Achizitie publica - Extinderi si reabilitari ale retelelor de alimentare si canalizare menajera pe 4 strazi din Salonta
Detaliu pentru invitatia numarul 300951
Municipiul Salonta
Cod de identificare fiscala: 4593423
Adresa: Str. Republicii nr. 1, Salonta
Telefon: 0259-373243
Fax:
Denumire invitatie: Extinderi si reabilitari ale retelelor de alimentare si canalizare menajera pe 4 strazi din Salonta
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Extinderi si reabilitari ale retelelor de alimentare si canalizare menejara pe 4 strazi ale municipiului Salonta: 1 Decembrie, Iuliu Maniu, Petofi Sandor si Republicii, cu respectarea prevederilor caietului de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 24.06.2011 18:41
Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii nr. 1, Salonta, judetul Bihor, camera 10, parter, registratuta
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Salonta, str. Republicii nr. 1, sala de sedinta, camera 9, etaj I, Salonta, judetul Bihor
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 880, 035 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- eligibilitatea si neexistenta starii de faliment- achitarea tuturor obligatiilor de plata fata de bugetul de stat si local, dovedirea prin certificate de atestare fiscala eliberate de organele competenta- certificat ORC-depunerea ultimului bilant contabil- valoarea minima la cifra de afaceri: 1.500.000 lei-un contract de lucrari similare din ultimii 5 ani, cu o valoare minima de 500.000 lei- prezentarea echipamentelor tehnice, a utilajelor si instalatiilor necesare indeplinirii acestui contract precum si a personalului tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii- certificat ISO 9001, sau echivalent.Se vor preyenta toate documentele solicitate in Fisa de date a achiyitiei, care trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
Prin SEAP, garantia de participare 17.000 lei.