Achizitie publica - Facilitati educatie - constientizare privind conservarea biodiversitatii
Detaliu pentru invitatia numarul 321339
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321339/06.03.2012
Denumire contract: Facilitati educatie - constientizare privind conservarea biodiversitatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRNP ROMSIVA ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL VANATORI NEAMTCod fiscal: RO 25645770, Adresa: strada Zimbrului nr. 2, Vanatori-Neamt, Telefon: 0233251222, Fax: 0233206000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Zimbrului nr. 2, Vanatori-Neamt, Romania, cod postal: 617500, telefon: +40 0233251222, fax: +40 0233206000, persoana de contact: STEFAN NEMTANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administarea unei arii naturale protejate de interes national)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Facilitati educatie - constientizare privind conservarea biodiversitatii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii infrastructura pentru educatie, observare, constientizare, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 625, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: valoare fixa, 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, cf prev.art. 43^1 alin. (2) lit.a) si art. 278^1 din OUG 34/2006, adica 4.406 lei.Perioada de valabilitate-60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Se poate constitui prin: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari;Cont: RO 33 BRDE 280SV30488592800 deschis la BRD Tirgu Neamt.2. plata in numerar la casieria autoritatii contractante (cf. art. 86 din HG 925/2006).Ofertantul va avea obligatia sa depuna dovada achitarii ei in SEAP. Daca garantia de participare a fost constituita prin scrisoare de garantie bancara atunci ofertantul va avea obligatia sa o depuna atat in original la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, cat si in SEAP.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata pana cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prezentate mai sus, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate stabilite in prezenta documentatie, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa. Autoritatea contractanta are dreptul de a incasa in nume propriu garantia de participare, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006.Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse de catre ofertant la sediul autoritatii contractante. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G. 925/2006.In situatia in care operatorul economic depune contestatie la procedura iar CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare, cf art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederii art. 90 alin. (1) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau privind faptul ca societatea se afla in incapacitate de plata.Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor, adica sa fie eliberat cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Certificatul constatator se va scana in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si se va atasa la documentele de calificare prezentate. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.b.Persoane juridice / fizice straine ? orice document edificator din acest punct de vedere care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Formular ?Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani?; lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (cf. art. 188, alin. (3), lit. a) din OUG 34/2006);b. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a ececutat in ultimii ani ani celputin o lucrare similara a carei valoare este de minim 600.000 lei fara T.V.A., prin completarea si prezentarea formularului ?Experienta similara?;c.Executia lucrarilor se confirma prin prezentarea cel putin a unui document (contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, etc..Prin lucrari similare se inteleg lucrari la obiective destinate folosintelor umane, realizate cu structura de rezistenta din lemn., Informatii privind personalul: a.Formular ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani? care va contine informatii despre personalul necesar pe care ofertantul se angajeaza sa il utilizeze pentru indeplinirea corspunzatoare a viitorului contract; nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Informatii privind personalul tehnic de specialitate: a.informatii privind personalul tehnic de specialitate sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant;b.informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru contract: sef santier, CQ, RTE. Se va prezenta declaratie privind personalul de specialitate cu anumite certificari: sef santier cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar; responsabil tehnic cu executia, specializarea constructii civile, atestat de catre Ministerul Dezv. Regionale si Turismului, cf ord. 1867/2010 pt modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii constructii, aprobate prin Ord. Ministrului dezvoltarii regionale si lociuntei nr. 839/2009;c. CV-uri ale persoanelor persoanelor responsabile pt contract: sef santier, CQ, RTE., Informatii privind utilajele, instalatiile;a.Formular ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?;b.Pentru fiecare utilaj, mijloc de transport, echipament implicat in realizarea contractului se va prezenta document care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie)., Informatii privind subcontractantii: Se va completa si prezenta formularul ?Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? - numai in cazul subcontractarii.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asocierea: Se accepta asocierea mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune.Se va completa si prezenta formularul ?Acord de asociere? ? numai in cazul asocierii.In cazul unui grup de operatori economici care depun in comun oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator economic in parte, iar cerintele obligatorii privind situatia economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv. Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului: Se va prezenta certificat emis de organisme competente care atesta respectarea standardului SR-EN-ISO 14001/2000 de asigurare a sistemului de management de mediu sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor executate
10
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor executate
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 17:29