Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Fantana furnizare apa potabila din put de mare adancime-10 parcuri ( 10 loturi)?, cat si a serviciilor de testare a apei si elaborare PT, DDE, si DTAC, documentatiile tehnice necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor


Detaliu pentru invitatia numarul 329648
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Numar invitatie: 329648/18.06.2012
Denumire contract: Fantana furnizare apa potabila din put de mare adancime-10 parcuri ( 10 loturi)?, cat si a serviciilor de testare a apei si elaborare PT, DDE, si DTAC, documentatiile tehnice necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2Cod fiscal: 4266260, Adresa: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0212527789, Fax: 2527977
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 212527977, persoana de contact: DANIELA NEGRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ADP Sector 2, SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 212527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Fantana furnizare apa potabila din put de mare adancime-10 parcuri ( 10 loturi)?, cat si a serviciilor de testare a apei si elaborare PT, DDE, si DTAC, documentatiile tehnice necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractele cuprind totalitatea lucrarilor pentru realizarea forajului de mare adancime, respectiv: executie foraj, cabina put, constructie fantana, instalatii electrice si hidraulice, racord electric, echipare cu rezervor tampon, electropompa, grup pompare, conducta aductiune, deasemenea servicii de testare a apei, si servicii de proiectare pentru elaborare PT, DDE, si DTAC, documentatiile tehnice necesare pentru obtinerea acordurilor , avizelor si autorizatiilor necesare, cate un contract pentru fiecare lot in parte. Racord electric = 50.000 RON;Proiectare = 72.690 RON;Constructii si instalatii = 2.422.710 RON;OS = 48.450 RON;Probe tehnologice si teste = 24.250 RON
II.1.6) CPV: 45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 618, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 40000 lei pentru cele 10 loturi, cate 4000 lei pentru fiecare lot in parte, se va constitui pentru fiecare lot in parte.(Formular 11)-Scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa contina urmat. elem. de conformitate: 1)scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta;2)sa faca referire expresa la procedura organizata de autorit.contractanta;3)sa contina in clar denumirea autorit.contractante in favoarea careia s-a constituit;4)valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin doc.de atrib.;5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;7)sa fie emisa pt.operatorul ec. care a depus oferta-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante deschis la Trez. Sector 2, nr. RO53TREZ7025006XXX000200 confirmat de trezorerie. I.M.M.-urile pot constitui gar. de particip in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare, dovezile privind calit.de I.M.M.: Anexa A -Declaratia priv. incadrarea intreprinderii in categ. IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006);Perioada de valabilitate a garantiei pt.participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Dovada garantiei de participare se prez.de catre ofertanti atasat formularului de scrisoare de inaintare a ofertei in plic separat pentru fiecare lot in parte.Neprez.dovezii constituirii garantiei de participare in forma solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractelor de lucrari, fara TVA. (Formular 19)Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioarese aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie maimica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12 ADeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Formular 12 JCazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Formular 12 BCertificatde participare la licitatie cu oferta independenta; Formular 12DDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 12 KDeclaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG nr.34/2006; Formular 12CMembrii ai comisiei de evaluare sunt: Cioaba Alexandru;Buturca Mihai; Negru Daniela;Guse Lucia; Tapus Marcel; Membrii de rezerva: Ion Vasile;Croitoru Nicolae;Paraschiv Paraschiva;Lica Raducanu Elena; -Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie: - pentru Lot 1 = minim 500.000 lei;
- pentru Lot2 = mimin 540.000 lei;
- pentru Lot3 = mimin 580.000 lei;
- pentru Lot4 = mimin 500.000 lei;
- pentru Lot5 = mimin 540.000 lei;
- pentru Lot6 = mimin 490.000 lei;
- pentru Lot7 = mimin 520.000 lei;
- pentru Lot8 = mimin 520.000 lei;
- pentru Lot9 = mimin 520.000 lei;
- pentru Lot10 = mimin 470.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a realizat si finalizat cel putin: -pentru Lot 1: max. 2 contracte similare cu o valoare cumulata de min. 250.000 lei;
-pentru Lot 2: max 2 contracte similare cu o valoare cumulata de min. 270.000 lei;
-pentru Lot 3: max 2 contracte similare cu o valoare cumulata de min. 290.000 lei;
-pentru Lot 4: max 2 contracte similare cu o valoare cumulata de min. 250.000 lei;
-pentru Lot 5: max 2 contracte similare cu o valoare cumulata de min. 275.000 lei;
-pentru Lot 6: max 2 contracte similare cu o valoare cumulata de min. 245.000 lei;
-pentru Lot 7: max 2 contracte similare cu o valoare cumulata de min. 260.000 lei;
-pentru Lot 8: max 2 contracte similare cu o valoare cumulata de min. 260.000 lei;
-pentru Lot 9: max 2 contracte similare cu o valoare cumulata de min. 260.000 lei;
-pentru Lot 10: max 2 contracte similare cu o valoare cumulata de min 235.000 lei., Dotarea cu utilaje ? Cerinta minima Termenul limita acceptat pentru executia lucrarilor este de 3 luni.Pentru asigurarea forajului de 13-15 m pe zi la un program de 8 ore zilnic, sunt necesare: 1. pentru Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4, Lot 5, Lot 6, Lot 7, Lot 8, Lot 9, Lot 10: MOTOCOMPRESOR DE AER, MOBIL, JOASA PRESIUNE, DEBIT 2-3, 9 MC/MIN ? minim 1 buc;2. pentru Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4, Lot 5, Lot 6, Lot 7, Lot 8, Lot 9, Lot 10: INSTALATIE FORAJ - min 100 Kw, forta apasare-ridicare min 140 KN, momentul fortei cap rotativ min 1250 daNm, forta de ridicare troliu min 15 KN, presiune maxima hidraulica min 250 bari ? minim 1 buc., -Personalultehnic de spec.indiferent de numarul de loturi pentru care operatorul economic depune oferte se solicita personal specializatdupa cum urmeaza: - 1 sef de proiect - Inginer ? specializarea instalatii/hidrotehnica/edilitare;
- 1 sef de santier ? cu diploma de studii universitare in constructii civile, hidrotehnice sau edilitare;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) domeniul IX, cu atestatul si legitimattia valabile;
- 1 responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM);
- 1 specialist protectia mediului;
- 1 sudor in PEHD atestat ISCIR.Declar. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Declaratie privind subcontractantii. -Informatii privind standardele de management al calitatii- certificatul ISO 9001, sau echivalent;, Informatii privind standardele de management al management de mediu-certificat ISO 14001 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara- Pentru cel mai mic pret, se acorda punctajul maximumP = 80 puncte. Pentru preturi mai mari decat cel mai mic dintre preturile ofertate se va calculaastfel: P (n) = (pretul cel mai mic/ pretul cel mai mare (n)) x 80.Pentru o oferta mai mare decat valoarea estimata oferta va fi considerata inacceptabila.
P1 Termenul de executie a lucrarilor de constructie
10
Descriere: Pentru termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, mai mici de 1, 5 luni (45 zile) se acorda punctajul maximum P1 maxim = 10 puncte. Pentru termene intre 1, 5 luni (45 zile) si 3 luni (90 zile), termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii se va calculaastfel: P1 (n) = 1, 5 luni (45 zile) / termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii (n) x 10.Pentru o durata de executie mai mare de 3 luni (90 zile calendaristice) de la data intrarii in vigoare a contractului oferta va fi considerata neconforma.
P2- Garantie acordata lucrarii
10
Descriere: Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: Pentru perioada de garantie mai mare de 4, 5 ani (54 de luni) se se acorda punctaj maxim, respectiv P2 maxim = 10 puncte;Pentru perioade de garantie cuprinse intre 3 ani (36 luni) si 4, 5 ani (54 luni) se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n)/4, 5 ani(54 luni))x 10; Pentru o perioada de garantie mai mica de 3 ani (36 luni), oferta va fi considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata integral prezentei invitatii sau gratuit de la sediul ADP Sector 2 pe baza de solicitare scrisa.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer