Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere UPU (Extindere, reabilitare si modernizare Unitate Primire Urgente din structura Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 334317
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Numar invitatie: 334317/27.08.2012
Denumire contract: Extindere UPU (Extindere, reabilitare si modernizare Unitate Primire Urgente din structura Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Romania, cod postal: 310031, telefon: +40 257211233, fax: +40 257211233, persoana de contact: IOAN GRAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ARAD, STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere UPU (Extindere, reabilitare si modernizare Unitate Primire Urgente din structura Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in achizitia publica a pachetului alcatuit din urmatoarele actiuni: ? ?servicii de proiectare pentru investitia - Extindere, reabilitare ?i modernizare Unitate Primire Urgen?e - din structura Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad (proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, intocmire documentatii obtinere avize, acorduri, autorizatii, verificari tehnice de specialitate si asisten?a tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor);? executie lucrari pentru investitia - Extindere, reabilitare ?i modernizare Unitate Primire Urgen?e - din structura Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad si? achizitie dotari si echipamente de specialitate pentru investitia - Extindere, reabilitare ?i modernizare Unitate Primire Urgen?e - din structura Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad?.
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 603, 113 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata = 52.062 lei. - reducere 50% pentru IMM-uri (cf. Legii 346/2004 actualizata)? se va prezenta o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM - (formular 19)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile, incepand de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Conform art 86 din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare: (1) Garantia de participare se constituie prin -Ordin de plata vizat de banca sau fila CEC, insotite de extrasul de cont, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoaneigarantate. - cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la Trezoreria Municipiului Arad, Cod Fiscal 3519879. Modalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. (1)lit.B din OUG nr. 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului fara TVA. Modul const. garantiei de buna exec.: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale cf. Art 90 alin 3 din HG 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr. 1;2. Declaratii privind eligibilitatea Formular nr. 3. Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata: Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata - completare Formular nr. 4.4. Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si celconsolidat. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice -certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate in original sau copie conform cu originalul , insotite de traducerea autorizata in limba romana - legalizate, sa fie in termen de valabilitate si sa nu prezinte datorii restante. Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovadaachitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, ofertele depuse vor fi considerate inancceptabile cf art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G.nr. 925/2006;5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.G.34/2006Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 6 - din Sectiunea Modelel de formulare.Personele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Teodora Olariu ? manager; Ec. Nicolina Popa ? director financiar contabil Ing. Viorel Sabau; Ec. Ioan Grat;Ec. Florin Redis; Ing. Dorin Mohorea; Ec. Slagean Petcov; Jr. Mihaela Jurgiu; Ing. Marian Olariu; Ec. Lenuta Halmagean6. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta prezentarea Formular nr. 1.1. Persoane juridice romaneCerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se vor prezenta urmatoarele in oricare din forme: original; copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Nota: - Ofertantului clasat pe primul loc, dupa etapa de evaluare a ofertelor, i se vor solicita pentru conformitate documentele solicitate la pct.III.2.1.b) in original sau copie legalizata?Persoane juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului.Pentru dotari cu echipamente medicale: Solicitam in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii atat pentru furnizor cat si pentru societatea care va asigura service-ul si instruirea in conformitate cu prevederile HG nr. 862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Legii nr. 176/200 privind dispozitivele medicale, republicata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani , din care sa rezulte ocifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de min.2.603.113 lei.Echivalenta leu/valuta, se va realiza la cursul mediu anual comunicat deBNR/BCE.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitateaeconomica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calculacorespunzator perioadei efective de activitate.In cazul asocierii, in scopuldepunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membriiasociatiei respective
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - executieOfertantul trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani(socotiti prin raportare la data limita de depunere aofertelor) a cel mult 3 contracte de natura similara lucrarilor care facobiectul prezentei proceduri, in valoare cumulata de minim 2.000.000 lei, fara TVA; Echivalenta leu/euro, se va realiza la cursul de schimb mediuanual comunicat de BNR/BCE.- Experienta similara aferent fiecarui contract/contracte similar/similare;
-Fisa referitoare la lucrarea similara trebuie sa fie insotita de copiacontractului/contractelor de achizitie publica (paginile din care sa rezultepartile contractante, obiectul, durata, pretulcontractului precum si pagina finala cu semnaturi) insotit/e derecomandarea beneficiarului pentru indeplinirea contractului si procesverbal de receptie la terminarea lucrarilor. Se va permite prezentareaexperinetei similare si cumulat, Experienta similara proiectareOfertantul trebuie o lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 anisoctiti prin raportare la data limita de depunere aofertelor) a cel mult 3 contracte de natura similara serviciilor care facobiectul prezentei proceduri in valoare cumulata de minim 150.000 lei, faraTVA. Echivalenta leu/euro, se va realiza la cursul de schimb mediuanualcomunicat de BNR/BCE.- Experienta similara aferent fiecarui contract/contracte similar/similare;
-Fisa referitoare la serviciul similar trebuie sa fie insotita de copiacontractului/contractelor de achizitie publica (paginile din care sarezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului precum sipagina finala cu semnaturi) insotit/e de recomandarea beneficiarului pentruindeplinirea contractului.Se va permite prezentarea experinetei similare sicumulat, UtilajeSe va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa facadovada existentei masinilor, utilajelor si echipamentelor, utilajele avandinspectia tehnica valabila la zi;
- In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie utilajele, mijloacefixe si alte dotari necesare indeplinirii contractului trebuie sa prezintecontractele/conventiile de inchiriere sau prezentarea unor angajamente, Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispuneoperatorul economic - Declaratie privind efectivul mediu anual alpersonalului angajatsi al cadrelor de conducereDeclaratie privind personalul ce va fi angajat in contractPentru personalul tehnic responsabil cu executia se vor prezentacopii dupa diplomele de studii ce atesta specializarea acestora sicopii dupa atestate sau autorizatii emise de organismeacreditate in domeniu, conform Legii nr. 10/1995 privind calitateain constructii, actualizata.Pentru personalul responsabil cu asigurarea calitatii se solicitadecizia de numire a acestuia de catre conducatorul unitatii incare isi desfasoara activitatea , avand la baza experienta siperformantelesale care va putea fi demonstrata prin curriculum vitae., Informatii privind subcontractantii/asociatii- DACA ESTE CAZULSe va completa Formularul nr. 16, insotita de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A; - in lista vor fi inclusi toti subcontractantii.Se va completa - Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ?Formular nr. 17A, insotita de acordurile de asociere Formularul nr. 17 - prin care liderul asociatiei este imputernicit, sa se obligesi sa primeasca instructiuni, de la si in numele tuturor asociatilor, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executiacontractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie / Consortiusunt obligati sa ramana in Asociatie / Consortiu pe intreagadurata a contractului., Prezentare declaratia de conformitate a producatorului si certificatul deconformitate CE pentru echipament, prin care producatorul saureprezentantul sau autorizat din cadrul Spatiului Economic European (SEE), indica faptul ca respectivul produs indeplineste toate cerintele din directiveleeuropene aplicabile produsului respectiv, informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari - ?Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului Cerinta nr. 1- ISO 9001 ? sistemul de management al calitatii sau echivalent;Prezentarea ? Certificatului de implementare a sistemului demanagement al calitatii potrivit standardului ISO 9001sau echivalent, similarcaactivitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate, in copiei lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau copieilegalizata.In cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001, trebuieindeplinita de fiecare asociat in parte.Nu se accepta ofertanti in curs de implementare, certificare, - ISO 14001 sau echivalentSe va prezenta sistemul de management de mediu inconformitate cu ISO 14001 sau echivalent, similar cu obiectului prezenteiachizitii sau echivalent, in termenul de valabilitate mentionat deemitent, in copiei lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"sau copiei legalizata.In cazul unei asocieri conditia privind ISO 14001 trebuieindeplinita de fiecare asociat.Nu se accepta ofertanti in curs de implementare, certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE DISPONIBILA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer