Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere spital oras Faurei


Detaliu pentru invitatia numarul 330114
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL FAUREI
Numar invitatie: 330114/21.06.2012
Denumire contract: Extindere spital oras Faurei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL FAUREICod fiscal: 4343052, Adresa: STRADA REPUBLICII, NR. 38, Faurei, Telefon: 0239661424, Fax: 0239661424
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere spital oras Faurei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se proiecteaza conform cu Studiul de Fezabilitate si se executa lucrari de extindere a spitalului Faurei cu 2 corpuri de cladiri: Corp 1-primiri urgente P;Corp 2-obstretica ginecologie P+2.
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 728, 149 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 40000 lei.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in original in cuantumul si cel putin pentru perioada de valabilitate a ofertei, raportat la termenul limita de depunere a ofertelor.Instrumente de garantare: 1.Scrisoare de garantie bancara2.OPcu depunere in contul ORASUL FAUREI: RO28TREZ1535006XXX0001563.Polita emisa de o societate deasigurari.Ofertele care nusunt insotite degarantia de participare, in cuantumul, forma siavind perioadade valabilitate mai mica decat perioada minima de valabilitate a oferteivor fi respinse.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie: 5%, fara TVA, din valoarea contractului atribuit.Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale emise pana la finalizarea lucrarii.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care se va depune initial2% din valoarea ofertata.Garantia se constituie nu mai tarziu de 15zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006, original.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, original.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.4)Certificat de participare cu oferta independenta, original.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.5)Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat de stat, original/copie legalizata/, copie vizata "conform cu originalul?.Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.6)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale(original, copie legalizata/copie vizata"conform cuoriginalul". Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.7)Acord de asociere original in care se precizeaza: a)numele lideruluisi a celorlalti asociatib)liderul este imputernicit sa semneze oferta si sa transmita in format electronic cupropria SE, documentele intocmite pe suport hartie ale asociatilor.c)partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (procentual)d)plata se efectueaza in contul fiecarui asociat sau exclusiv in contul lideruluiPentru castigatori se solicita legalizarea asocierii.In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM8)Declaratieprivind partile din contract indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, original.Se solicita certificatele de inregistrare fiscala ale subontractantilor, copii cu viza "conform cu originalul".Castigatorul va prezenta contractul de subcontractarein original cel tirziu la data semnarii contractului.9)Declaratie incadrare in categoria IMM (daca e cazul), original.Se transmite de fiecare ofertant /ofertant asociatpentru a beneficia de reducerea cu 50%la cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie prevazuta de art.16 din Legea 346/2004.10)Declaratie neincadrare in prevederile art69.1(conflict de interese) din OUG34/2006, original.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat /subcontractant/tert sustinator.Persoane cu functii de decizie: Stancescu Virginia-primar, Scorteanu Dragos-viceprimar, Topala Claudia-sef contabil, Cornel Ichim-secretar, Georgescu Alexandru-responsabil achizitii publice.Membrii Consiliului Local Faurei: Voinea Ionel, Paraschiv Marilena, Craciun Gheorghe, Cosoreanu Virgil, Ghergus Adrian, Condruz Eugen, Tarau Neculai, Gologan Gabriel, Petrovici Gabriela, Macovei Sanda, Negrea Traian, Sterian Stefan.Informatii suplimentare sunt postate pe site-ul www.orasulfaurei.ro -Certificat constatator, continand domeniul procedurii, emis de O.R.C. cu vechime maxima 60 zilefara inscrieri privind aplicarea Legii 85/2006a insolventei sau mentiuni privind suspendarea activitatii pe durata de valabilitate a ofertei si executarii contractului, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bonitate comerciala si fiscala.Ofertantul cistigator trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va aveaaccesla sau are disponibile resursereale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executiea lucrarii pentru perioadade 12 luni a derularii contractului .Valoarea resurselor va fi minim 2186985, 2 lei, suma complementara disponibilului autoritatii contractante pe anii 2012 si 2013. Documentele doveditoarevor fivalabile cel putin12 luni de la datasemnarii contractului.Original., Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, original. Valoarea acesteia va fi cel putin 1/2 din valoarea estimata a contractului, respectiv 1864074, 5 lei.Se transmite de liderul asocierii si de un numar suficient de asociati pentru acoperirea cifrei de afaceri.Curs valutar 1euro=4, 5lei la data 04.05.2012
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitate tehnica.Proiectant: cel putin un contract similar cu obiect de aceasi natura si complexitate cu serviciile ce urmeaza a fi prestate, finalizat in ultimii 3 ani, copie "conform cu originalul" de pe partile relevante.Proces verbal de receptie al contractului copie vizata "conform cu originalul".Executant: cel putin un contract lucrari similare finalizat in ultimii 5ani avand natura si obiectul contractului, copie vizata "conform cu originalul" de pe filele relevante.Proces verbal de receptie partiala sau procesc verbal la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala, copie vizata"conform cu originalul".Declaratie privind utilajele de care poate dispune(proprii, inchiriate sau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea contractului, original., Capacitate profesionala.Proiectant: diplome studii superioare ale persoanelor responsabile pentru realizarea proiectului, copii vizate "conform cu originalul".CV-uri ale personalului responsabil, participant la cel putin un proiect similar, original.Executant: declaratie privind personalul de care dispune pentru executia lucrarii, original.Angajamente de participare ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, in cazul ca ofertantul nu are angajate astfel de persoane, original.Acte de studii, pregatire profesionala, calificare pentru personalul de conducere, copii vizate"conform cu originalul".Certificat de atestare profesionala in constructii civile eliberat de Ministerul Dezvoltarii pentru Resposanbilul Tehnic cu Executia, copie vizata "conform cu originalul. Asigurarea calitatii.Proiectant: Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, privind sistemul de management al calitatii in arhitectura.Executant: Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii in constructii civile.Se accepta Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent pe domeniul proiectare si executare.In caz de asociere la executare, fiecare asociat va prezenta Certificat ISO9001:2008 sau echivalent pe specialitatea lucrarii efectuate.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare si declaratii de sustinere cu certificatele tertilor.Se transmit in original, copie legalizata, copie vizata" conform cu originalul".
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer