Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Filtre de aspiratie a aerului


Detaliu pentru invitatia numarul 327796
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 327796/24.05.2012
Denumire contract: Filtre de aspiratie a aerului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Barajului NR.6, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540191, telefon: +40 265404154, fax: +40 265306098, persoana de contact: paul radut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante din Tg Mures str. Barajului nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Filtre de aspiratie a aerului
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare filtre de aspiratie a aerului conform capitol II-caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 42913500-4 - Filtre de aspiratie a aerului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pe lot este de: Lot 1 = 358, 08 lei, Lot 2= 1099, 00 lei, Lot 3=3.441, 20 lei, Lot 4=2.101, 72 lei. Daca oferta se face pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi egala cu suma loturilor pentru care se depune oferta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractantul principalIn cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO54 RNCB 0188 0195 7185 0001 deschis la B.C.R. Mures, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la termenul limita de deschidere a ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de Lot 1 -0 lei, Lot 2 -0 lei, Lot 3 -1720.60 lei, Lot 4 ? 1050.86 leiGarantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorDeclaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata (acest document va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director ing. Cristian Cioban, Director Economic ec Gheorghe Dimbean, Director Tehnic ing. Ioan Stefan, Director Comercial ec. Alexandru Ilinca, Inginer Sef ing. Ioan Scridon, Sef Birou Contracte ec. Sorin Ioan Stan, Sef Serviciu Achizitii ing. Ovidiu Alexa, Sef Serviciu Financiar ec. Hasegan Dorina, Sef Birou Juridic cj. Radu Lechintan, cj. Andrea Cerghizan, cj Anda Cozma, ec. Florin Ciopaian, ec. Paul Radut;(acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul)Un ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei ofertec) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.Ofertantii vor prezenta o copie dupa avizul de functionare cu viza pe anul 2012, pentru depozitul/magazinul de piese de schimb auto emis de Primaria apartinatoare.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleCifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cel putin egala cu o valoarea defalcata pe loturi dupa cum urmeaza: Lot 1 = 18.120 lei , Lot 2= 58.040 lei , Lot 3=172.060 lei, Lot 4=105.086 lei. Daca un ofertant va depune oferta pentru unul sau mai multe loturi cifra de afaceri globala va fi raportata la suma loturilor pentru care se depune oferta.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta obligatoriu cel putin un contract, avand ca obiect furnizarea de produse similare celor supuse prezentei proceduri, efectuat in ultimii 3 (trei) ani, cu o valoare cel putin egala cu valoarea defalcata pe loturi dupa cum urmeaza: L1 :9.060 lei, L2:29.020 lei, L3:86.030 lei, L4:52.543 lei.Daca un ofertant va depune oferta pentru unul sau mai multe loturi experienta similara va fi indeplinita individual pentru fiecare lot in parte pentru care se depune oferta.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocierii. SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind managementul calitati trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer