Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Extinderea retelei de apa si canal menajer pe str. Apateului tronsonul cuprins intre str. Apateului si str. Ogorului si extinderea retelei de canal menajer pe str. Hack Halasi Gyula tronsonul cuprins intre str. Apateului si str. Episcop Vasile Hossu?


Detaliu pentru invitatia numarul 351618
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Numar invitatie: 351618/01.08.2013
Denumire contract: ?Extinderea retelei de apa si canal menajer pe str. Apateului tronsonul cuprins intre str. Apateului si str. Ogorului si extinderea retelei de canal menajer pe str. Hack Halasi Gyula tronsonul cuprins intre str. Apateului si str. Episcop Vasile Hossu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA ORADEA S.A.Cod fiscal: RO5476, Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Telefon: +40 259436934, Fax: +40 259432576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Romania, cod postal: 410202, telefon: +40 259436934, fax: +40 259432576, persoana de contact: Vivianne SAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. COMPANIA DE APA ORADEA S.A. - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Extinderea retelei de apa si canal menajer pe str. Apateului tronsonul cuprins intre str. Apateului si str. Ogorului si extinderea retelei de canal menajer pe str. Hack Halasi Gyula tronsonul cuprins intre str. Apateului si str. Episcop Vasile Hossu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop proiectarea tehnica si executia lucrarilor, cuprinzand: - Elaborare proiect tehnic (faza PT, DDE, CS se va preda AC in 3 ex.original cu semnatura verificatorilor de proiect atestati + 1 ex.CD);
- Elaborare documentatii necesare si obtinerea acordurilor, avizelor si emiterii autorizatiilor aferente obiectivului de investitii supus proceduriide achizitie;
- Realizarea lucrarilor conform proiectului de executie, finalizarea, respectiv receptia lucrarilor;
- Asistenta tehnica pe perioada derularii lucrarilor de executie.Valoarea totala estimata a achizitiei este de 1.221.188, 00 lei fara TVA, care cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, prevazuta si stabilita de proiectantii lucrarilor, in devizul general al studiului de fezabilitate.Valoarea estimata a lucrarii cuprinde: a) Cheltuieli Proiectare si asistenta tehnica ? 42.800, 00 lei fara TVAb) Cheltuieli Executie ? 1.071.220, 00 lei fara TVAc) Cheltuieli diverse si neprevazute ? 107.168, 00 lei fara TVA.Valoarea estimataeste de 1.114.020, 00 lei fara TVA, la care se adauga un procent de 10 % al cheltuielilor de diverse si neprevazute, in valoare de 107.168, 00 lei fara TVA, conform Devizului general al proiectantului studiului de fezabilitate -S.C. Proiect Bihor S.A.Valoarea de 1.221.188, 00 leifara TVA, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Achizitorul va deconta din valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute, doar daca apar, cheltuielile cu serviciile si lucrarile care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale acestuia.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 221, 188 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000, 00 lei(IMM-50%)Data la care se va face echivalenta garant.de part. lei/valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Valabilitate 90 zile de la data lim. de depunere a ofertei; Trebue sa acopere cel putin per.de valab. a ofertei.Forma de constituire: Scris de garant. de particip. care se prezinta in original, emisa de o banca pt. cuantumul si per de valab. solicitate sau Polita de asig. emisa de o soc. de asig.Formular 1, Ordin de plata in copie sau original in contul AC in LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau numerar la casieria AC.Instrum.de garant emis in cond.legii de o soc.de asigurari va fi prezentat in original inclusiv toate anexele(ex.Cond.de asigurare, Alte clauze, etc)si dovezile privind achitarea primelor de asig. pt. per.de valab.a ofertei(OP vizat banca, chitanta), pt cuantumul si per. de valabilitate solicitate.AC va retine garant. de particip. in oricare din urmatoarele sit.: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabil a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin doc de atribuire;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)In cazul in care CNSC respinge contestatia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatia in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere necesare, AC va retine conf art.278 ind.1 alin.(1)lit.b)din OUG.nr.34/2006, respectiv 4.894, 02 lei.GP va fi irevoc. Dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. AC va elibera/restitui GP conf prevederilor art.88 din HG.925/2006, cu modif.si completarile ulterioare;Poate solicita extinderea perioadei de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA, prin una din urmat modalit: 1.Prin retineri succesive de 10% conf. HG1045/2011(5% pentru I.M.M.daca executantul beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).2.Scris de garant de buna exec emisa de o banca sau polita de asigurare, valab.cel putin pe per de derulare a contract, in original, Formular 2 garantie emisa in cond legii de o societate de asigurari in original inclusiv toate anexele(ex.Conditii de asigurare, Alte clauze, etc).Garant. de buna exec. va face referire expresa la contractul incheiat cu AC, va contine numele in clar al AC si parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnat autorizata. Nu se admite prezentarea unor documente de garant de buna executie comune cu alte investitii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)/Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului generalConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)Conditie de calificare: achizitorul nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata, iar daca traducatorul nu este autorizat va fi legalizata.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: director general ing. Ovidiu Gavra, pres.CA Claudiu Romulus Oros, membru CA Gabriela Fodre, membru CA Mina Giurea, membru CA Pavel Mercea, membru CA Liviu Popa Sabau, membru CA Sorin Vasile Negrutiu, director economic ec.Julianna Panoiu, director tehnic ing. Gheorghe Popa, sef comp. Achizitii Publice ing.Vivianne Sava, comp. Achizitii Publice ing. Andreea Mihit, sef comp. Tehnic, planificare, avizare ing.Radu Ciursas, comp. Finaciar contabil ec.Adriana Handra, sef Sector Canaling. Stefan Zetoca, Sector Canaling. Dumitru Bonta, sef Sector Retele Apaing. Dansa Laurentiu, comp. Finaciar contabil ec. Simona Cret, comp. Tehnic, planificare, avizare ing. Ciprian Pop sicomp. JuridicNicoletaCiule. Declaratia va trebui prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, obiect de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii (Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide).Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediude referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea capacitatii profesionale necesare implementarii cu succes a contractului, ofertantul va prezenta ca experienta similara in calitate de unic antreprenor, asociat sau subcontractant urmatoarele cerinte minime: ? Prezentarea unui contract avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare de natura si complexitate similara ctr-lui ce urmeaza a fi atribuit, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 38.520, 00 lei fara TVA realizata in ultimii 3 ani;si? Prezentarea unui contract sau prin cumularea mai multor contractede lucrari (nu mai putine decat codurile CPV invocate) avand ca obiect oricare din combinatiile de lucrari ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, duse la bun sfarsit, a caror valoarecumulata sa fie de minim 1.075.500, 00 lei faraTVA, realizata in ultimii 5 ani, Sau? Prezentarea unui contract sauprin cumularea mai multor contracte avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare si executia de lucrari (nu mai putine decat codurile CPV invocate) avand ca obiect oricare din combinatiile de lucrari ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, duse la bun sfarsit, a caror valoarecumulata sa fie de minim 1.114.020, 00 lei fara TVA, realizata in ultimii 5 ani.Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru confirmarea experientei similare in servicii de proiectare similare se vor prezenta: - procesul verbal de predare primire/ procesul verbal de receptie/ recomandare de la beneficiar/ document constatator cu privire la contractul/contractele care demonstreaza experienta similara (document emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) pentru proiectare sau alte documente conf. art. 188 alin 2 lit.- a) din OUG 34/2006, din care sa rezulte ca, ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile contractuale.Pentru confirmarea experientei similare inexecutie lucrari similare se vor prezenta: - Lista cu lucrarile executate insotite de certificari de buna executie, conf. art. 188 alin 3 lit.- a) din OUG 34/2006, dincare sa reiasa: beneficiarul final, cantitatea (lungime retea canalizare, statii pompare, racorduri canalizare, electrice), valoare, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor, daca au fost afectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., - Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul/ operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personalul despecialitate care este considerat strict necesar pentru derularea contractului.Se va prezenta lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru indeplinirea contractului.a) Personal cheie pt. proiectare: -1 ing. cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta specializarea instalatii in constructii;
- 1 ing. cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta profil electric autorizat ANRE;
- 1 ing. cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta specializarea topografie;
- verificator tehnic atestat in domeniile Is sau B9 si Ie care nu au participat la intocmirea proiectului contractat.b)Personal cheie pt. executie: - 1 Sef santier ? persoana cu studii superioare in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu experienta profesionala specificadovedita prin participarea la cel putin un contract de executie similar;
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE), care sa fie atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- 1 Inginer retele electrice cu atestare ANRE, pentru executie lucrari electrice, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Se vor nominaliza persoane care sa acopere pozitiile mentionate mai sus. Pentru personalul de specialitate se vor prezenta: CV-urile, copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de absolvire, autorizatii atestate sau certificate, declaratii de disponibilitate, copii contracte de munca/ contracte de colaborare/contracte de prestari servicii/conventii civile/ angajament de participare in nume personal (in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului)., Tert sustinator tehnic si profesional(daca este cazul)Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, conf. Formular nr. 8A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6., Informatii privind subcontractantiiInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari(proiectare+executie) care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere al subcontractantilor propusi.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Formular nr.18 - Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora .Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Informatii privind asocierea(daca este cazul)Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Ofertantul, in cazul asocierii, va semna o declaratie (model propriu) prin carese obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legalizaasocierea, iar acordul de asociere, in forma autentificata, va fi prezentat AC, inainte de data semnarii contractului. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent si anexele acesteia, Standard privind sistemele de management al mediului: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer