Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Filer calcar


Detaliu pentru invitatia numarul 284506
Autoritate contractanta
Administratia Domeniului Public Pitesti
Cod de identificare fiscala: RO 4122213
Adresa: Str.Obor , Nr.3, Pitesti
Telefon: 0248223401
Fax: 0248218266
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Filer calcar
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 44831200-6 - Filere (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie filer calcar
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.03.2011 10:16
Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, strada Obor, nr. 3, judetul Arges
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ADP Pitesti, strada Obor, nr. 3, judetul Arges
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 255, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Certif de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neîncadrarea în prev art. 181 din OUG nr.34/06-Certificat de atestare fiscala-Certificatul Constatator emis de ONRC-Certificatul de înregistrare eliberat de ONRC-Informatii generale -cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat-Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani-Experienta similara: Executarea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract care a avut ca obiect furnizarea unor produse similare si a unei cantitati cel putin egale cu cantitatea solicitata-Autorizarea privind livrarea produselor-Certificarea sistemului de management al calitatii-Certificate de conf. a calitatii produselor-Se solicita: subcontractantii si specializarea acestora
Documentatia este atasata sub forma de fisier in SEAPCuantumul garantiei de participare: 5000 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer