Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDEREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII COGEALAC, JUDETUL CONSTANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 240698
Autoritate contractanta
COMUNA COGEALAC (PRIMARIA COMUNEI COGEALAC)
Cod de identificare fiscala: 4804407
Adresa: STR. GARII NR. 30, Cogealac
Telefon: 0241769101
Fax: 0241769030
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: EXTINDEREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII COGEALAC, JUDETUL CONSTANTA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45247130-0 - Lucrari de constructii de apeducte (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: EXTINDEREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII COGEALAC, JUDETUL CONSTANTA
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 12.02.2010 11:56)
Data publicarii: 07.02.2010 17:56
Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Garii, nr. 30, Cogealac, jud. Constanta
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Garii, nr. 30, Cogealac, jud. Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 2, 970, 927 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006, Cazier fiscal, Certificate fiscale buget de stat si buget local, Istoricul litigiilor-ultimii 5 ani, Certificat constatator ORC, Bilant pe anii 2006-2008, Cifra medie de afaceri minim 4.800.000lei, Proces verbal vizitare amplasament, Minim 1 contract similar 2.950.000 lei, Declaratie privind principalele lucrari in ultii cinci ani, Certificare OHSAS 18001, SA 8000, ISO/CEI 27001, SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001 sau echivalente, Lista minima echipamente, Informatii subcontractanti
Documentatia de atribuire cuprinde planuri tiparite pe hartie. Documentatia poate fi obtinuta gratuit prin depunerea unei solicitari scrise, direct, prin posta sau prin fax
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie? se acorda astfel: Termenul de executie este cuprins intre 4-8 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului..a.pentru un termen de executie a lucrarii de 4 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului se vor acorda 20 puncteb. pentru un termen de executie cuprins intre 4 si 8 luni calendaristice punctajul se va acorda proportional astfel :5 luni=15 puncte, 6 luni=10 puncte, 7 luni=5 puncte, 8 luni=0 punctec.pentru un termen de executie mai mic de 4 luni calendaristice sau mai mare 8 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului se va considera oferta neconforma.
Planul calitatii
10
Descriere: Planul calitatii propus pentru executia lucrarii va trebui sa fie avizat de catre un organism acreditat sau de catre o persoana autorizata CQ(CTC), pentru care se va prezenta autorizatia eliberata de I.S.C. Daca sunt indeplinite cerintele de mai sus se acorda 10 puncteIn cazul in care planul calitatii propus pentru executia lucrarii este prezentat doar sub forma de documente proprii sau persoana care-l avizeaza nu are competente in acest domeniu, se vor acorda 5 puncte pentru acest factor de evaluare.
Tehnologia propusa pentru executie
10
Descriere: Oferta admisibila cu cea mai completa descriere a tehnologiei propuse de proiectant va obtine punctajul maxim , iar punctajul celorlalte oferte admisibile se va acorda proportional, prin comparare cu descrierea cea mai complexa , care a obtinut punctajul maxim .
Planul de management privind securitatea si siguranta muncii
10
Descriere: Se va acorda avand in vedere modul de prezentare al acestuia , in concordanta cu prevederile Legii nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca , a H.G nr.1425/2006 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.319/2006 precum si a H.G nr.1048/2006.Oferta admisibila cu cea mai completa descriere a tehnologiei propuse de proiectant va obtine punctajul maxim , iar punctajul celorlalte oferte admisibile se va acorda proportional, prin comparare cu descrierea cea mai complexa , care a obtinut punctajul maxim
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Este imposibila incheierea unui contract deoarece lucrarea este parte componenta a unui proiect de finantare depus spre aprobare. Incheiarea acestui contract de lucrari inainte de afrobarea finantarii ar face neeligibil proiectul depus spre finantare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer