia societ are sediul social priv plata oblig la bug gen cons care sa ateste inexistenta de oblig bug restante in luna ant celei in care se depun of ? in orig , copie leg sau copie lizibila cu ment ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila op ecCertif de cazier fiscal al of- val la data dep of - in orig , copie leg sau copie lizibila cu ment ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila op ec2.2 Pers juridice straine vor prez orice doc edif ptr dov eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de orig (certif caziere judiciare alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata a imp taxelor si contrib catre bug de stat si bugetul local in conf cu cerintele solicit de aut contrPtr of nerezidenti se vor aplica prev art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprob cu modif si compl prin Legea nr. 337/2006, cu modif si compl ult Doc vor fi prez in in orig , copie leg sau copie lizibila cu ment ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila op ec insotite de trad aut si leg in limba romana.Decl priv neincadr in sit prev la art. 69ยน din OUG 34/2006Cerinta oblig: Compl Formular 3Pers de decizie : Administrator ? Tar Irma Gabriela, Director Financiar ? Bordi Janos, Pres. Cons. de Administratie- Kovacs Csaba, Fekete Erzsebet-Membru Cons de Admin din partea Primariei, Uifalean Gabriela ? Membru Cons de Admin din partea DSP Mures, Csiki Zsuzsa ? Membru Cons de Admin din partea DSP Mures, Cuzic Melinda ? Membru Cons de Admin din partea Colegiul Medicilor Mures Csortan Imre - consilier local, Bartha Jozsef - consilier local, Pal Tamas - consilier local si Kupas Janos - consilier localCertif de particip la licitatie cu oferta independenta Cerinta oblig: Compl Formular 4Decl privind calitatea de particip la proceduraCerinta oblig: -Compl Formular 5In cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Decl privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora Cerinta obligatorie: Compl Formular 6 In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006 1.1 Pers juridice romane vor prezCertif const elib de ONRC val la data desc of ? in orig , copie leg sau copie lizibia cu ment ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila op ecOf va dovedi ca are in ob sau de activ si defasoara autorizat activ care face ob prez achiz si nu are inscrise urmatoarele mentiuni : falimente , condamnari , abuz de incredere , fals , uz de fals , concurenta neloiala , abateri (cf. documentatiei eliberate de catre ORC), suspendarea temporara a activ operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.1.2 Pers juridice straine vor prezDoc edif care sa dov o forma de inreg / atestare ori apartenenta dpv prof in conf cu prev leg din tara in care of este rezident.Doc of depuse de pers juridice straine vor fi prez in orig , copie leg sau copie lizibila cu ment ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila op ec , insotite de traduceri autorizate in limba romana. Doc prez trebuie sa fie val la data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie din domeniul de activit aferent obiect contr in ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 800000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl priv princip lucrari exec in ultimii 5 ani, Exp sim Of trebuie sa faca dovada exec in ultimii 5 ani , in calit de contr sau subcontr : - lucr de natura si complex sim lucr ce fac ob contr cu o val cumulata de minim 400.000 lei, fara TVA1 Se vor prez copii de pe partile relev ale fiec contr care este luat in calcul (pag din contr. din care sa rez partile contr. , ob contr , durata contr , pretul contr , pag finala cu semnaturi) semnate si stamp conf cu orig , copii dupa pv de receptie la termin. lucr. sau alte doc echiv.2. Recomandari (pentru fiecare contract) din partea benef. in orig.Recom. trebuie sa precizeze cel putin urmat aspecte : -modul de indepl a oblig contr. pe parcursul derul. contr. - val contr. finalizat (in lei , fara TVA) sau val lucr. ef. pana in prez - daca parcursul derularii contr. au fost inreg neconf care au condus la refaceri part sau totale de lucr - cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului; - receptii amanate sau respinse din cauza nerespec parametrilor de calitate, Res tehnice ? se solic indepl cerintelor min inscrise in formular Of va face dovada ca dispune de urmat utilaje in dotare: - Excavator spatii deschise- Excavator spatii inguste- Incarcator frontal- Camioane si basculante- Baze de productie- LaboratoareSe vor prez doc care atesta detinerea (dotare proprie/ inchiriere/ alte forme de punere la disp) utilajelor, instalatiilor , echip tehnice implicate in realiz ob contr, Res umane Se sol prez echip nom ptr acest contr avand ca min comp - un coordonator proiect/ manager de proiect - ing constr licentiat , cu vechime min de 5 ani, atestat ca manager de proiect, avand exp in coordonarea a cel putin unei lucr de o val sim prez contr - un sef santier - ing constr licentiat, cu vechime min de 5 ani - un devizier ? abs al unei scoli tehnice cu exp in folos progr de deviz de min 3 ani - un resp tehnic cu exec - ing constr licentiat , atest in dom lucr ce urmeaza sa fie exec (val la data dep of) - un resp cu contr tehnic de calit - ing abs al unei fac de profil tehnic (cu durata de 5 ani si dipl de ing / licenta) - resp in materie de sec muncii (SSM)CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doved ale preg-dipl de studii impreuna cu orice alte doc doved aut/certif de atest prof si legit aflate in termen de valab la data dep of-se va prez zona unde sunt vizele de valab /viza anuala dupa caz ale acestor legitimatii Lista priv angajatii si specializarea Certificat de implementare a sistemului de management al calitatiiPrez Certif de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent , emis de catre org acreditate , val la data dep of, Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii de mediuPrez Certif de implementare a sistemului de management al calitatii de mediu potrivit standardului ISO 14001 sau echiv emis de catre org acreditate val la data dep of
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (70 de puncte), iar pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula P1 n = (pret minim/pret n) x 70 pret n ? pretul ofertei n
Durata garantiei de buna executie
30
Descriere: Pentru oferta cu cea mai mare durata de garantie se acorda 30 puncte , pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula P2 n = (Durata n /Durata maxima ) x 30, unde Durata maxima ? cea mai mare durata de garantie dintre toate ofertele; Durata n = durata ofertei n; Durata de garantie va fi exprimata in luni calendaristice. Vor fi respinse ofertele a caror durata de garantie este mai mica de 60 luni. Nu vor fi punctate suplimentar ofertele cu o durata de garantie mai mare de 120 luni calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer