Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Extinderea retelei de apa si extinderea retelei de canal menajer pe Drum Uzinal, portiunea cuprinsa intre Calea Borsului (Sinteza) si SPAU Zona de Vest?


Detaliu pentru invitatia numarul 334724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Numar invitatie: 334724/03.09.2012
Denumire contract: ?Extinderea retelei de apa si extinderea retelei de canal menajer pe Drum Uzinal, portiunea cuprinsa intre Calea Borsului (Sinteza) si SPAU Zona de Vest?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA ORADEA S.A.Cod fiscal: RO5476, Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Telefon: 0259-436934, Fax: 0259432576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Romania, cod postal: 410202, telefon: +40 0259-436934, fax: +40 0259432576, persoana de contact: Vivianne SAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. COMPANIA DE APA ORADEA S.A., str.DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Extinderea retelei de apa si extinderea retelei de canal menajer pe Drum Uzinal, portiunea cuprinsa intre Calea Borsului (Sinteza) si SPAU Zona de Vest?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de extindere retelei de apa si extinderea retelei de canal menajer pe Drum Uzinal, portiunea cuprinsa intre Calea Borsului (Sinteza) si SPAU Zona de Vest Oradea.Valoarea de 1.663.961, 70 lei fara T.V.A., reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 747, 159.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
15.000 lei. Valabilitate 60zile de la data lim. de dpunere a ofertei;Trebuie sa acopere cel putin per. de valab. a ofertei.Forma de constituire: Scris de garant. de particip. care se prezinta in original, emisa de o banca pt. cuantumul si per de valab. solicitate sau Polita de asig. emisa de o soc. de asig.Form.11., Ordin de plata in copie sau original in contul AC in LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Instrum.de garant emis in cond.legii de o soc.de asigurari va fi prezentat in original inclusiv toate anexele (ex. Cond.de asigurare, Alte clauze, etc)si dovezile privind achitarea primelor de asig. pt. per.de valab.a ofertei(OP vizat banca, chitanta), fara cota de franciza sau alta clauza care sa dimin valoarea despagubirilor, pt cuantumul si per. de valabilitate solicitate. Aut. Contr.va retine garant. de particip. in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabil a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin doc de atribuire;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsaconf art.278 ind.1 alin.(1)lit. b)din OUG.nr.34/2006, respectiv 5.443, 96 lei. Garant.de particip.va fi irevoc. Dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. Aut.contr. va elibera/restitui garant.de particip. conf prevederilor art.88 din HG.925/2006, cu modif.si completarile ulterioare;Poate solicita extinderea perioadei de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, prin una din urmat modalit: Prin retineri succesive de 10% conf.HG1045/2011.Scris de garant de buna exec emisa de o banca, valab cel putin pe per de derulare a contract, in original, Formular12 garant emisa in cond legii de o soc de asigurari in original inclusiv toate anexele(ex.Conditii de asig, Alte clauze, etc).Garantia de buna exec. va face referire expresa la contractul incheiat cu aut contr, va contine numele in clar al Aut Contr si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnat autorizata.Nu se admite prezentarea unor doc. de garant de buna executie comune cu alte investitii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Formularul nr.1 ? Declaratie privind eligibilitatea - din Sectiunea Formulare (completat) care obligatoriu va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 care obligatoriu va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.3. Formular nr. 9 - Declaratie privind participare la procedura cu oferta independenta;4. Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, (persoanele ce detin functie de decizie : director general ing.Ovidiu Gavra, director economic ec. Aniko Kuntz, director tehnic ing. Gheorghe Popa si sef comp.achizitii publice ing. Vivianne Sava, care obligatoriu va trebui prezentata atat de catre ofertantul asociat, de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat de stat si bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. AC isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor, sa prezinte pt.conformitate documentul in original/copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, conf CAEN rev 2, 4221 - (Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoane fizice romane Cerinta minima: Copie autorizatie de functionare/altele acte echivalente- Persoane juridice / fizice straine Cerinta minime: Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3(trei) ani fara anul in curs.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrariefectuate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa fi executat: cel putin un contract ce contine ambele obiecte (extindere si /sau reabilitare retele de apa siretele de canalizare), de natura si complexitate similara sau prin contracte distincte, cu respectarea urmatorilor indicatori : -retea apa cel putin 1.200 ml;
-retea canalizare cel putin 1.170 ml.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de mai sus se vor prezenta: Fisa de Experienta similara, copii ale partilor relevante din contractele de executie care certifica experienta similara, insotite de copii ale Proceselor-Verbale de Receptie, care sa faca dovada indeplinirii contr, Declaratie pe propria raspundere privind dotarile specifice, utilajele, instatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul/operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind asigurarea cu personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru derularea contractului. Obligatoriu se va nominaliza un responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), care sa fie atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu atestare valabila la data depunerii ofertelor. Pentru personalul propus se vor prezenta CV-uri, diplome si atestate. Standard privind sistemele de management al calitatii Cerinta minima: ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer