Achizitie publica - EXTINDEREA CRESEI TITAN II, CU CORP DE CLADIRE NOU S+P+2E
Detaliu pentru invitatia numarul 323686
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323686/06.04.2012
Denumire contract: EXTINDEREA CRESEI TITAN II, CU CORP DE CLADIRE NOU S+P+2E
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCRESA TITAN IICod fiscal: 14068219, Adresa: STR. PICTOR GH. TATTARESCU, NR. 10, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 324.48.06, 324.48.81, Fax: 324.48.81
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PICTOR GH. TATTARESCU, NR. 10, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 744121, telefon: +40 0213244881, fax: +40 0213244810, persoana de contact: CARMEN OLARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PICTOR GH. TATTARESCU, NR. 10, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 744121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ASISTENTA SOCIALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDEREA CRESEI TITAN II, CU CORP DE CLADIRE NOU S+P+2E
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXTINDEREA CRESEI TITAN II, CU CORP DE CLADIRE NOU S+P+2E ( proiectare si executie), Str. Pictor Gheorghe Tatarescu nr.10sector 3Bucuresti
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 560, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 170.000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei (120 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor).In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluiurmatoarele sume: 8.416, 53 LEI
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5 % din valoarea contractului (exclusiv TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?i a art.I din H.G. Nr. 1.045din 19 octombrie 2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciiPublicata in: Monitorul Oficial Nr. 757 din 27 octombrie 2011 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declar privind sit pers a op ec, Decl pe prop rasp priv neincad in disp art. 180 din Oug nr. 34/2006, cazier judiciar, cazier fiscal, Declar pe prop rasp priv neincadr in disp art. 181 din Oug nr. 34/2006, Cert de part cu of indep, Decl pe prop rasp priv neinc in prev art. 691, Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa faptul ca ofert nu are datorii scadente in luna ant celei in care se depun ofertele, Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa faptul ca ofert nu are datorii scadente in luna ant celei in care se depun ofertelePersoanele cu functie de decizie din cadrul aut ctr in ceea ce priv org, derularea si finaliz proced de atrib Oprea Simona, Olariu Carmen, Corodi Vasilica, Durbaca Irina Certificat constatator emis de ONRC - prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?cf cu orig?, Declaratie pe propria raspundere IMM,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Inf gen, c me de afcare viz activ din cel mult ult trei ani (cel putin egala cu 14.000.000, 00 lei fara TVA), Bil contab intoc pt ex fin pe anii 2008, 2009 si 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a princ serv prest in ult 3 ani(ultimii 3 ani, respectiv se vor calcula pana la data depunerii ofertelor), se sol indepl si fin in ult 3 ani a 1 ctrsau prin cumul a max 3 ctr de serv de proi doc teh ec faza PT+ DE pt serv sim, "serv duse la bun sf", a caror val tot sa fie de 105.000, 00 LEI fara TVA, Decl priv lista princip lucr exec in ult 5 ani, se sol indepl si final in ult 5 ani(ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor) a unui ctr de luc de lucr de natura similara, "lucrari exec si duse la bun sfarsit" / "ctr de lucrari final" avand o valoare de 3.500.000, 00LEI fara TVA.Pt.servic./lucr. simil. se va anexa copie de pe contr./contracte, recom./recomandari/ certif. constat./ certificate constat. , proc. verbal de receptie aservic./servicilor/lucrarii/lucrarilor., Personal: -1 ingi dipl. de spec. const. civile, 1ing dipl. de spec. instal, 1 ing dip./ing coleg./ec., speci. in doc.tehnice1 sef santier exec. cu exper profes in const.civ.( ing.dipl./coleg.), 1ing. dipl./coleg.spec. constr. civi., 1ing.dipl./coleg.speci. inst., 1 elect./ing. dipl./ing.coleg.inst.elec.? aut. ANRE, - 1 RTE dom.lucr., 1 manag. sist.med+1 sis.cal.+1SSM, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, formularul nr.13., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Informatii privind asocierea Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, in copieconform cu originalul, atat pentru proiectare cat si pentruexecutie, emise de organisme independente, careconfirma implementarea si mentinerea unui sistem de managemental calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectulachizitiei.Prezentarea certificatului ISO 14000sau alt certificatechivalent, in copie conform cu originalul, pentru executie, emise de organisme independente, care confirmaimplementarea si mentinerea unuisistem de management privind protectia mediului de catreofertant.In cazul asocierii certificatele se vor prezenta de fiecare asociat in parte
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) pentru oferta financiara cea mai scazuta (PF0) se acorda 80 de puncte;b) celelalte oferte financiare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PFi = pminim / poferit X 80 puncteUnde pminim este pretul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si poferit este pretul ofertei evaluate.
Termen de executie , inclusiv proiectarea
10
Descriere: Termen de executie , inclusiv proiectarea ? punctaj maxim ? 10 puncte; a)pentru ofertacu cel mai mic termen de executie, inclusiv proiectarese acorda10 puncteb)pentru celelalte oferte cu alt termen de executie, inclusivproiectare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: TFi = Tminim / Toferit X 10 puncte, unde Tminim este termenul de executie, inclusiv proiectareminim oferit in cadrul unei oferte conforme si Toferit este termenul ofertei evaluate.;Termenul de executie, inclusiv proiectarea va fi justificat printr-un memoriu justificativ, va fi realist si va tine cont de toate etapele ce trebuie sa fie parcurse inainte si dupa data emiterii Ordinului de comanda, a ordinului deincepere a lucrarilor Tminim = 18 luni.Tmaxim = 24 luni
Durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului
10
Descriere: a) pt ce mai mare durata de garantie acord lucr ce fac ob contr se acorda 10pct;b) pt durata de garantie durata de garantie acord lucr ce fac ob contr mai mica decat cea prev la lit. a) pct se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat (10).Durata garantiei acordata lucr ce fac ob contr tr sa fie de min 24 (duazecisipatru) luni si maxim de 60 (saizeci) luni. Orice of a unei durate de garantie acord lucr ce fac ob contri, mai mica de 24 (duazecisipatru) luni atrage dupa sine declararea of ca neconforma. Orice of peste durata de garantie maxima impusa nu va fi punct suplim, urmand ca punct aferent sa se acorde proport.Of vor tine seama la declararea duratei de garantie acordata lucr de preved legisl in vig pt toate lucr si materialele folos pt exec lucr. Of care nu respecta legisl in vig priv garantia acord lucr vor fi decl of neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 12:58