Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere UAMS Agigea prin infiintarea unui centru de ingrijire a persoanelor cu afectiuni Alzheimer


Detaliu pentru invitatia numarul 354336
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 354336/01.10.2013
Denumire contract: Extindere UAMS Agigea prin infiintarea unui centru de ingrijire a persoanelor cu afectiuni Alzheimer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr.51, Constanta Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere UAMS Agigea prin infiintarea unui centru de ingrijire a persoanelor cu afectiuni Alzheimer
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere corp cladire Unitate Medico-Sociala de la Agigea cu un alt corp, D+P+1E+M.Acest corp nou va fi alocat in exclusivitate pentru bolnavii de Alzheimer.Cheltuielile diverse si neprevazutesunt: 2, 045% din valoarea totala si reprezinta 103.470, 00 lei.Valoarea estimata a contractului, inclusiv cheltuielile diverse si neprevazute este de 4.337.356, 00 lei, fara TVA
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 337, 356 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP se solicita in cuantum de 80.000 lei. Pentru GP constituita in alta mondeda decat leu, se va calcula la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data data publicarii invitatiei de participare. GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, cf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 , in conditiile in care fiecare membru al asocierii respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.b) din OUG nr 34/2006 , respectiv 7.983, 39 lei. GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Perioada de valabilitate a GP curge de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM cf Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, conform Formularului 3 din Sectiunea III Formulare. Declaratia va fi prezentata si de tert sustinator, daca este cazul.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualiz., completata conform Formularului 4 din Sectiunea Formulare;declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi prezentata si de tert sustinator, daca este cazul.3.Pentru persoane juridice/fizice romane: prezentare Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;pentru persoane juridice/fizice straine: prezentare certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului 5 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Constantinescu Nicusor Daniel, Darie Cristian, Dragomir Nicolae Cristinel, Belu Mariana, Titimeaua Ionut, Taicutu Felicia, Rancichi Sebastian Florin, Vasile Carmen-Florentina, Cenusa Titi, Vornicu Elena, Lungu Mihaela, Mihaiesi Gabriela, Boaca Mihaela, Blacioti Georgeta, Comanici Carmen, Badila Eduard Gabriel, Marin Raluca Alina, Tanasa Getuta, Simion Lucian, Pedestru Carmen Adriana Luminita, Ragalie Danut, Nache Ioan Mihai.Consilieri judeteni: Albu Ioan, Anghel Panait, Bedivan Dumitru, Carp Doina-Eufrosina, Crusoveanu Marian, Constantin Florian, Dumitrache Ion, Florea Dumitru, Fronescu Nicolae-Stelian, Fintina Ionut, Gavrila Florin-Tudor, Gheorghe Corina, Ioana Elena, Magiru Maria, Marin Laurentiu-Marius, Mascas Alexandru-Gabriel, Marcus Ioan, Mandila Gheorghe, Memis Baiazid, Mihaesi Gheorghe, Mocianu Sorin, Munteanu Petrica, Osman Fedbi, Panait Cornel, Peride Niculae, Prodan Ecaterina, Radu Ion, Slabu Gheorghe, Silaghi Eugen, Sponte Adrian-Doru, Teodorescu Atanasie, Tutuianu Marius-Horia, Ulmeanu Ciprian-George.Nota: Declaratia trebuie completata de catre Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, conform Formularului 6 din Sectiunea Formulare.6.Declaratie privind calitatea de participant conform Formularului 7 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie, insotite de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.2. Atestat/Autorizare pentru executie instalatii electrice ANRE TIP C2A - Executare de linii electrice aeriene si subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4kV - 20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20kV, cf. Ordin 24 / 2007. Documente de confirmare: Se va prezenta certificatul de atestare sau documentul echivalent, valabil la data limita de depunere ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 8.000.000 lei. Echivalentul in lei al valorilor exprimate in alta valuta se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR., Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant, Ofertantul trebuie sa demonstreze la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minimum 600.000 Lei, pentru o perioada de 2 luni. Se solicita: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare/orice alte documente legale din care sa reiasa ca ofertantul va dispune de cash flow.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Experienta similara: Ofertantul trebuie sa fi executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani un contract avand ca obiect lucrari de constructii de consolidari sau constructii noi/reabilitarari/ modernizari, executate in ultimii 5 ani cu valoare de minim 4.000.000 lei fara TVA. Ptr. contracte incheiate in alte valute pentru calculul echivalentei, se va considera cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Prin formularea ?lucrari executate/duse la bun sfarsit? se intelege: ?lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau ?lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau ?lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala, Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - fisa de experienta similara, certificari de buna executie din care sa rezulte experienta asa cum a fost solicitata, care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, ale cadrelor de conducere, personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, Personal cheie minim necesar: a)Responsabil de contract / sef santier /Coordonator de lucrare. Cerinte: studii superioare, participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare si participarea intr-un contract in pozitia de Responsabil de contract / Sef santier /Coordonator de lucrareb) Responsabil RTE pe domeniul constructii civile ;Cerinte: atestat eliberat de institutiile abilitate, in domeniul constructii civile, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordin nr. 777/2003 domeniul constructii civile si a HG nr.925/1995., c) Responsabil calitate CQ in domeniul constructii . Cerinte: studii superioare si dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul de calitate, in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul de constructii civile (decizie interna)-experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil CQ in lucrari de constructii pentru cel putin o lucrare.d)Responsabil de securitate si sanatate al santierului, care va fi responsabil cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate, sanatate, situatii de urgenta si protectie a mediului, atestat conform cf Lg 319/2006 Cerinte: - atestare profesionala ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii, in conformitate cu legislatia in vigoare, e. un specialist constructii civile - Studii superioare cu licenta, in specialitatea de constructii civile ; Experienta profesionala specifica, in domeniul constructii civile, pentru cel o lucrare similara cu obiectul achizitiei;f. personal autorizat ANRE TIP C2A - Executare de linii electrice aeriene si subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4kV - 20kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20kV;Cerinte: atestat in valabilitate la data limita de depunere a ofertelor; g.Responsabil RTE pe domeniul pe domeniul EA40-401 , Cerinte: -atestat profesional eliberat de institutiile abilitate, in domeniu, cf. Lg. 440/2002, in valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinte: CV-uri pentru personalul solicitat la lit.a), c) si e), CV-uri care vor include informatii referitoare la experienta anterioara, incluzand detalii referitoare la proiectele realizate, perioadele , pozitia detinuta in cadrul echipei actuale, numele angajatorului, atributiile , numele si datele de contact ale persoanelor care pot confirma experienta similara. CV-urie vor fi insotite de toate documentele, diplome studii, certificatele, atestatele necesare dovedirii pregatirii profesionale conform rolului acordat in echipa. pentru specialistii solicitati la lit. b), d), f) si g)se vor prezenta atestatele valabile la data limita de depunere a oferttelor. In cazul in care membrii echipei propuse pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai operatorului economic, acestia vor prezenta o Declaratie privind disponibilitatea. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestuia nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice.Nota: Lista expertilor nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a prevederilor Caietului de Sarcini. Un specialist poate sa cumuleze cel mult doua din pozitiile mentionate cu conditia respectarii cerinelor solicitate ptr. fiecare pozitie., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. 2.Declaratie care sa ateste detinerea sub orice forma, proprietate/ inchiriere/ preinchirere sau angajament de punere la dispozitie, a unui laborator autorizat grad II, pentru efectuarea incercarile de laborator, in conformitate cu Lg. 10/1995 actualizata si HG nr. 808/2005 publicat in M.O. Partea I nr.735/12.08.2005 sau echivalent conform legislatiei din tara in care ofertantul este rezident., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor executate min. 24 luni, max 60 luni
Durata de executie
10
Descriere: durata de executie maxima acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 13 luni iar durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 6 luni urmand ca punctajul sa fie acordat proportional
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2013 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer