Achizitie publica - Extinderea retelei de apa si canalizare menajera in localitatile Loamnes si Mandra, comuna Loamnes, judetul Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 339461
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339461/14.11.2012
Denumire contract: Extinderea retelei de apa si canalizare menajera in localitatile Loamnes si Mandra, comuna Loamnes, judetul Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LOAMNES (PRIMARIA LOAMNES)Cod fiscal: 4240979, Adresa: str. Principala nr.203, Loamnes, Telefon: 0269537101, Fax: 0269537179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Loamners, Str. Principala nr.203, Loamnes, Romania, cod postal: 557120, telefon: +40 269537101, fax: +40 269537101, persoana de contact: Rusu Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Loamners, Str. Principala nr.203, Loamnes, Romania, cod postal: 557120
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extinderea retelei de apa si canalizare menajera in localitatile Loamnes si Mandra, comuna Loamnes, judetul Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea retelei de apa cu 2.055 ml si a canalizarii menajera cu 2.655 ml, in localitatile Loamnes si Mandra, comuna Loamnes, judetul Sibiu.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 657, 772 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 33.000 Lei. Modul de constituire - Scrisoare de garantie de participare emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, conform art. 86, alin. 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum 5.437 Lei.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta 22.11.2012.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10 % din valoarea contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, care va deveni anexa la contract, sau: prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre executant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )/Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului general.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Greavu Maria ? Primarul Comunei Loamnes, jud. Sibiu, Rusu Nicolae Viceprimarul Comunei Loamnes, jud. Sibiu, Schiau Maria Cici ? Secretarul Comunei Loamne, jud. Sibiu, Gligor Cornelia ? Consilier in cadrul compartimentului financiar contabil din cadrul Primariei Comunei Loamnes, jud. Sibiu, Arcas Ioan ? Referent in cadrul compartimentului financiar contabil din cadrul Primariei Comunei Loamnes, jud. Sibiu.Persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica ? membrii Consilului Local: Barac Vasile, Cristian Mihai, Dorca Lucratia, Dan Ioan, Florea Nicolae, Gherman Liviu, Geler Ioan, Nan Maria, Nemes Nicolae, Nemes Vasile, Petru Nicolae, Ranf Samoila. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 2 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 130.000, 00 lei., Cerinta 1.Media cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent contractului ? lucraride constructie retele de canalizare si apa, a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim de 3.300.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza., Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Cerinta nr. 2Informatii privind Responsabilului Tehnic cu Executia (RTE), in conformitate cu Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completatarile ulterioare si conform Ord. MLPTL 777/2003 in domeniile: I - constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere, si IX ? constructii edilitare si de gospodarie comunala.Se vor prezenta, in mod cumulat: -curriculum vitae-copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, -copia cartii de munca si contract individual de munca, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului sau a unui contract de colaborare in limita impusa de codul muncii.-copia certificatului RTE de specialitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor.-declaratia de disponibilitate a acestuia pentru perioada de derulare a lucrarilor. Documentele in copie vor avea mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta 1.Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: - un contract similar care a avut ca obiect realizarea a cel putin 2.055 ml retele de apa si realizarea a acel putin 2.655 ml retele de canal.- sau 2 ( doua ) contracte similare distincte: un contract care a avut ca obiect realizarea a cel putin 2.055 ml retele de apasi un contract care a avut ca obiect realizareaa cel putin 2.655 ml retele de canalizare., Continuare Cerinta 1.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declaratesau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari.Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
-procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partialacare sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificari si completari ulterioare., Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.- accesand siteul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 11:06