Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extinderea si modernizarea Centrului Medico-Social Pechea


Detaliu pentru invitatia numarul 353564
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRUL MEDICO SOCIAL PECHEA
Numar invitatie: 353564/09.09.2013
Denumire contract: Extinderea si modernizarea Centrului Medico-Social Pechea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL MEDICO SOCIAL PECHEACod fiscal: 16474639, Adresa: COMUNA PECHEA JUD GALATI STR SUHURLUI NR 81, Pechea, Telefon: +40 0337521002, Fax: +40 0336819230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Prestari servicii medico-sociale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extinderea si modernizarea Centrului Medico-Social Pechea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de suprastructura, sarpante si invelitori, amenajari interioare, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii de incalzire, instalatii termomecanice, amenajare teren
II.1.6) CPV: 45215000-7 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sociale si sanitare, de crematorii si de toalete publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 252, 944.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare: 25000 RON. Perioada valabilitate garantie participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate oferta(90 de zile de la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor). In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada valabilitate garantie participare va fi prelungita corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Garantia participare se constituie prin virament bancar sau instrument garantare emis conform legii de o societate bancara/societate de asigurari, prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul optarii pentru constituirea prin virament bancar suma se va vira in contul RO07 TREZ 3065 006X XX01 1806 deschis la Trezoreria Municipiului Galati(CUI 16474639). In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul 6. Dovada constituirii garantiei de participare se depune pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor la sediul Centrului Medico-Social Pechea. In cazul constituirii sub forma de instrument de garantare, acesta va fi depus in original la sediul Centrului Medico-Social Pechea pana cel tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP. Dovada constituirii garantiei de participare va fi incarcata si in SEAP (copie scanata cu semnatura electronica a ofertantului). Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor atrage respingerea ofertei. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Echivalenta leu/alta valuta pentru garantia de participare se va face pentru curs valutar comunicat de B.N.R. valabil a saptea zi de la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Se constituie conform art. 90 din H.G.925/2006 de ofertantul castigator in cuantum de 7% din pretul fara TVA al contractului, in termen de max. 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrari, valabila pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari care devine anexa la contract. Daca partile convin, constituirea garantiei de buna executie se poate face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale tinandu-se cont de prevederile HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie neincadrare in prevederi art.180 O.U.G. nr.34/2006? Formular 2aDeclaratie neincadrare in prevederi art.181 O.U.G. nr.34/2006? Formular 2bCertificat atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini)- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozite si taxe locale care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini)- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici straini vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006 in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care se depun ofertele- obligatii de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care autoritatea contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Declaratie neincadrare in prevederi art.69-1 OUG nr. 34/2006- Formular 2cCertificat participare la licitatii cu oferta independenta? Formular 2dConform art. 11, alin. (4) din HG 925/2006 actualizata - "Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea."Persoanele cu functie de decizie din Centrul Medico-Social Pechea in privinta organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: Director: Liliana LAZARESCUContabil sef: Tanta DUMITRACHEAsistent social: Alixandrina NEGOITAInspector spec: Marcela DUMITRIUReferent contabil: Adriana TANASESpecialist: Maria POPA Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in care obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta. Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Centrul Medico-Social Pechea le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert (care nu trebuie sa se gaseasca in situatiile prevazute de art. 180 181-lit. a, c1, d si art. 69^1 din OUG 34/2006), autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere. Pentru a fi luat in considerare, angajamentul ferm va trebui sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare in cazul cand ofertantul intampina dificultati. Pe langa angajament se vor prezenta documente privind eligibilitatea tertului sustinator (neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180; 181- lit.a, c1, d si art. 69^1 din OUG 34/2006)., Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Reducerea de 50% pentru cifra de afaceri, pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie se aplica tuturor ofertantilor si asocierilor cu statut de IMM. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 Legea 346/2004 ? Formularul 7, Ofertantii vor completa si depune Fisa informatii generale - declaratia Formular 3 prin care vor demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri globala din ultimii trei ani egala sau mai mare decat 2500000 RON + prezentarea copie lizibila"conform cu originalul" bilant contabil din ultimii doi ani vizat de institutiile abilitate/alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei. Convertirea in RON si EUR, pt ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR pt.anul respectiv: Anul 2010:1 EUR = 4, 2099 RONAnul 2011:1 EUR = 4, 2379 RONAnul 2012:1 EUR = 4, 4560 RON.Pentru echivalenta din alte valute se va folosi cursul mediu anual RON/valuta comunicat de B.N.R.(http: //www.bnro.ro/Exchange-Rates--3727.aspx)Cerinta se considera indeplinita prin demonstrarea realizarii unei cifre de afaceri medii globale pe ultimii trei ani financiari succesivi incheiati egala sau mai mare decat 2500000 RON.Fisa de informatii generale ? Formularul nr. 3?prezentarea in copie lizibila" conform cu originalul" a bilantului contabil din ultimii doi ani vizat de institutiile abilitate, sau alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Subcontractantii - Se va completa lista subcontractactantilor - Formularul nr 12cu Anexele sale. Daca nu subcontracteaza, ofertantul va specifica "NU ESTE CAZUL". Daca parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic areobligatia de a preciza partea/ partile din contract pe care acesta urmeaza sa lesubcontracteze, si datele de recunoastere ale subcontractantilor. Se vor aplica prevederile Ordinului 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind subcontractantii. Se va completa Formularul nr 13 ? Acord de subcontractare.Daca nu exista subcontractanti, ofertantul va specifica "NU ESTE CAZUL"., Lista personal nececesar - Formular 9 + anexa. Cerinta minima: 1 manager proiect (studii superioare); 1 sef santier (studii superioare constructii civile si industriale); 1 responsabil tehnic cu executia(RTE) atestat conform prevederilor art 23 din Legea nr. 10 din 18 ianuarie 1995 privind calitatea in constructii; 1 responsabil tehnic controlul calitatii (CQ) desemnat; 1 responsabil cu securitatea si sanatatea in munca desemnat; una sau mai multe persoane cu studii superioare specializarea Instalatii pentru constructii cu minim 3 ani experienta astfel incat sa existe specialisti pentru toate tipurile de instalatii prevazute in proiect, 1 electrician atestat ANRE conform prevederilor Ordinului nr. 11 din 13 martie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electrice; personal executie (muncitori) specializati pe categorii de lucrari: betonist, fierari betonisti, zidari, instalatori, etc. Se prezinta: copii diplome studii, atestate/ autorizatii/ decizii valabile la data limita de depunere a ofertelor, registrul salariatilor (REVISAL) valabil la data limita de depunere a ofertelor, contracte prestari servicii/angajament de participare;CV-uri pentru fiecare persoana cu exceptia RTE si electrician autorizat ANRE ?Formular 9;declaratie disponibilitate original ? Formular 10.La asocieri cerinta poate fi indeplinita prin cumul. Neindeplinirea cerintelor minime privind asigurarea cu personal de specialitate conduce la descalificarea ofertantului. Se pot prezenta si alte documente pentru certificarea competentelor profesionale si management. Pentru tert sustinator se prezinta angajament ferm + Formular 11, Ofertantii trebuie sa demonstreze ca dispun de echipamente, utilaje, instalatii, mijloace de transport pe care le mentioneaza in propunerea tehnica pt. executarea lucrarilor - Formularul 8 + Anexa. Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta prin inchirierea de utilaje, utilaje etc. Pentru fiecare echipament, utilaj etc. folosit in executarea contractului, se depun copii legalizate sau conform cu originalul ale dovezii formei de proprietate (facturi, contracte etc.), ale contractelor de inchiriere sau ale dovezii disponibilitatii acestora prin angajament de punere la dispozitie. Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii sau ca au asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa (copii legalizate sau conform cu originalul ale actelor de proprietate sau contracte de colaborare cu laboratorul respectiv).Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular 4 trebuind sa confirme executarea in ultimii 5 ani de lucrari similare celor obiect al prezentei achizitii catre beneficiari- autoritati contractante/clienti privati, a caror valoare cumulata fara TVA este cel putin egala cu 1200000 RON. Cerinta se considera a fi indeplinita prin cumularea a cel mult 3(trei) contracte. Valorile se exprima in RON fara TVA. Pentru echivalenta din alte valute se va folosi cursul mediu anual RON/valuta comunicat de B.N.R.(http: //www.bnro.ro/Exchange-Rates--3727.aspx). Ofertantii vor prezenta cel putin o certificare de buna executie conform art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG 34/2006 actualizata. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executiei lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Indif. daca exista 1 sau mai multi sustinatori, cerinta priv. experienta similara va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management deMediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducatorautorizat. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-14001 sau echivalent va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management alCalitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-9001 sau echivalent va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara - PO0 = pretul cel mai scazut, POn = pretul ofertat
Termen de garantie
20
Descriere: Componenta tehnica - Termen de garantie acceptat: minim 48 luni - maxim 120 luni TG0 = termenul de garantie cel mai mare si TGn = termenul de garantie ofertat. Facem precizarea ca pentru termen de garantie peste 120 luni nu se acorda punctaj suplimentar iar pentru termen de garantie sub 48 luni oferta va fi declarata neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer