Achizitie publica - EXTINDEREA RETELEI DE APA POTABILA IN BAILE JIGODIN
Detaliu pentru invitatia numarul 322819
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322819/26.03.2012
Denumire contract: EXTINDEREA RETELEI DE APA POTABILA IN BAILE JIGODIN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-315120, Fax: 0266-371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Pall Arpad
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Miercurea-Ciuc, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDEREA RETELEI DE APA POTABILA IN BAILE JIGODIN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTAREA ETAPEI I. AL INVESTITIEI ?EXTINDEREA RETELEI DE APA POTABILA IN BAILE JIGODIN?Etapa I. ? Conducta principala de alimentare cu apa, cu rezervor si statie de pompare
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare: 5.000, 00 lei- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile-perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile - orice oferta cu perioada de valabilitatea garantiei de participare mai mica se respinge.perioada de valabilitate a ofertei se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA, perioada minima de garantie de buna executie24 luni. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se poate constitui: -prin scrisoare de garantie bancara de buna executie-prin retinere succesiva din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentpentru persoana juridicaIn cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareIn cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.anexa nr. 63Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii referitoare la numele personalului de conducere se pot obtine pe site-ul autoritatii, mentionat la pct.I a din prezenta fisa de date.Persoanele cu functii de decizie: Primar - Raduly Ro;bert Kalman ? ordonator principal de crediteViceprimar - Szoke Domokos ? presedinteConsilier juridic - Eross Tünde - membruConsilier juridic - Salamon Lilla -membruContabil - Balogh Judit - membru Consilier ? Pall Arpad -membru In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.Cerinta obligatorie: Daanexacertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.Cerinta obligatorie: Cerinta obligatorie: Pentru persoane juridice/fizice romane-certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, caresa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, in copie legalizata sau in copie conforma cu originalul- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original, in copie legalizata sau in copie conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(art.9 alin (1)Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registruluicomertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare) , in original, in copie legalizata sau in copie conforma cu originalul, din care sa rezulte expres adresa actuala, domeniul de activitate conforma cu cele solicitate in cap.V. - standarde de asigurarea calitatii, si ca activitatea este in legatura cu obiectul prezentei de fisei de date ?obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRCAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilaCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelorSe cere prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind incadrarea societatii comerciale in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform prevederilor Legii nr.346/2004 si a formularului prezentat in anexa acestei legi, daca este cazul.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii, conform art. 16 alin.(2) din Legea nr.346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: min. 500.000, 00 leiin domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile;Se va mentiona cursul cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul nivelului minim impus (prin raportare la cursul mediu bnr sau eu.europa.budget.)Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Anul 2008 1 ? = 3, 6827 RONAnul 2009 1 ? = 4, 2373 RONAnul 2010 1 ? = 4, 2099 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani insotita de un document sa maxim douaprin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de minim. 250.000, 00 leiSe considera lucrare similara: - executarea de lucrari deretele de apa potabila si / sau canalizare, care sa contina si refacerea sistemului rutier (compactare, impietruiri, asfaltare, dupa caz)Lista va cuprinde: doar contracte similare, Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantul trebuie sa aiba in dotare proprie sau in chirie cel putinurmatoarele utilaje: -excavator?min. 1 buc.-generator ? min. 1 buc.-aparat de sudura PE ? min. 1 buc.- Declaratia pe propria raspundere prin care se va specifica starea tehnica a utilajelor;Se va accepta si alte forme de punere la dispozitie a utilajelor.Documentele solicitate in copie vor fi stampilate si semnate de ofertant si vor avea mentiunea ?Conform cu originalul?Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, 1. declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat pe specialitati si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;2. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, inclusiv Curriculum vitae;3. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor (sef punct de lucru), inclusiv Curriculum vitae;4. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabilul cu controlul tehnic de calitate in constructii ?atesta in acest domeniu5. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil tehnic cu executia- inginer constructiihidroedilitare sau instalatii in constructii, Personalul responsabil cu executia trebuie sa prezinte urmatoarele acte: extrase din Registrul General al Salariatilor - REVISAL, cazul angajatului propriu saucontract de colaborare incheiat pentru lucrarea in cauza in scopul dovedirii informatiilor solicitate a carui durata trebuie sa fie egala sau mai mare cu durata de executie a contractului;CV- uri semnate din care sa reiese ca a participat la executia lucrarilor similarediplome, certificate, atestari etc.declaratie de disponibilitate pentru personalul cu contract de colaborareIn cazul in care expertul/tii propus/si nu este angajat permanent al Ofertantului, si/sau capacitatea profesionala este sustinuta de un alt operator economic, Ofertantul va insera in oferta sustinerea operatorului economic unde expertul propus este angajat. Sustinerea se va prezenta in conformitatePrezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va conduce la respingerea ofertei ca fiind neconforma., Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilorlista cu subcontractantii si specializarea acestoraIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., In cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea ofertei comune, fiecare partener va trebui sa prezinte in mod obligatoriu documentele solicitate privind Situatia personala a ofertantului(pct. V.1.), Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(pct. V.2.).In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, pentru situatia economica si financiara (pct. V.3.) si pentru capacitatea tehnica (V.4.) se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor care formeaza asocierea. Certificatul ISO 9001 :2008 sau echivalent emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., privind managmentul calitatii in constructii, pentru activitatea de executie de lucrari de constructii hidroedilitare sau constructii retele apa-canal, valabil la data deschiderii ofertelor.In caz de inexistenta ISO 9001 :2008 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 :2005 pentru activitatea de executie de lucrari de constructii hidroedilitare sau constructii retele apa-canal valabil la data deschiderii ofertelor.In caz de inexistenta ISO 14001 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat acestei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 13:08