Achizitie publica - Filer de calcar pentru productia de mixturi asfaltice
Detaliu pentru invitatia numarul 351176
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351176/26.07.2013
Denumire contract: Filer de calcar pentru productia de mixturi asfaltice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SACod fiscal: RO 10638988, Adresa: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Telefon: +40 245612816, Fax: +40 245611389
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389, persoana de contact: GURGU LILIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389, persoana de contact: GURGU LILIANA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Filer de calcar pentru productia de mixturi asfaltice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare filer calcar
II.1.6) CPV: 44831200-6 - Filere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 559, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantum: 11180 leiPer. de valab.: 60 zile de la data lim. stab. pentru depun. ofert.Ptr. o eva. unit. a cuant. garant. de partic. const. in alta moneda, se va lua in calcul cursul de schimb leu-euro comunic. de BNR cu 5 zile inainte de data lim. stab. pentru depun. ofert.Garant. poate fi constit. astfel: 1-prin viram. bancar sau printr-un instrument de garant. emis in condit. legii de o soc. bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform form. nr.25; 2-prin depunerea unui OP, cu conditia confirm. acestuia de catre banca, pana la data deschid. ofert. in contul nr.: RO57BTRL01601202R97253XX, deschis la BT Targoviste. Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia, ofert. pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1-isi retrage oferta in per. de valab. a acest.; 2-oferta sa fiind stab. castig., refuza sa semneze contrac. de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei.In cazul in care CNSC respinge contest. depusa de un oferta. in cadrul proced., autorit. contract. va retine contest. din garantia de particip. in conform. cu preved. art.278^1 alin.(1), litera a), preum si alin.(2) din OUG 34/2006, cu modif. si complet. ulter.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a gar. de particip.Ofert. care nu sunt insotite de dovada constit. garant. pentru part., in cuant. si forma solic., vor fi resp. la deschid.; in cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incad. in categ. IMM pentru a benef. de prevederile Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (formular 1);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, actualizata (formular 2);
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 3);
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006, actualizata (formular 4);Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduii de atribuire sunt: MANOLE MIHAI-ALIN - Director General, CATRINA VASILE - Director Tehnic, TACHE IOAN-VIOREL - Director Economic, MOCANU ADRIAN-VICTOR - membru AGA, PARASCHIV DRAGOS FLORIN - membru, AGA STAICU DORIN - membru AGA, ANA GHEORGHE - membru CA, BARBULESCU EMILIAN - membru CA, CRISTEA GHEORGHE - membru CA, DRUICA GHEORGHE - membru CA, MIHALACHIOIU MARIUS - membru CA, ANA ION, DINU ION, DRAGUT RALUCA, DUMITRU MARIA, FOCSAN CRISTIAN-VASILE, GEORGESCU NICULAE-ADRIAN, GURGU LILIANA, NEACSU VASILE, NISTORESCU ADRIANA-VIORICA, NAESCU MIHAELA, POPA-AMUZA IUSTINA-LILIANA, POPESCU MILICA-CRISTIANA, PRUNACHE DANIELA, SIMION CALIN, STOICA MIHAI, VINTILA CONSTANTA, VOICU LIVIU DUMITRU, SERAN MARIANA DANIELA.Membrii Consiliului Judtean Dambovita: TUTUIANU ADRIAN - Presedinte, MARINESCU IOAN - Vicepresedinte, GROZAVU GABRIEL - Vicepresedinte, IVANOFF IVAN VASILE - Secretar, ANTONESCU MARIN, ANTONIU FLORIN SILVIU, BANILA ALEXANDRU, BUTA TEODOR, CHITESCU ADRIAN, CRISTEA MARIA, DINCA GEORGETA, DUMITRU ADRIAN, FERARIU IOAN, FULGA VALERIU, HERMENEAN IOAN, ION NELI, ION SORIN, IVAN GHEORGHE, LUPOIU MIHAIL MARIUS, MOCANU ADRIAN, MOISE VASILE, MOLDOVEANU MIHAITA DRAGOS, NECULAESCU SACHE, OLARU LUMINITA ELENA, OLTEANU CATALIN COSMIN, PETRE MARIN, POPESCU CLAUDIU CEZAR, POPESCU JEAN, STANESCU MIHAI, STOICA LIVIU COSMIN, STEFAN CORNELIU, TINGIRICA MARIN, TRIFAN MIHAI, VASILE CLAUDIU IONUT, VASILIU TEODOR EMILIAN, VLADESCU NICULAE- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010 (formular 5); Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romane. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente: care sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straine;Forma de inregistrare / atestare;documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea conform cuoriginalul
Capacitatea economica si financiara
-Cifra medie de afaceri globala pe care trebuie sa o indeplineasca operatorul economic in vedere indeplinirii contractului este de cel putin 1.118.000 lei, 2-Bilant contabilPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1-Declaratia privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau lienti privati. In cazul in care ofertantul/candidatul isidemonstreaza capacitate a tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formularul nr. 17), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006.cerinta nr.1: se va compelta Formularul nr.7 -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, 2-Prezentarea a cel putin unui contract sau maxim 3 contracte prin care sa se confirme livrarea de produse a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 559.000 lei. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., 5Informatii privind subcontractantii.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizelerespective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contracteleincheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificareapropunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asociatii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fiatribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic?liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele derecunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate. Cerinta nr. 1Documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 10:10