Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extinderea pe verticala a capacitatii de depozitare a zgurii si cenusii in compartimentul II, in vederea functionarii depozitului de zgura si cenusa CET Bacau in iarna 2012-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 335535
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 335535/17.09.2012
Denumire contract: Extinderea pe verticala a capacitatii de depozitare a zgurii si cenusiiin compartimentul II, in vederea functionarii depozitului de zgura si cenusaCET Bacau in iarna 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: 0234-581849;0723683160, Fax: 0234-588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP-Invitatie de participare, Bucuresti, Sector 2, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extinderea pe verticala a capacitatii de depozitare a zgurii si cenusiiin compartimentul II, in vederea functionarii depozitului de zgura si cenusaCET Bacau in iarna 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de extinderea pe verticala a capacitatii de depozitare a zgurii si cenusiiin compartimentul II, in vederea functionarii depozitului de zgura si cenusaCET Bacau, constand din urmatoarele categorii de lucrari :01. Terasamente02. Puturi deversoare si rigola perimetrala03. Estacada de conducte de zg+c si instalatia de stropire04. Constructii si instalatii pt. urmarirea comportarii in exploatare
II.1.6) CPV: 45241300-1 - Lucrari de constructii de diguri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 651, 593 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 12000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zilede la termenul limita de depunere a ofertelor).GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii prin ordin de plata, banii se vor vira in contul Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ0615 006X XX00 0234 .Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediu Primariei Bacau, str. Marasesti nr.6 Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicita in fisa de date a achizitiei , vor fi respinse cainacceptabile.-Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.In masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului ca nefondata, in baza art. 278^1, OUG 34/2006, i se va retine suma stabilita in conformitare cu prevederile art. mentionat.- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art.90 alin.(3) din HG 925/2006, actualizata si cu respectarea prevederilor H G 1045/oct. 2011.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate au la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte minime obligatorii: a.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006-completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -completarea formularului B cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile socialede stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;c.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si caliatea de participant la procedura.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: Romeo Stavarache ?PrimarBarzu Ilie ? consilier localTescaru Vasile? consilier localStefan Daniel Dragos? consilier localSustac Mihai-viceprimarJitaru Corneliu Dan? consilier localNechita Neculai? consilier localBogatu George ? consilier localLuchian Dragos -viceprimarManolache Cristinel? consilier localDragusanu Vasile? consilier localBujor Costel? consilier localStanciu Stefan? consilier localFlorea Irina Daniela? consilier localCosma Elena? consilier localScripat Constantin? consilier localAbabei Radu? consilier localEnasel Maria? consilier localStoican Ilie? consilier localLazar Florin? consilier localHuluta Gheorghe? consilier localAdam Izabela Elena? consilier localNovac Diaconu Laurentiu? consilier localTimofte Paul Valerian? consilier localLeonard Padureanu ? Administrator publicClementina Vinerica ? Director economicCornel Gavrilescu ? Director Directia JuridicaCristina Buzdugan ?Director tehnicCorina Neaga ?Sef Serviciul AchizitiiRomica Chindrus ?Sef Serviciul Tehnic InvestitiiIoana Matei ? Consilier ? Serviciul AchizitiiViorica Borta -Consilier jr. -Serviciul JuridicRoxana Hartescu ? Consilier ? Directia EconomicaPetrea Dubina ? Referent ? Serviciul Tehnic InvestitiiModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12D- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului 12Cd.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G .-Formularele A si B se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.Formularele 12C si 12D se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori ce vor fi implicatiin realizarea obiectului contractului, -Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181, acesta poate prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinireCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiecctul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie ?conform cu originalul? si traduse in limba romana ? traducere autorizata.In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara: - Valoareamedie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 1.240.000 lei sau echivalent.- Pentru echivalenta lei/euro(alta valuta), se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte avut in vedere.-Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala pe ultimii3 ani , inclusivmedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Operatorul economic are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta generala si specifica: - O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.- Lista va fi insotita de cel putin un contract/extrase relevante din contract, proces verbal de receptie si recomandare, prin care saconfireme executia in cursul ultimilor5 ani, de de lucrari de constructii de depozite de deseuri depuse subacvatic din industria energetica de cel putin 621000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poateoperatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-O declaratie referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, insotita dedocumente care sa ateste detinerea(dotare proprie/inchiriere/sau alte forme de punere la dispozitie), a utilajelor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .-O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant .Cerinte minime: -Lista personalului cheie care va fi implicat in executia contractului, -Responsabil Tehnic cu Executia - atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, -Responsabil cu Controlul Calitatii numit prin decizie.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executia lucrarilor, conform standardului ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2Certificarea sistemului de management de mediu, conform standardului ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer