Achizitie publica - Extindere UPU (Extindere, reabilitare si modernizare Unitate de Primire Urgente-SMURD? la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad. Proiectare +Executie)
Detaliu pentru invitatia numarul 326487
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326487/14.05.2012
Denumire contract: Extindere UPU (Extindere, reabilitare si modernizare Unitate de Primire Urgente-SMURD?la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad. Proiectare +Executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Romania, cod postal: 310031, telefon: +40 257211233, fax: +40 257211233, persoana de contact: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad-STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere UPU (Extindere, reabilitare si modernizare Unitate de Primire Urgente-SMURD?la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad. Proiectare +Executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectulcontractuluiconsta in: - achizi?ia serviciilor de proiectare, faza Proiect tehnic de execu?ie, ob?inerea de catre ofertant a Autoriza?iei de Construire (inclusiv a avizelor ?i acordurilor necesare, Verificarea tehnica de specialitate a proiectului) ?i asigurarea asisten?ei tehnice de specialitate pe durarta execu?iei lucrarilor, ?i- achizi?ia lucrarilor de execu?ieaferente realizarii investi?iei ?Extindere, reabilitare ?i modernizare Unitate de Primire Urgen?e-SMURD?la Spitalul Clinic Jude?ean de Urgen?a Arad
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 622, 022.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata = 52.440 lei. - reducere 50% pentru IMM-uri (cf. Legii 346/2004 actualizata)? se va prezenta o declaratie privindincadrarea intreprinderii in categoria IMM - (formular 19)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile, incepand de latermenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Conform art 86 din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare: (1) Garantia de participare se constituie prin -Ordin de plata vizat de banca sau fila CEC, insotite deextrasul de cont, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoaneigarantate, in conformitate cucontractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoaneigarantate. - cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la Trezoreria Municipiului Arad, Cod Fiscal3519879. Modalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. (1)lit.B din OUG nr. 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului fara TVA. Modul const. garantiei de buna exec.: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale cf. Art 90alin 3 din HG 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr. 1;2. Declaratii privind eligibilitatea Formular nr. 3. Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 dinOUG 34/2006, actualizata;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata: Participanti la procedura nu trebuie sa seincadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata - completare Formular nr. 4.4. Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si celconsolidat. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata aimpozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generalaa Finantelor Publice -certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintelesolicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Pentrua fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate in original sau copie conform cu originalul , insotite de traducerea autorizata in limbaromana - legalizate, sa fie in termen de valabilitate si sa nu prezinte datorii restante. Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovadaachitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, ofertele depuse vor fi considerate inancceptabile cf art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G.nr. 925/2006;5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.G.34/2006Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 6 - din Sectiunea Modelel de formulare.Personele ce detin functii de decizie in cadrulautoritatii contractante sunt: Dr. Teodora Olariu ? manager; Ec. Nicolina Popa ? director financiar contabil Ing. Viorel Sabau; Ec. Ioan Grat;Ec. Florin Redis; Ing. Dorin Mohorea; Ec. Lepa Oros; Jr. Mihaela Jurgiu; Cj Mariana Rodina6. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta prezentarea Formular nr. 1.1.Nota: Ofertele vor fi considerate inacceptabile, conform art.36, alin.1, lit.b, din HG 925/2006 pentru orice ofertant care se afla in oricare dinsituatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor deconcesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata cu exceptia in care ofertantul aduce dovezi pentrusumele datorate, de compensare, amanare la plata, esalonare, etc. de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala aFinantelor Publice, Administratia Finantelor Publice sau Primarie Directia Venituri-Serviciul Control Venituri. Persoane juridice romaneCerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se vor prezenta urmatoarele in oricare din forme: original; copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Nota: - Ofertantului clasat peprimul loc, dupa etapa de evaluare a ofertelor, i se vor solicita pentru conformitate documentele solicitate la pct.III.2.1.b) in original sau copielegalizata?Persoane juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limbaromana si legalizate.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionaleimpuse de indeplinirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - executieOfertantul trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani(socotiti prin raportare la data limita de depunere aofertelor) a cel mult 3 contracte de natura similara lucrarilor care facobiectul prezentei proceduri, in valoare cumulata de minim 2.000.000 lei, fara TVA; Echivalenta leu/euro, se va realiza la cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR/BCE.- Experienta similara aferent fiecarui contract/contracte similar/similare;
- Fisa referitoare la lucrarea similara trebuie sa fie insotita de copia contractului/contractelor de achizitie publica (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretulcontractului precum si pagina finala cu semnaturi) insotit/e de recomandarea beneficiarului pentru indeplinirea contractului si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Se va permite prezentarea experinetei similare si cumulat, Experienta similara proiectareOfertantul trebuie o lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani soctiti prin raportare la data limita de depunere aofertelor) a cel mult 3 contracte de natura similara serviciilor care facobiectul prezentei proceduri in valoare cumulatade minim 150.000 lei, fara TVA. Echivalenta leu/euro, se va realiza la cursul de schimb mediu anualcomunicat de BNR/BCE.- Experienta similara aferent fiecarui contract/contracte similar/similare;
- Fisa referitoare la serviciul similar trebuie sa fie insotita de copia contractului/contractelor de achizitie publica (paginile din care sarezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi) insotit/e de recomandarea beneficiarului pentru indeplinirea contractului.Se va permite prezentarea experinetei similare si cumulat, UtilajeSe va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa facadovada existentei masinilor, utilajelor si echipamentelor, utilajele avandinspectia tehnica valabila la zi;
- In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie utilajele, mijloace fixe si alte dotari necesare indeplinirii contractului trebuie sa prezinte contractele/conventiile de inchiriere sau prezentarea unor angajamente, Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispuneoperatorul economic - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducereDeclaratie privind personalul ce va fi angajat in contractPentru personalul tehnic responsabil cu executia se vor prezentacopii dupa diplomele de studii ce atesta specializarea acestora sicopii dupa atestate sau autorizatii emise de organismeacreditate in domeniu, conform Legii nr. 10/1995 privind calitateain constructii, actualizata.Pentru personalul responsabil cu asigurarea calitatii se solicitadecizia de numire a acestuia de catre conducatorul unitatii incare isi desfasoara activitatea , avand la baza experienta siperformantele sale care va putea fi demonstrata prin curriculum vitae., Informatii privind subcontractantii/asociatii- DACA ESTE CAZULSe va completaFormularul nr. 16, insotita de acordurile de subcontractareincheiate Formular nr. 16A; - in lista vor fi inclusi totisubcontractantii.Se va completa - Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ?Formular nr. 17A, insotita de acordurile de asociere Formularulnr. 17 - prin care liderul asociatiei este imputernicit, sa se obligesi sa primeasca instructiuni, de la si in numele tuturor asociatilor, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executiacontractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sastipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie / Consortiusunt obligati sa ramana in Asociatie / Consortiu pe intreagadurata a contractului., informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari - ? Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului Cerinta nr. 1- ISO 9001 ? sistemul de management al calitatii sau echivalent;Prezentarea ? Certificatului de implementare a sistemului demanagement al calitatii potrivit standardului ISO 9001sau echivalent, similar caactivitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate, in copiei lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau copieilegalizata.In cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001, trebuieindeplinita de fiecare asociat in parte.Nu se accepta ofertanti in curs de implementare, certificare, Cerinta nr. 2- ISO 14001 sau echivalentSe va prezenta sistemul de management de mediu inconformitate cu ISO 14001 sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii sau echivalent, in termenul de valabilitate mentionat deemitent, in copiei lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"sau copiei legalizata.In cazul unei asocieri conditia privind ISO 14001 trebuieindeplinita de fiecare asociat.Nu se accepta ofertanti in curs de implementare, certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE DISPONIBILA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 08:53