Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie apa potabila si extinderea retelei de canalizare ape uzate strazi zona de vest in orasul Zimnicea ?jud. Teleorman


Detaliu pentru invitatia numarul 322213
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Zimnicea
Numar invitatie: 322213/20.03.2012
Denumire contract: Extinderea si reabilitarea retelelor de distributieapa potabila si extinderearetelei de canalizare ape uzatestrazi zona de vest inorasul Zimnicea ?jud. Teleorman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul ZimniceaCod fiscal: 4652732, Adresa: ZIMNICEA, STRADA GIURGIU , NR.1, Zimnicea, Telefon: 0247366431, Fax: 0247366780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZIMNICEA, STRADA GIURGIU , NR.1, Zimnicea, Romania, cod postal: 145400, telefon: +40 0247366431, fax: +40 0247366780, persoana de contact: PETRE PARVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oras Zimnicea, strada Giurgiu, nr. 1, judet Teleorman, sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extinderea si reabilitarea retelelor de distributieapa potabila si extinderearetelei de canalizare ape uzatestrazi zona de vest inorasul Zimnicea ?jud. Teleorman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea si reabilitarea retelelor de distributieapa potabila si extinderearetelei de canalizare ape uzatestrazi zona de vest inorasul Zimnicea ?jud. Teleorman
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 720, 729 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
134.000 LEI, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelora) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original. (Formular 18)Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate.CONTUL de depunere a garantiei de participare este: RO65TREZ6105006XXX000062deschis la Trezoreria Zimnicea.In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.b) Garantia de participare se poate constituii si prin orice alta modalitate prevazuta de art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Observatii: 1. In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278?1, alin. 1 lit. b din OUG 34/2006, respectiv se va retine suma de 8.232 lei din cuantumul garantiei de participare.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, in raport cu valoarea contractului, sumele prevazute conform OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului prin retineri succesive din situatia de lucrari (in cazul intreprinderilor mici si mijlocii, cuantumul se reduce cu 50 %)Formular 19Modul de constituireinstrument de garantare conform art. 90 din HG 925/2006 cu mod si comp ulterioareretineri succesive din sumele datorate : contractantul deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trez Statului din cadrul organului fiscal competentsi depune o sumainitiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.autoritatea contractanta alimenteza contul prin retineri succesive din sumele datorate .Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Formular A10Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formularul 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, Formularului 6Declaratii privind calitatea de participant la procedura, Formularul 5Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 3Extras din Registrul actionarilor/asociatilorcertificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiunii din care sa reiasa care sunt membrii consiliului de administratie/organul de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii, original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?- Persoanele cu functie de descizie in cadrul Primariei oras Zimnicea sunt: Primar ? Ec Parvu Petre, viceprimar- Manea Stefan, Secretar ? Jr. Berechet Ionel, Sef serviciu BFC- Ec. Martinescu Gica.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertei, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertei de pe raza localitatii in care societatea ofertanta are sediul social. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? ?eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate, certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, Cifra minima de afacerei pe ultimii 3 ani sa fie de minimlei 13.441.000lei.Pentru IMM cifra medie poate fi de 50% din valoarea impusa, pentru alte monede se va lua in calcul cursul mediu BNR din anul respectiv
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de contracte care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, Recomandare privindmodul de indeplinire a obligatiilor, finalizare lucrari similare fisei de date ( minim un contract maxim 4 contracte cu o valoare totala de 6.720.000 lei) de la beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in urmatoarele specialitati: sef santier ? inginer hidrotehnica sau instalatii; responsabil tehnic cu executia; manager calitate; manager mediu; manager de proiect, 3. O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari insotita de documente care atesta detinerea ( dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie ) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului dupa cum urmeaza: buldoexcavator; excavator;autobasculanta;aparat de sudura cap la cap conducte PEID/PEHD Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent., Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer