Achizitie publica - Extinderea Ambulatoriu de Specialitate Integrat a Spitalului Municipal Carei cu tratament hidro-kinetoterapie
Detaliu pentru invitatia numarul 351943
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351943/05.08.2013
Denumire contract: Extinderea Ambulatoriu de Specialitate Integrat a Spitalului Municipal Carei cu tratament hidro-kinetoterapie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: +40 0261861660, Fax: +40 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 0261861660, fax: +40 0261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, Sala mica de sedinte et.II.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extinderea Ambulatoriu de Specialitate Integrat a Spitalului Municipal Carei cu tratament hidro-kinetoterapie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cladire tip parter in care se ofera o gama larga de tratamente cum ar fi: termoterapie, kinetoterapie, elongatii, electroterapie, masoterapie, Se vor executa lucrari de: Rezistenta87.027 leiArhitectura197.194 leiInstalatii interioare175.692 leiRetele exterioare95.250 leiCheltuieli Diverse si neprevazute0, 00 lei, Organizare de santier 0, 00 lei, Dotari de specialitate 0, 00 lei,
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 163 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 11.000 lei/5.500 lei pentru IMM;
- Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor;
- Forma de constituire: conform art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Instrumentul de garantare va prevede situatiile de retinere (integrala sau partiala) instituite de dispozitiile art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006.Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Carei: RO02TREZ5475006XXX000058 deschis la Trezoreria Carei, cod fiscal: 4481160Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 si parte din garantia de prticipare, respectiv suma de 4.335, 16 lei lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise din partea ofertantului.Echivalentul pentru o garantie de participare depusa in valuta se va raporta la cursul BNR cu 5 zile inainte datei limita de depunerea ofertelor
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA;Forma de constituire: conform prevederilor art. 90 alin.(1) - alin.(3) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: -Declaratie privind eligibilitatea(art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006)-Formular1;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-Formular 1.a.In cazul in care exista tert sustinator, acesta va prezenta o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006;
-Certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local in original/copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente din luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006-Formular 2.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -d-nul KOVACS EUGEN - Primar, -d-nul KEIZER LUDOVIC - Viceprimar, -d-na SROTH CLARA -Secretar, -d-nul BEKO TAMAS - Administrator Public, -d-nul OPREA DOREL PETRU-Director Tehnic;
-d-nul RAKOVSKI FRANCISC - Sef Birou Achizitii Publice ? Investitii;
- Consilierii: POOSZ SZABOLCS ISTVAN, HAGO ARON FRANCISC, BREM ARPAD STEFAN, MULLER IOAN, FAZAKASZOLTAN, LEITNER ROBERT ATTILA, TEMPFLI VASILE ADALBERT, CSIZMADIA ZSOLT, VENIG GABRIELA, ROMAN ADRIAN, BUCURESTEAN ADRIAN, CIUTA ILIE, CIUCOS MARIUS LAURENTIU, RUSU MARIUS ANDREI, MOCANU ALINA LOREDANA, ONET IOAN, PAUSAN MARCEL BUJOR, BONTEA DAN GABRIEL.Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul (Ordinul ANRMAP nr. 170/2012);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 (se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta)Formular F3Nota 1: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate pentru demonstrarea situatiei personale.Nota 2: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura organizata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Nota : In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate , autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere, iar in cazul in care in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executia de lucrari de tipul celor supuse ofertarii.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata, daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.-Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004), daca este cazul-Formularul 4(declaratie pe proprie raspundere);Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Se solicita: - prezentarea Fisei de informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; Formular F5- Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 550.000 lei.- In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Experienta similara: Ofertantul trebuie sa dovedeasca executarea, in ultimii 5 ani (calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor)de lucrari similare celor care fac obiectul prezentului contract, in valoare totala de minim 550.000lei, Se vor prezenta: - Declaratie privind Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani;
- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si sa mentioneze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Se va prezenta, in original, un Formular de Experienta similara, pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara pentru dovedirea indeplinirii cerintei.Cerinta se considera indeplinita si in cazul prezentarii unui singur contract de valoare minima 550.000lei., Cerinta 2 - Personal specializat: 1.Sef de santier ? 1 persoanaCerinte minimale: -absolvent studii superioare tehnice, in domeniul constructii;
-experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara.Se vor prezenta: -diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;2.Inginer constructor ? 1 persoanaCerinte minimale: absolvent studii superioare tehnice, in domeniul constructii civile si industrialeSe vor prezenta: -diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Inginer instalatiiCerinte minimale: -absolvent studii superioare in domeniul instalatiilorSe vor prezenta: -diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Resposabili tehnici cu executia (RTE) ? minim 1 persoana ? maxim 3 persoaneCerinte minimale: - sa fie atestat/ atestati de catre organismul abilitat, ca Responsabil tehnic cu executia (RTE), pentru domeniile aferente proiectului, si anume: I Constructii civile, industriale si agricoleIX Constructii edilitare si de gospodarie comunalaPentru fiecare RTE propus, se vor prezenta: - atestat si legitimatie RTE (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), eliberat de catre organismul abilitat, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Ofertantii pot propune unul sau mai multi RTE, care vor acoperi toate domeniile aferente proiectului.Deasemenea ofertantii trebuie sa dispuna demuncitori calificati in meseria de : instalatii electrice, instalatii sanitare, apa -canalizare, , tamplar , dulgher, izolator, zidar, mozaicar, tinichigiu, sudor., Cerinta 3 Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Cerinta 4 - Dotare tehnicaSe vor prezenta: - Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Cerinta 1- Ofertantul respecta standardele de protectie a mediuluiSe va prezenta Certificatul care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii;, Cerinta 2- Ofertantul respecta standardele deasigurare a calitatiiSe va prezenta Certificatul care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2000/echivalent pentru serviciile supuse ofertariiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 12:08