Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FILME RADIOLOGICE


Detaliu pentru invitatia numarul 329417
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Numar invitatie: 329417/12.06.2012
Denumire contract: FILME RADIOLOGICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANICod fiscal: 4350505, Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Telefon: 0237625000/223 - 0237622257, Fax: 0237625191
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FILME RADIOLOGICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FILME RADIOLOGICE
II.1.6) CPV: 32354110-3 - Filme pentru radiografii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 32, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare este de 1% din val. estimata a fiecarui lot la care operatorii economici isi vor depune oferta, respectiv: Lot nr1? 3, 10lei;Lot nr2? 57, 60lei;Lotul nr3? 50lei;Lotul nr4? 100lei;Lot nr5? 100lei;Lot nr6? 120lei;Lot nr7? 25, 10lei;In cazul in care se depune oferta pentru 2 sau mai multe loturi gar. de par. va fi constituita cumulat pentru toate loturile la care ofertantii participa.Modul de constituire a gar. de part.: printr-un instrument de garantare (ex: scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa a contractului. Scrisoarea de gar.bancara se va depune, in original, la sediul AC, Str. Cuza Voda, Nr.50-52, Focsani pana la data si ora deschiderii ofertelor, precizate in invitatia de participare.OP, in contul AC, cont nr.RO67TREZ6915005XXX000098 TrezoreriaFocsani.Se va depune scanat in SEAP.Depunere la casieria AC, in numerar, a sumei precizate mai sus.In orice situatie, dovada constituirii gar. de par.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garant trebuie sa fie irevocabila.Scrisoarea de garantie bancara va trebui sa faca referire expresa la CO privind achizitia de FILME RADIOLOGICE, cod CPV 32354110-3, per de valab a scrisorii de garant bancara trebuind sa fie cel putin egala cu per de valab a ofertei.Garant de part va fi executata de catre AC in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie pub. sau daca ofertantul isi retrage oferta in per de val a acesteia. Gar de part constituita de ofertantul necastigator se restituie de AC dupa semnarea contractului de achizitie pub cu ofertantul/ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per de valab a ofertei. Gar de part constituita de ofertantul castigator se restituie de AC in termen de 15 zile de la semnarea contratului de achizitie pub. avand in vedere prevederile art. 88
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la Licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Lista persoanelor care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii ContractanteManager, Dr. Nicolae-Ioan MoiseDir. fin. contabil, Ec. Ionica PopescuDir. medical, Dr. Valentin OcheanSef Serv. Adm. si Achizitii, Ing. Viorel-Ioan Pisu Cerinta nr. 1Certificat constatator omis de Oficiul Registrului ComertuluiPrezentarea certificatului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului castigator ii se va cere sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Pentru persoanele straine va trebui sa prezinte un document edificator care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Cerinta nr. 2Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii.In conformitate cu prevederile legii 176/2000.Cerinta nr. 3? autorizatie pentru desfasurarea activitatii in domeniul nuclear eliberata de C.N.C.A.N. .Prezentarea autorizatiilor valabile la data deschiderii ofertelor in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer