Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?EXTINDEREA SISTEMULUI DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA CEAMURLIA DE JOS?


Detaliu pentru invitatia numarul 339561
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CEAMURLIA DE JOS (CONSILIUL LOCAL CEAMURLIA DE JOS TULCEA)
Numar invitatie: 339561/16.11.2012
Denumire contract: ?EXTINDEREA SISTEMULUI DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA CEAMURLIA DE JOS?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CEAMURLIA DE JOS (CONSILIUL LOCAL CEAMURLIA DE JOS TULCEA)Cod fiscal: 4508630, Adresa: CEAMURLIA DE JOS, Ceamurlia de Jos, Telefon: 0240/564706, Fax: 0240/564706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?EXTINDEREA SISTEMULUI DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA CEAMURLIA DE JOS?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?EXTINDEREA SISTEMULUI DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA CEAMURLIA DE JOS?: Proiectarea EXTINDERII SISTEMULUI DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA CEAMURLIA DE JOS, avand in vedere situatia din teren.Executia EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA CEAMURLIA DE JOS.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 109, 714 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 42.204, 28 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 40 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 1) NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) ; Cazier judiciar al operatorului economic ; Cazier judiciar al administratorului/directorului general - (valabil la data depunerii ofertelor.)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ); certificatele de atestare fiscala; certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Document de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr 34/2006Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: : Primar: Donciu Viorica; Viceprimar: Ciubuc Marian; Secretar: Baroana Ion; Contabil: Ghena Constantin; Consilieri locali: DONCIU VIORICA; CIUBUC MARIAN; CARCIUMARU MIHAI; IORDAN FANE; MAGAZIN VASILE; MATEI LAURENTIU; PETRICA EUGEN; POPA GEORGE; STAN DUMITRU; TEODORESCU MARIA; TODERAS MARIAN; BAROANA ION Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Din care sa rezulte operatorilor econimici implicati in procedura au domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Informatii privind situatia econ-financ. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din activ de proiectare sa fie decel putin 142.518, 00 lei si constructii montaj sa fie de cel putin 4.077.910, ,00 lei. Cerinta obligatorie: Se va completa Formularul nr.2.Bilantul contab aferent exercit financ. 2009, 2010si2011, vizate si inreg de org. competente.Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari deminim 703.238, 00 Lei pentru o perioada de min. 4 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara.Executantul va fi obligat sa sustina financiar din fonduri proprii pe o perioada de minim 4 luni executarea lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor in baza HG 577/1997, prezentand documente doveditoare angajante in acest sens.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pecare il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care documentele prezentate nasc anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul ca ofertantii sa depuna documente incheiate in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand documente relevante in acest sens (cazier judiciar al companiei) valabil la data depunerii ofertelor, Formular nr. 7A Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele (se va selecta dupa caz): Pentru contracte de executie retele de canalizare. Informatii privind capacitatea tehnica. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a proiectat/executat in ultimii 3 ani/5aniExperienta similara: 1 contract , max 2 similare ca natura si complexitate de proiectare si asistenta tehnica retele de canalizare, cu o valoare de minim 70.759, 00 lei , fara TVA; 1 contract de, maxim 2, similare ca natura si complexitate de executie retele de canalizare cu o valoare de minim 2.038.955, 00 lei , fara TVA, Documente doveditoare experientei similare lucrari: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, valorea lucrarilor executate cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de receptie finala, recomandare din partea beneficiarului care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Echipamentele necesar pentru executarea contractului Se va rezentarea declaratiei privind echipamentele tehnice (utilajele) si dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, in original.Completare formular nr. 8B.Se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentule propuse pentru lucrare saucopie conform cu originalul dupa factura de achizitie sau orice alt document prin care se dovedeste aceasta dotare inclusiv apersonalului de deservire pentru fiecare utilaj in parte. Pentru echipamentelae obtinute prin contract de inchiriere /leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile cel putin pe durata contractului., Personalultehnic de specialitate1/3: Executantul lucrarii- manager de proiect care a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national (pentru ocupatia ?Manager de proiect?, sau masterat in domeniul Management proiect; Se accepta si alte certificari echivalente de calificare ca manager de proiect;
-sef de santier ? cu experienta specifica de cel putin 3 ani in domeniulobiectului contractului dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar-sef de santier adjunct? cu diploma de studii in inginerie cu experienta profesionale de cel putin 3 ani in domeniul constructii edilitare, Personalultehnic de specialitate 2/3: -expert protectia mediului: absolvent studii superioare de lunga durata cu licenta: experienta specifica de cel putin 3 ani.-responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM), cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate. Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?responsabil SSM? in cel putin o investitie similara. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare.- responsabil tehnic cu executia (RTE) cu diploma de studii superioare tehnice. Persoana respectiva trebuie sa fie atestata pentru lucrarile in cauza care fac obiectul achizitiei, in conformitate cu legislatia in vigoare. Atestatul si legitimatia trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor., Personalultehnic de specialitate 3/3: -Inginer ? specializarea instalatii, cu experienta specifica de cel putin 3 ani in aceasta calitate.- Specialist inginer topografie/geodezie cu experienta specifica de cel putin 3 ani de lucrari similare in executie. Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?topometrist? in cel putin o investitie similara.Pentru proiectantul lucrarii: ing. instalatii cu experienta de minim un proiect similar cu experienta specifica inproiectarea de cel putin 3 ani in aceasta calitate; ing. hidro cu experienta de minim un proiect similar cu experienta specifica in proiectarea de cel putin 3 ani in aceasta calitate; inginer specialist in topografie/ geodezie cu experienta profesionala in proiectarea de cel putin 3 ani in aceasta calitate;, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a doved sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8C in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem demanagement al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nuurmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca caindeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cuSR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem demanagement de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica inindeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Oferta Tehnica
20
Descriere: Ptehnic 1 + Ptehnic 2
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer