Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extinderea retelei de apa si canal menajer pe Str. Vincent van Gogh si Str. Tompa Mihaly


Detaliu pentru invitatia numarul 354807
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Numar invitatie: 354807/17.10.2013
Denumire contract: Extinderea retelei de apa si canal menajer pe Str. Vincent van Gogh si Str. Tompa Mihaly
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA ORADEA S.A.Cod fiscal: RO5476, Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Telefon: +40 259436934, Fax: +40 259432576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Romania, cod postal: 410202, telefon: +40 259436934, fax: +40 259432576, persoana de contact: Vivianne SAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extinderea retelei de apa si canal menajer pe Str. Vincent van Gogh si Str. Tompa Mihaly
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Extinderea retelei de apa si canal menajer pe str. Vincent van Gogh si str. Tompa Mihaly? cuprinde toate lucrarile necesare pentru extinderea sistemului de alimentare cu apa si canalizare pe doua strazi din Mun. Oradea.Valoarea totala estimata a achizitiei este de 1.073.656, 00 lei fara TVA, care cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, prevazuta si stabilita de proiectantul lucrarilor, in devizul general al studiului de fezabilitate.Valoarea totala estimata cuprinde: - Lot 1 - Extinderea retelei de apa si canal menajer pe str. Vincent van Gogh: :Valoarea totala estimata ? 559.954, 00lei fara TVA a Lotului 1 cuprinde: a) C+M ? 507.842, 00 lei fara TVAb) cheltuieli diverse si neprevazute ? 52.112, 00 lei fara TVAValoarea estimataeste de 507.842, 00 lei fara TVA, la care se adauga un procent de 10 % al cheltuielilor de diverse si neprevazute, in valoare de 52.112, 00 lei fara TVA, conform Devizului general al proiectantului proiectului tehnic -S.C. Proiect Bihor S.A.- Lot 2 - Extinderea retelei de apa si canal menajer pe str. Tompa Mihaly: Valoarea totala estimata ? 513.702, 00lei fara TVA a Lotului 2 cuprinde: a) C+M ? 466.022, 00 lei fara TVAb) cheltuieli diverse si neprevazute ? 47.680, 00 lei fara TVAValoarea estimataeste de 446.022, 00 lei fara TVA, la care se adauga un procent de 10 % al cheltuielilor de diverse si neprevazute, in valoare de 47.680, 00 lei fara TVA, conform Devizului general al proiectantului proiectului tehnic -S.C. Proiect Bihor S.A.Achizitorul va deconta din valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute, doar daca apar, cheltuielile cu serviciile si lucrarile care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale acestuia.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 073, 656 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 8.600, 00lei si Lot 2- 8.600, 00 lei.(IMM-50%))Data la care se va face echivalenta garant. de part. lei/valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Valabil. 90 zile de la data lim. de depunere a ofertei;Trebuie sa acopere cel putin per. de valab. a ofertei.Forma de constituire: Scris de garant. de particip. care se prezinta in original, emisa de o banca pt. cuantumul si per de valab. solicitate sau Polita de asig. emisa de o soc.de asig.Formular 1, Ordin de plata in copie sau original in contul AC in LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau numerar la casieria AC.Instrum.de garant emis incond.legii de o soc.de asigurari va fi prezentat in original inclusiv toate anexele (ex.Cond.de asigurare, Alte clauze, Dovada platii primei de asigurare, etc), pt cuantumul si per.de valabil. solicitate.AC va retine garant.de particip. in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabil a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin doc de atribuire;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze ctr-ul in perioada de valabil. a ofertei;d)In cazul in care CNSC respinge contestatia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatia in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere necesare, AC va retine conf art.278 ind.1 alin.(1)lit.b)si(2)din OUG.nr.34/2006, respectiv Lot 1 ? 4.287, 84 lei si Lot 2 - 4.246, 02 lei.GP va fi irevoc. Dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. AC va elibera/restitui garant.de particip. conf prevederilor art.88 din HG.925/2006, cu modif.si completarile ulterioare;Poate solicita extinderea perioadei de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
se constituie prin una din urmat modalit: 1.Prin retineri succesive de 10% din valoarea contractului fara TVA, (5% pentru I.M.M. cf. Legii nr. 346/2004) din plata cuvenita pentru facturile fiscale partiale.2.Scris de garant de buna exec emisa de o banca sau polita de asigurare, de 10% din valoarea contractului fara TVA, (5% pentru I.M.M. cf. Legii nr. 346/2004), valab.cel putin pe per de derulare a contract, in original, Formular 2 garantie emisa in cond legii de o societate de asigurari in original inclusiv toate anexele(ex.Conditii de asigurare, Alte clauze, etc).Garant. de buna exec. va face referire expresa lacontractul incheiat cu AC, va contine numele in clar al AC si parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnat autorizata. Nu se admite prezentarea unor documente de garant de buna executie comune cu alte investitii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)/Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului generalConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)Conditie de calificare: achizitorul nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata, iar daca traducatorul nu este autorizat va fi legalizata.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: director general ing. Ovidiu Gavra, pres.CA Claudiu Romulus Oros, membru CA Gabriela Fodre, membru CAMina Giurea, membru CAPavel Mercea, membru CA Liviu Popa Sabau, membru CASorin Vasile Negrutiu, director economic ec.Julianna Panoiu, director tehnic ing. Gheorghe Popa, sef comp. Achizitii Publice ing. Vivianne Sava, comp. Achizitii Publice ing. Laviniu Mihit, sef comp. Tehnic, planificare, avizare ing. Radu Ciursas, comp. Finaciar contabil ec. Adriana Handra, sef Sector Retele Apa ing.Laurentiu Dansa, Sector Canal ing.Eugen Coldea, comp. Juridic jr. NicoletaCiule, comp. Finaciar contabilec.Simona Cret, Comp. Tehnic, planificare, avizare ing. Pop Ciprian, sicomp. Achizitii Publiceing. Bunta Ana.Declaratia va trebui prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conformelegii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea capacitatii profesionale necesare implementarii cu succes a contractului, ofertantul va prezenta ca experienta similara incalitate de unic antreprenor, asociat sau subcontractant urmatoarele cerinte minime: - Lot 1 - ofertantultrebuie sa indeplineasca urmatoarele: ? Prezentarea in cadrul listei a cel putin unui contractavand ca obiect executia de lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza a fi atribuit, a cel putin 480 ml retele apa si/sau aductiuni de apa si 625, 50 ml retele canalizare, dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani.sauPrezentarea in cadrul listei a cel putin unui contractavand ca obiect executia de lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza a fi atribuit, a cel putin 480 ml retele apa si/sau aductiuni de apa, dus la bunsfarsitin ultimii 5 ani.siPrezentarea in cadrul listei a cel putin unui contractavand ca obiect executia de lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza a fi atribuit, a cel putin 625, 50 ml retele canalizare, dus la bunsfarsitin ultimii 5 ani.Lot 2 - ofertantultrebuie sa indeplineasca urmatoarele: ? Prezentarea in cadrul listei a cel putin unui contractavand ca obiect executia de lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza a fi atribuit, a cel putin 440ml retele apa si/sau aductiuni de apa si 715 ml retele canalizare, dus la bunsfarsitin ultimii 5 ani.SauPrezentarea in cadrul listei a cel putin unui contractavand ca obiect executia de lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza a fi atribuit, a cel putin 440ml retele apa si/sau aductiuni de apa, dus la bunsfarsitin ultimii 5 ani.siPrezentarea in cadrul listei a cel putin unui contractavand ca obiect executia de lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza a fi atribuit, a cel putin 715 ml retele canalizare, dus la bunsfarsitin ultimii 5 ani.Se mentioneaza la cele 2 loturi, ca cei 5 ani, se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru confirmarea experientei similare inexecutie lucrari similare se vor prezenta: - Lista cu lucrarile executate insotite de certificari de buna executie, conf. art. 188 alin 3 lit.- a) din OUG 34/2006, dincare sa reiasa: beneficiarul final, valoarea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor, precizand daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Tert sustinator tehnic si profesional(daca este cazul)Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf.art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, conform Formular nr. 8A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6., Informatii privind subcontractantiiInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari (executie) care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Formular nr.18 -Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora .Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire, Informatii privind asocierea(daca este cazul)Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Asociatii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, iaractele solicitate, se vor prezenta conf. Ordinului 509/14.09.2011 ? Anexa nr. 2*).In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat ? Acord de asociere mode -Formularul nr. 3 si 3A. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent si anexele acesteia, Standard privind sistemele de management al mediului: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2013 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer