Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Filtre aer ptr. invertoare TD # 25255


Detaliu pentru invitatia numarul 343736
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 343736/12.03.2013
Denumire contract: Filtre aer ptr. invertoare TD # 25255
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801155, fax: +40 241239267, persoana de contact: Serviciual Achizitii Biroul Import Pavilion 0
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801155, fax: +40 241239267, persoana de contact: Serviciual Achizitii Biroul Import Pavilion 0
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Filtre aer ptr. invertoare TD # 25255
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Filtre aer ptr. invertoare TD # 25255
II.1.6) CPV: 42514310-8 - Filtre de aer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 34, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :680, 00 lei.Garantia de participare va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se poate constitui in lei sau echivalent EURO, la cursul de schimb BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Formular III.1.a), in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, in copie, - pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1- pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in originalOfertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.a2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.b3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa Formularul III.2.1.1.c4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.d- In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Director CNE Cernavoda: Bucur Ionel; Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda: Serban Marian, Director Economic: Olteanu Madalina, Inlocuitor de drept Director Economic Petrisoaia Veronica, Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale: Ionescu Horatiu, Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale Georgescu Florin, Sef Serviciu Achizitii: Lojnita Viorica, Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii Gherlan Dorina.Comisie evaluare: Corina Moldoveanu, Paraschiv Gheorghe; Veronica Vames, Monica Mihalache, Rodica Maxim, Simona Barbu, Gheorghe Mantu 1a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice / fizice romanesau1b. - Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice / fizice straine: Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea si/sau comercializarea produselor ofertate.- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - informatiile cuprinse in acesta vor fi valabile/ reale la data limita de depunere oferte- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer