Achizitie publica - ?EXTINDEREA RETELELOR ELECTRICE 0,4 kV SI REALIZAREA ILUMINATULUI PUBLIC IN LOCALITATEA CUZDRIOARA, COMUNA CUZDRIOARA, JUD. CLUJ?
Detaliu pentru invitatia numarul 341173
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341173/18.12.2012
Denumire contract: ?EXTINDEREARETELELOR ELECTRICE 0, 4 kV SI REALIZAREA ILUMINATULUI PUBLICIN LOCALITATEA CUZDRIOARA, COMUNA CUZDRIOARA, JUD. CLUJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CUZDRIOARA (PRIMARIA CUZDRIOARA)Cod fiscal: 4546936, Adresa: str. M. Eminescu nr 107, Cuzdrioara, Telefon: +40 264229960, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. M. Eminescu nr 107, Cuzdrioara, Romania, cod postal: 407260, telefon: +40 0264229960, fax: +40 0264229960, persoana de contact: RUS SIMION CASIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. M. Eminescu nr 107, PRIMARIA Cuzdrioara,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?EXTINDEREARETELELOR ELECTRICE 0, 4 kV SI REALIZAREA ILUMINATULUI PUBLICIN LOCALITATEA CUZDRIOARA, COMUNA CUZDRIOARA, JUD. CLUJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Com.Cuzdrioara, loc. Cuzdrioara, jud. ClujExtinderea retelelor 0, 4kV se va realiza: -in localitatea Cuzdrioaraa)-pe strada Simion Barnutiu, DN 17 intre Km 3+360 si km 3+950b)-pe strada Mihai Eminescu, DN 17 intre Km 4+990 si Km 5+220
II.1.6) CPV: 45316110-9 - Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 621 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conf.cu HG 925/2006, art. 86. In cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorii ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. Contr., va retine din garantia de participare, o parte din garantia depusa, in conformitate cu art. 278^1 lit. a) din OUG 34/2006.Datele pentru consituirea garantiei de participare: Cont RO 38TREZ21724700271XXXXX la Trezoreria DEJ , Judetul CLUJ , CUI 4546936 .dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este de 1.000 RON.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie de participare emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, aceasta va fi in conf. cu ?Formularul anex .Garantia de participare se va restitui in conformitate cu HG 925/2006, art. 88.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in Documentatia de Atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reducere de 50 % din valoarea garantiei de participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Valabilitatea ofertei 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
vedere prevederile art. 89 alin (2) din HG nr. 925/2006-10% din pretul contractului. Constituie prin retineri succesive conform HG nr. 1045/2011.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din garantia de buna executie. Asocieri-garantia se va constitui in cuantum corespunzator Legii 346/2004 art.16, alin. (2) . Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006. Perioada garantiei de buna executie: 24 luni de la intocmirea receptiei la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani anteriori depunerii ofertei a ofertantilor participanti la procedura si sa fie de minim 100.000 lei, Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea Prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Avand in vedere prevederile Legii nr.10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, privind obligatiile si raspunderile executantilor, autoritatea contractanta, a impus ca operatorul economic participant la procedura, sa dispuna de urmatorul personal, minim obligatoriu, responsabil, pentru executia lucrarilor: , -1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia instalatii electrice) , sau echivalentul acestuia, pentru instalatii electrice? pentru functiaResponsabil tehnic cu executia instalatii electrice, (minim 1 persoana angajata sau cu contract de colaborare). Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata, atestate/autorizatii RTE in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, precum si declaratia de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii., Se solicita prezentarea a cel putin unul sau maxim doua contracte de lucrari similare executate(se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea , perioada, locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit in conformitate cu normele profesionale in domeniu) in ultimii 5 ani conf art.14./Ordin 509/2001 cu o valoare cumulata de minim 100.000 RON fara TVA si care sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract, ,Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani., Declaratie de disponibilitate a op.ec pentru personalul folosit la derularea contractului de lucrari., Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut. ISO9001sau echivalent.ISO14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 15:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 17:48